طراحی بنر عکاسی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی پوستر عکاسی

طراحی پوستر عکاسی

 

طراحی بنر عکاسی

 

طراحی پوستر عکاسی: در طراحی بنر لازم است به نکات و المان های زیادی توجه شود. بنرها را می توانید در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی کنید. اگر قصد طراحی بنر عکاسی دارید ، لازم است ابتدا تصاویر و المان های آن را مشخص کنید.  ابعاد بنر عکاسی متفاوت است ؛ به عنوان مثال ، می توانید این بنر را در ابعاد  ۲۰۰*۹۰ cm بصورت عمودی و یا افقی طراحی کنید.

اگر بنر شما به صورت طرح لایه باز طراحی شده است ، تصاویر و المان ها را از یکدیگر جدا کنید. یکی از مزایای استفاده از طرح لایه باز در طراحی بنر این است که می توانید بعضی از المان های آن را بزرگنمایی کنید و یا از این بنر در کارت ویزیت و یا تراکت های عکاسی نیز استفاده کنید.  در طراحی بنر عکاسی سعی کنید از طراحان حرفه ای استفاده کنید.

نکات مهم در طراحی بنر عکاسی

  • قالب بنر عکاسی خود را مشخص کنید.

با توجه به اینکه بنرها به صورت کادر مشخصی در چشم افراد دیده می شوند ، سعی کنید آن ها را با وضوح و گرافیک خوب و مناسبی طراحی کنید. به عنوان مثال ، اگر رنگ به کار رفته در بنر شما سفید است ، از یک بک گراند سفید با حاشیه های طوسی در اطراف بنر خود استفاده کنید. فونت نوشتاری بنر را نیز به گونه ای انتخاب کنید که سایز آن کوچک باشد و کمتر از چهار خط باشد. از فونت هایی استفاده کنید که ریز و کوچک هستند. اطلاعات خود را با فونت کمتر از ۱۰ در بنر بنویسید.

  • از تصاویر متحرک در طراحی پوستر عکاسی استفاده کنید.

استفاده از تصاویر متحرک در طراحی بنر تبلیغاتی تاثیر زیادی دارد. می توانید از تصاویر متحرک و انیمیشن های ساده کمتر از ۱۵ ثانیه در طراحی بنر خود استفاده کنید. پس از نمایش انیمیشن دکمه فراخوان یا ورود به صفحه سایت در بنر نمایش داده می شود.

  • بنر عکاسی خود را متناسب با محیط طراحی کنید.

در طراحی بنر عکاسی خود از طرح و ساختاری استفاده کنید که با محیط و شرایط شما هماهنگی داشته باشد. طرح بنر شما بهتر است طوری باشد که بیننده با دیدن بنر تبلیغاتی شما بتواند به راحتی آن را ببیند و بخواند.

  • در طراحی بنر از لینک ورود به صفحه سایت استفاده کنید.

به این نکته توجه کنید که حتما لینک ورود به صفحه سایت را در بنر خود بیاورید. لینک خود را به گونه ای قرار دهید که مشتری شما را به صفحه تماس با شما راهنمایی کند تا دچار سردرگمی نشود و سریع تر به صفحه سایت شما دست پیدا کند. این امر سبب می شود که بازدید از سایت شما نیز افزایش پیدا کند.

  • با طراحی بنر احساس فوریت را در کاربر ایجاد کنید.

بسیاری از افراد به مواردی مانند: محدودیت زمانی ، امتیازات ویژه ، تخفیفات و مواردی مانند این واکنش های خوب و مثبتی نشان می دهند. با مشاهده این موارد در بنر تبلیغاتی ، مشتریان تبلیغات شما را دنبال می کنند. سعی کنید این حس فوریت را در پیام ها و در بخش کال تو اکشن نیز به کار ببرید تا کاربران بتوانند سریع بر روی بنر شما کلیک کنند.

آشنایی با اصول حرفه ای عکاسی در طراحی بنر عکاسی

  • قبل از طراحی بنر عکاسی با اصول اولیه آن آشنا شوید.

یکی از اصول مهم و تاثیرگذار در طراحی بنر عکاسی توجه به عکس و نور طبیعی به کار رفته در آن است. نور عکس با توجه به نوع محصول و کارایی آن در بنر نیز تغییر می کند. یکی از مواردی که طراح بنر عکاسی باید به آن توجه کند ، توجه به شیوه عکاسی و تصویر در بنر است.

به عنوان مثال ، اگر قصد تهیه بنر برای لباس زنانه دارید ، ابتدا لازم است عکسهایی از محصولات خود بگیرید. یک عکاس حرفه ای ، می توانید عکس لباس های شما را با توجه به طرح بنر در استایل های مختلف مانند : عمودی ، افقی و… بگیرد. شیوه عکاسی در طراحی بنر و مخصوصا طراحی بنر عکاسی خیلی مهم است.

  • در طراحی بنر عکاسی از فلش استفاده نکنید.

امروزه در طراحی بنر های تبلیغاتی از فلش استفاده نمی شود. توصیه ما نیز به شما این است که در طراحی بنر عکاسی از فلش استفاده نکنید و به جای فلش از HTML5 استفاده کنید.

  • در طراحی بنر عکاسی به فونت ها توجه کنید.

انتخاب نوع فونت در بنر تبلیغاتی بستگی به میزان فضای شما دارد. هرچقدر که فضای بنر شما برای نوشتن متن کوچکتر باشد ، استفاده از فونت ها بیشتر می شود. در بنرهای تبلیغاتی فضاهای کم و کوچکی برای فونت وجود دارد. به همین دلیل ، سعی کنید از فونت های قوی و قدرتمندی که به راحتی خوانده می شوند ، استفاده کنید. سعی کنید بیشتر از دو نوع فونت در بنر خود استفاده نکنید.

اگر به فونت های بزرگ علاقه دارید ، از این فونت ها برای تیتر بنر خود استفاده کنید. سعی کنید فونت ها را بولد و رنگی کنید ، زیرا توجه مخاطب و بیننده را به خود جلب می کند. معمولا در بنرهای تبلیغاتی از فونت هایی مانند sans serif استفاده می شود. می توانید اندازه فونت های خود را تغییر دهید. نوع فونت شما باید به گونه ای باشد که خوانا و واضح باشد.

استفاده از طرح لایه باز در طراحی بنر عکاسی

در این طرح از بنر عکاسی از رنگ بندی ها ، عکس و وکتورها استفاده می شود و به صورت لایه باز طراحی می شود. پایه و اساس طرح لایه باز psd است. از این طرح می توانید در نرم افزار فتوشاپ نیز استفاده کنید. طرح بنر لایه باز در میان طراحان بنر به دلیل ویژگی های خاصی که دارد ، از اهمیت زیادی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *