طراحی بنر کیف و کفش

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
بنر کیف و کفش

طراحی بنر کیف و کفش

 

بنر کیف و کفش

 

در صورتی که صاحب فروشگاه کیف و کفش هستید ، از یک طرح مناسب در طراحی بنر کیف و کفش استفاده کنید. از نکات مهم در طراحی بنر کیف و کفش استفاده از طرح ساده و جذاب در آن است. طرح های ساده و جذاب سبب جلب توجه مخاطب می شود. علاوه بر آن ، سعی کنید از تصاویر و متن های واضح و خوانا و جذاب در بنر کیف و کفش خود استفاده کنید.

برای اینکه تصاویر بنر کیف و کفش شما جذاب باشد ، از المان های گرافیکی در بنر خود استفاده کنید. در طراحی بنر کیف و کفش شما ، المان های گرافیکی باید به گونه ای باشد که هدف و پیام شما را به بیننده منتقل کنید. در صورتی که در طراحی بنر کیف و کفش خود از تصاویر یا متن های خوب و حرفه ای استفاده نکنید ، جذابیت و زیبایی بنر کیف و کفش شما از بین می رود.

در طراحی بنر کیف و کفش ، می توانید از طرح های لایه باز استفاده کنید. این طرح ها دارای متن و تصویر هستند و با نرم افزار فتوشاپ می توانید آن ها را طراحی کنید. از مزیت های طرح بنر لایه باز این است که به راحتی قابلیت ویرایش یا جا به جایی دارد. در این طرح شما می توانید به راحتی ، قیمت یا تاریخ محصولات خود را تغییر دهید.

ابعاد و اندازه های استاندارد بنر کیف و کفش شما که به صورت لایه باز طراحی شده است ،

۱۵۰ * ۳۰۰ سانتی متر و رزولوشن ۷۲DPI و مد رنگی CMYK می باشد.

در ویرایش طرح بنر کیف و کفش خود می توانید تنها نام و لوگوی خود را ویرایش کنید و همچنین می توانید اطلاعات جدیدی را به آن اضافه کنید.

استفاده از طرح لایه باز در طراحی بنر کیف و کفش ، سبب گسترش کسب و کار و فعالیت شما و همچنین سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. شما با پرداخت هزینه کم می توانید بنر کیف و کفش خود را به صورت لایه باز طراحی کنید و در صورت نیاز ، آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید یا ویرایش کنید.

 نکات مهم در طراحی بنر کیف و کفش   

  • از طرح های ماندگار در طراحی بنر کیف و کفش استفاده کنید.

طرح های ماندگار ، طرح هایی هستند که اجزای به کار رفته در آن ها با یکدیگر تناسب و هماهنگی دارند. در صورتی که اجزا و المان های به کار رفته در بنر کیف و کفش شما با یکدیگر تناسب نداشته باشند ، بنر شما ارزش و اعتبار خود را از دست می دهد. علاوه بر آن سبب کاهش بازدید از بنر شما می شود.

  • از رنگ مناسب در طراحی بنر کیف و کفش استفاده کنید.

از دیگر نکات مهم در طراحی بنر تبلیغاتی استفاده از پالت های رنگی به صورت مناسب است. سعی کنید از رنگ هایی در بنر کیف و کفش استفاده کنید که با حوزه فعالیت شما سازگاری داشته باشد. به عنوان مثال ، از رنگ های شکلاتی یا قهوه ای در طراحی بنر کیف و کفش استفاده می شود.

نکته دیگر این است که در هنگام انتخاب رنگ و پالت های رنگی برای بنر کیف و کفش خود ، سلیقه مشتریان و مخاطبان خود را نیز در نظر بگیرید. این امر سبب می شود که بتوانید یک بنر خوب و عالی طراحی کنید. در این روش ، همچنین مشتریان شما نیز افزایش پیدا می کند که تاثیر خوبی در میزان فروش شما دارد و سبب رونق کسب و کار شما می شود.

  • از مکان مناسب برای بنر کیف و کفش خود استفاده کنید.

از نکات مهم در طراحی بنر های تبلیغاتی ، انتخاب مکان مناسب برای آن ها است. محل نصب بنر کیف و کفش شما بهتر است به گونه ای باشد که با طرح و رنگ بنر شما تضاد داشته باشد تا جلوه خوبی داشته باشد.

  • از نوشتارهایی با فونت بزرگ در طراحی بنر کیف و کفش استفاده کنید.

نکته مهم دیگر در طراحی بنر کیف و کفش ، استفاده از فونت و متن بزرگ در آن است. فاصله حروف و کلمات باید به گونه ای باشد که نظر بیننده را به خود جلب کند. به همین دلیل ف بهتر است محتوا و نوشتار خود را با سایزی بزرگ بنویسید که خوانا باشد. متن و نوشتار بزرگ سبب می شود که افراد در هر فاصله ای که هستند ، بتوانند بنر کیف و کفش شما را به راحتی بخوانند.

  • از فونت بولد در طراحی بنر کیف و کفش استفاده کنید.

زمانی که فونت شما در بنر کیف و کفش ، بزرگ و بولد باشد ، جلوه بصری و زیبایی خوبی پیدا می کند. فونت های بولد معمولا سن سریف هستند و قابل خواندن هستند. به دلیل این که فونت های سن سریف خوانایی خوبی دارند ، در بیشتر بنرهای تبلیغاتی به کار می روند.

  • از متن های ساده در طراحی بنر کیف و کفش استفاده کنید.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی بنر کیف و کفش ، به کار بردن متن های ساده است. متن ساده و کوتاه سبب می شود که مخاطب و بیننده در مدت زمان بسیار کمی منظور و هدف شما را دریافت کند. بهتر است متن و نوشته شما بیشتر از یک خط نباشد. پاراگراف های طولانی وقت بیننده و مخاطب را می گیرند و سبب خستگی آن ها می شوند. سعی کنید از متنی استفاده کنید که علاوه بر سادگی بتواند مفهوم و هدف شما را نیز منتقل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *