طراحی لوگوی مصالح ساختمانی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگوی مصالح ساختمانی

طراحی لوگوی مصالح ساختمانی

 

لوگوی مصالح ساختمانی

 

امروزه همه شرکت ها و کمپانی ها با طراحی لوگو ی مخصوص به خود ، هویت رسمی مختص به خود  را دارند. این نماد هویتی که به صورت تصویری یا نوشتاری و یا ترکیبی طراحی می شود ، انعکاس دهنده حوزه فعالیت تجاری شرکت ها می باشد.  بسیاری از شرکت های ساختمانی برای معرفی فعالیت ها و محصولات خود از روش طراحی لوگو ی مصالح ساختمانی استفاده می کنند.

بسیاری از شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی از طرح ها و سبک های ساده ، منحصر به فرد و رمزآمیز در طرح لوگوی خود استفاده می کنند.

در طراحی لوگو مصالح ساختمانی به نکات زیر توجه کنید:

  • سعی کنید در طراحی لوگو ی مصالح ساختمانی از تصاویری استفاده کنید که در نگاه اول در ذهن مخاطبان و مشتریان شما باقی بماند. این یکی از مهم ترین اصول در طراحی لوگو است.
  • اگر صاحب یک شرکت ساختمانی هستید ، به این نکته توجه داشته باشید که طرح لوگوی شما باید نشان دهنده ی زمینه کسب و کار و همچنین محصولات شما باشد. به این منظور ، سعی کنید از نماد یا تصویری در لوگوی خود استفاده کنید که با حوزه کار شما مرتبط باشد. به عنوان مثال ، بسیاری از شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی از نمادها و عنصرهایی به شکل ساختمان ، برج ، ویلا ، کلبه ، کلید و…. در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. این تصاویر منعکس کننده فعالیت و خدمات شرکت می باشند.
  • سعی کنید از تایپوگرافی مرتبط و قوی در طراحی لوگو ی مصالح ساختمانی استفاده کنید.  نوشته و تایپوگرافی شما باید به گونه ای باشد که هم واضح و قابل تشخیص باشد و هم زیبا و جذاب باشد.
  • بسیاری از طراحان حرفه ای لوگو از طرح های ترکیبی در لوگوی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در لوگوی مصالح ساختمانی می توانید از تصویر خانه یا برج و همچنین یک نوشتار مرتبط در آن استفاده کنید. برخی از شرکت های مصالح ساختمانی نام شرکت خود را در زیر تصویر لوگو درج می کنند. به عنوان مثال ، در زیر سقف خانه و یا کلبه نام شرکت خود را می نویسند.
  • سعی کنید از تصاویر و نمادهای جذاب مانند تصویر سنگ ، آجر ، بیل و سایر محصولات مرتبط با ساختمان و مصالح ساختمانی در لوگوی خود استفاده کنید. این کار سبب افزایش جذابیت و زیبایی لوگوی شما می شود.

نکته دیگر در طراحی لوگو مصالح ساختمانی این است که از المان ها و عناصر مرتبط در لوگوی خود استفاده  کنید.  سعی کنید از تصاویر و نام تجاری شرکت خود به صورت هوشمندانه در لوگوی خود استفاده کنید. می توانید نام تجاری شرکت خود و المان ها را با یکدیگر ادغام کنید و تصویری جالب و جذاب در لوگوی خود خلق کنید.

بسیاری از شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی برای پیشبرد اهداف و پروژه های مربوط به ساخت و ساخت خود از طرحی متمایز در لوگوی خود استفاده می کنند. در این روش ، علاوه بر این که طراحان لوگو به جنبه های زیبایی شناسی لوگوی مصالح ساختمانی توجه می کنند ، عناصر و مفاهیم به کار رفته در لوگو را نیز به گونه ای به کار می برند که برند و محصولات شما را به صورت کامل به مشتریان معرفی می کند.

لوگوی شرکت های ساختمانی بهتر است به صورت خلاقانه و متمایز طراحی شود تا از طرح های دیگر کاملا متفاوت باشد. انتخاب طرح و سبک لوگوی مصالح ساختمانی به سلیقه و نوع انتخاب شما بستگی دارد. توصیه ما به شما این است که از طراحان و کارشناسان ماهر و با تجربه در انتخاب طرح لوگوی خود استفاده کنید.

بسیاری از طراحان مبتدی لوگوی مصالح ساختمانی از طرح لوگوهای شرکت های دیگر تقلید می کنند ، این کار سبب از بین رفتن ارزش و اعتبار برند و لوگوی شما می شود. سعی کنید از افراد ماهر و متخصص در این زمینه استفاده کنید تا ارزش برند شما نیز افزایش پیدا کند.

طراحان و کارشناسان لوگوی مصالح ساختمانی معمولا از طرح ها و رنگ های خلاقانه در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. این امر سبب رونق و پیشرفت کسب و کار شما می شود. علاوه بر آن ، سبب می شود که نام برند شما در ذهن مخاطبان و مشتریان شما باقی بماند.

به طور کلی ، در طراحی لوگو مصالح ساختمانی از تصاویر انتزاعی و نوشتاری استفاده می شود که زیبایی و جذابیت آن ها را افزایش دهد. در این جا چند نمونه از لوگوهای معروف و شناخته شده در زمینه مصالح ساختمانی را به شما معرفی می کنیم.

  • لوگوی Admix Designs

این لوگو به صورت فضای مخروطی شکل طراحی شده است. طرح ساختمانی به کار رفته در آن ، حوزه مشاغل مرتبط با ساختمان را نشان می دهد.

  • لوگوی Artboy

طرح این لوگو به گونه ای انتخاب شده است که با فعالیت های مرتبط با ساختمان سازی ارتباط مستقیم دارد.

  • لوگوی printdesignerca

در طراحی این لوگو از سبک رترو و  از سمبل و نمادی استفاده شده است که  معرفی کننده فعالیت شرکت های ساختمان سازی است.

  • لوگوی Jeiji

در طرح این لوگو ، از حرف W یا M  به شکل مخروط های ساختمانی استفاده شده است که سبب جذابیت طرح لوگو شده است.

  • لوگوی mmoretto

این طرح از لوگوی تجاری توسط یک شرکت ساختمانی در کشور دبی طراحی شده است.

  • لوگوی Raygun Creative

طرح این لوگو از کلمه  cog  ساخته شده است. این سبک از طراحی لوگو برای همه مشاغل و از جمله مشاغل مرتبطی با ساختمان سازی یا مصالح ساختمانی کاربرد دارد.

  • لوگوی brandclay

شکل و طرح این لوگو به صورت یک بیل طراحی شده است. بسیاری از شرکت های ساختمانی نیز از این تصویر در لوگوی خود استفاده کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *