طراحی سایت شرکتی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

 

طراحی سایت شرکتی

 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری ، افراد مختلف به جای وارد شدن به شرکت ها ابتدا نام آن ها را در سایت گوگل جستجو می کنند. پس از آن به بررسی خدمات آن ها می پردازند و بهترین گزینه را انتخاب می کنند. زمانی که افراد مختلف برای اولین بار سایت شرکتی شما و خدمات مختلف آن را می بینند ، در صورتی که خدمات شرکت شما ایده ال باشد ، از آن استفاده می کنند. در واقع ، می توان گفت که طراحی سایت شرکتی روشی ایده ال و جدید برای معرفی شرکت و خدمات شما می باشند. سعی کنید از بهترین و جدیدترین روش برای طراحی سایت شرکتی خود استفاده کنید تا بتوانید کاربران  زیادی را به سایت خود جذب کنید.

اهداف طراحی سایت شرکتی

یکی از اهداف طراحی سایت شرکتی استفاده از خدمات بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ است. با استفاده از این روش ، می توانید خدمات بهینه سازی سایت خود را نیز انجام دهید. پس از اینکه سایت خود را طراحی کردید ، وب سایت شما به وسیله موتورهای جستجوگر گوگل به وسیله کاربرانی که به دنبال محصولات مورد نظر خود هستند ، جست و جو می شود. این کار سبب افزایش آمار بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش خرید محصولات شما می شود.

یکی دیگر از اهداف طراحی سایت شرکتی ، افزایش اعتبار و ارزش شرکت است. بسیاری از طراحان سایت شرکت ها با انجام این کار ، سبب جذب مشتری های بالقوه و در نتیجه ، افزایش میزان فروش شما می شوند.

از آنجا که رفت و آمد به شرکت های مختلف با سختی های زیادی انجام می شود ، با طراحی سایت شرکتی می توانید در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات خود را در اختیار مشتریان قرار دهید و از سویی دیگر سبب افزایش اعتماد مشتریان به شما می شود.
طراحی سایت شرکتی ، امری به صرفه است. با توجه به اینکه تبلیغات دیگر مانند: بیلبوردها ، تلویزیون و … هزینه های زیادی دارند ، با طراحی سایت شرکتی می توانید از هزینه های خود بکاهید و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

امروزه بیشتر شرکت ها اقدام به طراحی سایت می نمایند. برای اینکه بتوانید به رتبه بیشتری در میان رقبای خود دست پیدا کنید ، اقدام به طراحی سایت شرکتی کنید. این امر سبب می شود که شهرت و از سوی دیگر مشتریان شما نیز افزایش پیدا کند. با طراحی سایت ، دیگر نیازی به ایجاد تیم فروش ندارد و از طریق سایت می توانید همه محصولات خود را به فروش بگذارید و همچنین ارتباطی خوب میان خود و مشتریان ایجاد کنید.

نکات مهم در  طراحی سایت شرکتی

 

طراحی سایت شرکتی

 

اگر قصد طراحی سایت شرکتی به صورت حرفه ای دارید ، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

  • اصول و قواعد کدنویسی را رعایت کنید.

رعایت این اصول سبب می شود که که سایت شما در مدت زمان کوتاهی به اهداف مورد نظر شما دست پیدا کند.

  • صفحه «درباره ما» در سایت خود ایجاد کنید. در این قسمت ، اطلاعاتی مانند: آدرس دفتر مرکزی ، آدرس شرکت ، شماره تلفن ، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات ضروری دیگر را قرار دهید. صفحه محصولات شما نیز باید شامل اطلاعاتی مانند: تصاویر محصولات ، قیمت محصولات و توضیحاتی راجع به محصولا باشد.
  • د ر طراحی سایت شرکتی ، اصول سئو و بهینه سازی را رعایت کنید. با توجه به اینکه مشتریان شما قبل از اقدام به خرید ، به جستجوی محصول مورد نظر خود می پردازند ، رعایت اصول سئو اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل ، سعی کنید سایت شرکتی خود را بر اساس اصول سئو طراحی کنید تا با وارد کردن اطلاعات محصول ، لینک سایت شما در نتایج جستجوی گوگل نشان داده شود.
    – اصول نگارشی را در متن سایت رعایت کنید. زمانی که کاربران وارد سایت شما می شوند ، اولین گزینه ای که مشاهده می کنند ، تصاویر محصولات و سپس مطالب مربوط به محصولات است. با توجه به این ، اساس طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان شما باشد و از سوی دیگر اصول بهینه سازی سئو در آن رعایت شده باشد. تصاویر و نوشته ها در سایت شرکتی اهمیت زیادی دارند.
  • سرعت ماندگاری سایت شرکتی خود را بالا ببرید. سرعت سایت شما باید به گونه ای باشد که در کمتر از ۳ ثانیه لینک سایت شما بالا بیاید. هر اندازه که سرعت سایت شما بالا باشد ، کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما نیز افزایش پیدا می کند و علاوه بر آن ، در مدت زمان کمتری می توانند به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنند.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی سایت شرکتی این است که از افراد ماهر و متخصص در زمینه سایت ، برای طراحی سایت شرکتی خود استفاده کنید ؛ در غیر اینصورت ، هزینه و زمان شما به هد می رود و شما نمی توانید به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید.

نکته دیگر در طراحی سایت شرکتی این است که سعی کنید از صفحات اختصاصی در سایت خود استفاده کنید. در این روش ، می توانید برای هر محصول ، یک صفحه جداگانه در نظر بگیرید. این روش سبب می شود که مشتریان زیادی جذب شوند. دقت کنید که مشخصات و اطلاعات هر محصول نیز باید به صورت جداگانه در سایت درج شود تا افراد مختلف بتوانند به راحتی محصول مورد نظر  خود را پیدا کنند. با به کارگیری این روش ، می توانید به اهداف شرکت خود در هر روز دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *