تلفن ابری چیست

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
سانترال ابری - تلفن ابری

چرا کسب و کار شما به تلفن ابری نیاز دارد ؟

سیستم تلفن گویا ابری  هیدیکا  یک سیستم تلفن مجازی است که به شما امکان می دهد از طریق اتصال به اینترنت به سیستم تلفن خود متصل شوید.

در گذشته، بسیاری از سازمان ها از یک تلفن سانترال سنتی  استفاده می‌کردند: یک دستگاه مرکزی که به کارکنان اجازه می‌داد با استفاده از خطوط ثابت سنتی تماس برقرار کنند .

سیستم تلفن ابری به  کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از فناوری به نام VoIP (پروتکل صوتی از طریق اینترنت) در هر کجا که به اینترنت متصل هستید ، با کمترین هزینه تماس ورودی و خروجی داشته باشید .

یک تشبیه خوب برای تلفن ابری این است  که چگونه ایمیل جایگزین نامه سنتی شده است. سیستم تلفن ابری هم جایگزین سانترال قدیمی شده است که  قابل اطمینان تر، راحت تر، ارزان تر و ۲۴ ساعته در دسترس است.

چرا باید روی تلفن ابری سرمایه گذاری کنید ؟

انتخاب تلفن ابری مزایای زیادی دارد که اینجا به برخی از این مزایا اشاره میکنیم :

عدم محدودیت مکانی 

سیستم‌های تلفن ابری  به کاربران اجازه می‌دهند تا زمانی که به اینترنت متصل هستند، از راه دور کار کنند. کارمندان فقط می توانند از طریق تلفن، تبلت یا رایانه خود وارد سیستم شوند. این امر بسیار مفید است  زیرا بسیاری از مشاغل به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا یا مشکلات دیگر به دور کاری روی آورده اند .

اعتماد

تلفن ابری تضمین می کند که سیستم تلفن شما همیشه فعال باشد. دیگر نیازی به نگرانی قطعی و اختلال خطوط یا نامه های صوتی از دست رفته نباشید ، زیرا زیرساخت های تلفن ابری هیدیکا  در یک دیتاسنتر قابل اعتماد با امنیت بالا میزبانی می شود که ۲۴ ساعته در طول روز  نظارت وپشتیبانی  می شود.

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن Yealink T54W

صرفه جویی در هزینه

سیستم تلفن ابری  راه بسیار کارآمدتری برای اجرای یک سیستم تلفنی است. به جای خرید و نگهداری سخت افزار های گران قیمت ، شما به سادگی میتوانید  هزینه ماهانه تلفن ابری  هیدیکا  را پرداخت کنید که بسیار ارزان تر از سانترال سنتی است. وامکانات زیاد وحرفه ای تر را نسبت با سانترال های قدیمی دارد.

سهولت 

سیستم‌های تلفن ابری  دارای امکاناتی هستند که به شما کمک می کند تا کسب‌وکارتان را حرفه ای تر کنید . برخی از رایج ترین این ویژگی ها عبارتند از شماره تلفن ثابت اختصاصی دائمی ، صندوق صوتی ، منشی تلفنی ، آهنگ انتظار به جاق بوق ، تنظیم شیفت کاری ،  دایورت تماس ، گزارش تماس و موارد دیگر.

تفاوت سانترال ابری  با تلفن ابری  

 صادقانه بگویم، هیچ تفاوتی وجود ندارد، همه اینها یک تکنولوژی جدید است کخه در  برخی از کشورها یک نام محبوب تر از نام دیگر است یا ارائه دهنده یکی را بر دیگری ترجیح می دهد. معنی اصلی این است که سیستم های مبتنی بر  PBX دیگر یک سیستم فیزیکی نیست، بلکه یک فناوری است که از طریق اینترنت استفاده می شود، به همین دلیل می توان آن را سانترال مجازی یا تلفن ابری نامید.

 

نظر کاربران در مورد سانترال ابری هیدیکا 

کاربرانی که از سیستم تلفن ابری هیدیکا  استفاده می کنند ابراز رضایت دارند و کاربران هیدیکا گواهی حسن انجام کار را ارسال می کنند که برای مشاهده آنان از مشاور ها و کارشناس های هیدیکا  باید درخواست کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *