طراحی لوگو ابزار آلات ساختمانی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو ابزار آلات ساختمانی

طراحی لوگو ابزار آلات ساختمانی

 

 لوگو ابزار آلات ساختمانی

 

طراحی لوگو در همه مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است. طراحی لوگو ابزارآلات ساختمانی مانند هر کسب و کار دیگه ای نیاز به طراحی اصولی و استاندارد خاص خود دارد. یک طراح لوگو حرفه ای با رعایت اصول گرافیکی و رعایت باید و نبایدهای طراحی لوگو می تواند تاثیر زیادی در ماندگاری و شناخت برند شرکت ساختمانی داشته باشد.

در اینجا شما را با مهم ترین اصول طراحی لوگو ابزارآلات ساختمانی آشنا می کنیم.

در طراحی آرم ابزارآلات ساختمانی ، مخاطبان و مشتریان خود را به دقت شناسایی کنید.

شرکت های ساختمانی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و هر شرکت ساختمانی مخاطبان و مشتریان خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، برخی شرکت های ساختمانی در زمینه ساخت ابزارآلات آپارتمان فعالیت می کنند و برخی شرکت های ساختمانی دیگر در زمینه ابزارآلات ساخت سوله های بزرگ و  برخی نیز  در زمینه  ابزارآلات ساخت و ساز برج فعالیت می کنند ؛ یک طراح حرفه ای لوگو باید با توجه به نیاز مخاطبان و مشتریان شرکت های ساختمانی ، لوگوهای آن ها را طراحی کند.

در واقع ، طراحی لوگو ابزارآلات ساختمانی نوع و فعالیت شرکت شما می باشد. به همین دلیل ، سعی کنید که از سبک ها و الگوهای ایده ال در طراحی لوگو ابزارآلات ساختمانی استفاده کنید.

در طراحی آرم ابزارآلات ساختمانی ، متفاوت عمل کنید.  

طراحی لوگو های حرفه ای برای برندهای معروف  و شناخته شده ، کمی دشوار است و طراح لوگو باید دقت و ظرافت های خاصی را در طراحی لوگو ابزارآلات ساختمانی به خرج دهید.  یک شرکت تولید کننده ابزارآلات ساختمانی همیشه به دنبال ایجاد ابزاری منحصر به فرد و متمایز از رقبای خود می باشد ، به همین دلیل ، سعی می کند همیشه از طرح های جدید و مدرن در طراحی لوگو ی خود استفاده کند. سعی کنید همیشه از طراحان ماهر و حرفه ای در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.

قبل از طراحی آرم ابزارآلات ساختمانی ، طرح مورد نظر خود را  به صورت اتود دستی طراحی  کنید.

 

 لوگو ابزار آلات ساختمانی

 

استفاده از نرم افزارهای ادیت در طراحی لوگو مانند : اتود زدن ، یکی از مهم ترین ابزارهای در طراحی لوگو ابزارآلات ساختمانی به شمار می رود. با اتود زدن و حتی نقاشی طرح مورد نظر خود ، می توانید ایده مورد نظر خود را طراحی کنید و از طراح لوگو بخواهید که لوگوی شما را مطابق با ایده و سلیقه شما طراحی کند.  طراحان گرافیک و طراحان حرفه ای لوگوهای تبلیغاتی نیز برای اینکه به بهترین نتایج دست پیدا کنند ، ابتدا طرح خود را بر روی کاغذ ترسیمی می کنند و سپس شروع به اتود زدن و نقاشی می کنند. از این طریق ، به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود دست پیدا می کنند.

  • در طراحی لوگو ابزارآلات ساختمانی اصل سادگی را رعایت کند.

سعی کنید در طراحی لوگو ی ابزارآلات ، فضای داخل و اطراف لوگوی خود را شلوغ و پر حاشیه نکنید. زمانی که طرح لوگوی شما حرفه ای باشد ، به همان اندازه ساده است و معنا و مفهوم لوگوی شما را به مخاطب انتقال می دهد.  با نگاهی به برترین لوگوهای دنیا در زمینه ابزارآلات ساختمانی متوجه می شوید که بهترین لوگوها از طراحی های کاملا ساده در طراحی لوگو ی خود استفاده کرده اند.

  • از رنگ ها در طراحی لوگوی ابزارآلات به درستی استفاده کنید.

طراحان رنگ لوگوها را با توجه به نحوه فعالیت و حوزه فعالیت خود مشخص می کنند. به همین دلیل بهتر است به معنا و مفهوم رنگ ها در طراحی لوگو ی خود توجه کنید. استفاده از رنگ مناسب ، بازخورد خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. به این نکته نیز توجه کنید که رنگ های مختلف و متنوع ، کیفیت لوگوی شما را پایین می آورد. همچنین ، سعی کنید از رنگ های جیغ و زننده در لوگوی خود استفاده نکنید ، زیرا مانع از خواندن و انتقال مفهوم به مخاطب می شود.

  • از فضای خالی لوگوی خود بهترین استفاده را ببرید.

با توجه به اینکه ابزارآلات ساختمان متفاوت هستند ، سعی کنید از فضای خالی لوگوی خود برای معرفی چند ابزارآلات ساختمانی استفاده کنید. به عنوان مثال ، از فضای بین تصاویر و کلمات می توانید از یک نشانه یا سمبلی برای معرفی محصولات خود استفاده کنید.

  • در طراحی لوگو ابزارآلات ساختمانی ، میان تصویر و متن فاصله ایجاد کنید.

در واقع ، در طراحی لوگو نباید تصاویر و متن به یکدیگر نزدیک می شوند. بسیاری از طراحان مرتکب این اشتباه می شوند.

ک لوگوی زیبا و حرفه ای زمانی زیبایی و خوانایی خود را حفظ می کند که بتواند پیام و هدف خود را به مخاطب انتقال دهد. سعی کنید از متن و تصویر در کنار یکدیگر استفاده نکنید و حتما فاصله ای میان آن ها ایجاد کنید. با توجه به اینکه لوگوی شما ، یک لوگوی تخصصی در زمینه ابزارآلات ساختمانی است ، حتما باید میزان فاصله تصویر و متن رعایت شود.

  • از روش تایپوگرافی در طراحی لوگو استفاده کنید.

یکی از روش های پرطرفدار طراحی لوگو ابزارآلات ساختمانی ، طراحی به روش تایپوگرافی است. در این روش می توانید از اشکال  و المان های مختلف در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. نکته دیگر این است که در این روش از طراحی لوگو سعی کنید اصول و قواعد نوشتاری را رعایت کنید. معمولا در روش تایپوگرافی از فونت های ساده استفاده می شود. برخی فونت ها مانند: فونت شکسته ، نستعلیق ، اسلیمی و ترکیبی ، خواندن لوگوی شما را دشوار می کند ، بنابراین توصیه می کنیم که از فونت ساده استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *