طراحی بنر تلگرام

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر تلگرام

طراحی بنر تلگرام

 

طراحی بنر تلگرام

 

امروزه برنامه ها و نرم افزارهای پیام رسان رشد چشمگیری کرده اند و در میان مردم کاربرد زیادی دارند. بسیاری از افراد در سنین مختلف از این نرم افزارها در هر ساعتی از شبانه روز استفاده می کنند. در میان این نرم افزارهای پیام رسان ، نرم افزار تلگرام نقش مهم تر و پررنگ تری دارد. بسیاری از افراد از نرم افزار تلگرام استفاده می کنند و کمتر کسی وجود دارد که این نرم افزار را بر روی گوشی یا تبلت خود نداشته باشد. افراد زیادی با طراحی بنر تلگرام به کارهای تبلیغاتی می پردازند.

طراحی بنر تلگرام ، کار دشواری نیست ، اما مسئله مهم تر کیفیت طراحی بنر تلگرام است. کیفیت بنرهای طراحی شده با ربات های تلگرام نسبتا کمتر از کیفیت طراحی بنر تبلیغاتی با فتوشاپ یا کورل است. طراحی بنر تلگرام نکات مهمی دارد که باید به آن ها توجه کرد.

اگر قصد طراحی بنر تلگرام با استفاده از ربات را دارید ، لازم است مراحلی را طی کنید. این مراحل  به شرح زیر است:

  • ابتدا وارد برنامه ربات پدر یا به اصطلاح بوت فادر شوید. برای دست یابی به این قسمت ، در بخش سرچ تلگرام ، عبارت bot father را وارد کنید و انتخاب کنید.
  • در مرحله دوم ، وارد ربات پدر یا همان بوت فادر شوید و دکمه استارت را انتخاب کنید. پس از آن ، گزینه هایی را مشاهده می کنید. برخی از این گزینه ها ربات قدیمی شما را ویرایش می کنند و برخی دیگر برای ساخت ربات جدید به کار می روند. در این قسمت گزینه ای به نام نیو بوت وجود دارد ، این گزینه را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید.
  • در مرحله سوم ، نام ربات را انتخاب کنید. سعی کنید از نام ساده و واضح استفاده کنید ، زیرا بعد از جستجو کردن آن به سرعت ربات شما در بالاترین رتبه قرار می گیرد و بازدید از ربات شما بالا می رود. زمانی که نام ربات را انتخاب کردید ، گزینه ارسال را انتخاب کنید.
  • در مرحله چهارم ، یک نام کاربری برای ربات خود انتخاب کنید. به این نکته دقت کنید که نام کاربری شامل عبارت های لاتین و عدد باشد. سعی کنید در پایان نام ربات خود از عبارت روبوت یا بوت استفاده کنید. پس از انتخاب نام کاربری ، به مرحله بعد بروید.
  • در مرحله پنجم ، ربات و نمایش توکن وجود دارد. در این مرحله ، ربات شما یا همان بوت فادر شما ساخته شده است و توکن برای ربات شما نمایش داده می شود.
  • در مرحله ششم ، ربات شما فعال می شود. با وارد شدن به این مرحله ، تقریبا نصف راه را رفته اید. در این مرحله ، ربات هیچ پیش دستوری ندارد و به هیچ دستوری عمل نمی کند ، به همین دلیل باید پیش دستور را در این قسمت فعال کنید. برای فعال سازی ربات خود از مانی بوت باید استفاده کنید. در این قسمت ، بر روی ربات خود برنامه ریزی انجام دهید. با توجه به این که ربات شما یک ربات بنرساز است ، باید برنامه مربوط به بنر را بر روی آن انجام دهید.
  • در مرحله هفتم ، وارد ربات مانی بوت شوید. بر روی گزینه استارت کلیک کنید. پس از آن ، گزینه فارسی را انتخاب کنید و زبان ربات خود را به فارسی تغییر دهد.
  • در مرحله هشتم ، توکن را برای ربات مانی بوت ارسال کنید. توکن ربات شما در قسمت بوت فادر قرار دارد ، آن را کپی کنید و سپس برای ربات مانی بوت ارسال کنید. تنها ادمین اجازه دسترسی به توکن را دارد و جز ادمین هیچ شخص دیگری از آن آگاه نیست.
  • در مرحله نهم ، توکن شما باید تایید شوید. پس از تایید توکن ، گزینه استارت را انتخاب کنید. در صورتی که قصد نوشتن توضیحات برای ربات خود ندارید ، گزینه اسکیپ را انتخاب کنید.
  • در محله دهم که آخرین مرحله است ، شما یک ربات ساده ساخته اید. در صورتی که ربات بنر تلگرام شما به درستی برنامه ریزی شده باشد ، می توانید به افراد مختلف در ساخت بنر تلگرام کمک کند

نکات مهم در ساخت بنر تلگرام

به طور کلی ، بنر تلگرام به سه روش طراحی می شود که شامل موارد زیر است:

  • طراحی بنر تلگرام به روش ثابت
  • طراحی بنر تلگرام به روش متحرک
  • طراح بنر تلگرام به روش mp4

در روش طراحی بنر به روش mp4 ، می توانید بنر را همراه با صوت و یا بی صدا طراحی کنید.

هرکدام از روش هایی که در طراحی بنر تلگرام گفته شد ، با توجه به نیاز و اطلاعات طراحی شما انتخاب می شود.

هزینه ساخت بنر تلگرام

هزینه طراحی بنر تلگرام با توجه به نوع آن مشخص می شود. این هزینه با توجه به  مکان و جایگاه تبلیغاتی نیز مشخص می شود ، به عنوان مثال ، اگر قصد انجام کار تبلیغاتی در یک کانال یا گروه با اعضای بالا دارید ، هزینه طراحی بنر تلگرام آن در بخش تعرفه های آن مشخص شده است. به طور کلی ، هزینه تبلیغات در کانال ها یا گروه های تلگرام به نوع بنر شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر طراحی بنر تلگرام شما ثابت است ، نسبت به بنر متحرک یا بنر گیف هزینه کمتری دارد و اگر بنر تلگرام شما به صورت گیف یا متحرک است ، هزینه بیشتری در مقایسه با بنر ثابت دارد.

نکات مهم در ساخت بنر تلگرام

در طراحی بنر تلگرام لازم است به نکاتی توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • از متن های تبلیغاتی کوتاه در ساخت بنر تلگرام خود استفاده کنید و از به کار بردن متن های طولانی و کسل کننده خودداری کنید ، زیرا کسالت آور هستند.
  • از سایزهای استاندارد و رایج در طراحی بنر تلگرام خود استفاده کنید. سایزهای رایج معمولا ۵۰۰ در ۵۰۰ پیکسل و یا ۵۷۰ در ۵۷۰ پیکسل در نظر گرفته شده اند.
  • در طراحی بنر تلگرام ، سعی کنید از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید به نتیجه خوبی دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *