طراحی لوگو تابلوسازی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو تابلوسازی

طراحی لوگو تابلوسازی

 

 لوگو تابلوسازی

 

در همه ی کسب و کارها از روش طراحی لوگو استفاده می شود. انتخاب طرح و جلوه بصری زیبا نقش مهمی در زیبایی و جذابیت لوگوی شما دارد. قبل از انتخاب طرح لوگوی خود ، ابتدا حوزه کسب و کار خود را مشخص کنید و سپس اقدام به طراحی لوگو ی مورد نظر خود کنید. در مشاغل هنری طراحی لوگو اهمیت ویژه ای دارد. به عنوان مثال ، طراحی لوگو تابلوسازی نوعی طراحی هنری است که لازم است با ظرافت خاصی انجام شود.

نکات مهم در طراحی لوگو تابلوسازی

اگر قصد طراحی لوگو تابلوسازی دارید به نکات زیر توجه کنید:

  • از رنگ های کلیدی استفاده کنید.

زمانی که قصد طراحی لوگو دارید ، ابتدا تمام ابعاد و زوایای طرح لوگوی خود را به دقت بررسی کنید. استفاده از رنگ های گستاخانه توجه افراد را به سمت خود جلب می کند. در انتخاب این رنگ ها باید دقت کافی به خرج دهید. از سوی دیگر ، رنگ های ملایم نیز سبب می شود برخی عناصر از چشم بیننده پنهان بمانند. به طور کلی ، هر رنگی مفهوم و معنای خاصی را به بیننده منتقل می کند و تأثیر خاص خود را دارد.

  • سادگی را فراموش نکنید

در نظر داشته باشید در حین اینکه شما یک آرم خاص طراحی می کنید ، از طرح های ساده استفاده کنید. ساده بودن طراحی می تواند آن را قابل فهم کند و مشتری می تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

اگر دقت کرده باشید، در بسیاری از برندهای معروف و شناخته شده از طرح های ساده در لوگوی آن ها استفاده شده است و برای همه ی افراد قابل درک است.

  • از اشکال هندسی ، حروف و اعداد در طراحی لوگو تابلوسازی استفاده کنید.

یکی از مهم ترین عواملی که سبب جذابیت و زیبایی لوگوی تابلوسازی می شود ، استفاده از اشکال هندسی ، حروف الفبا و اعداد است. سعی کنید این عناصر را به گونه ای با یکدیگر ترکیب کنید که شکل و طرحی جذاب و زیبا در لوگوی شما به وجود بیاید.

– از طرح های قوی در لوگوی خود استفاده کنید.

برای این که طرح لوگوی شما قوی دیده شود ، سعی کنید از درج حواشی و اضافات در لوگو خودداری کنید. لازم نیست همه ی اطلاعات مجموعه ی خود را در لوگو ثبت کنید. در صورتی که اطلاعات شما در لوگو بسیار زیاد باشد ، لوگوی شما کوچک و نافرم دیده می شود ، در نتیجه افراد نمی توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

  • در طراحی لوگو تابلوسازی ، فضای اطراف را خلوت کنید.

در صورتی که فضای اطراف لوگوی تابلوسازی شما شلوغ و پیچیده باشد ، مشتری گیج و بی حوصله می شود و در نتیجه از انتخاب خود صرف نظر می کند. سعی کنید فضای خلوتی در لوگوی خود به وجود بیاورید تا مشتری و مخاطب دوباره آن را ببیند.

  • از طرح های منحصر به فرد استفاده کنید.

یکی از عواملی که سبب جذابیت طراحی لوگو تابلوسازی می شود استفاده از نمادها و تصاویر منحصر به فرد است. برای دست یابی به این طرح ها سعی کنید از طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگو کمک بگیرید.
از طرح و سبک انعطاف پذیر در طراحی لوگو تابلوسازی استفاده کنید.

برای این که بتوانید از طرح های انعطاف پذیر استفاده کنید ، از سبک و برندهای معروف و شناخته شده دیدن کنید و سعی کنید از آن ها ایده بگیرید. سعی کنید از طرح لوگوی رقبای خود نیز دیدن کنید و از طرحی متمایز و متفاوت در لوگوی خود استفاده کنید.

–  از نمادهای معروف  و شناخته شده در لوگوی خود استفاده کنید.

معمولا طراحان حرفه ای در طراحی لوگو تابلوسازی از عناصر و نمادهای معروف استفاده می کنند تا محبوبیت و زیبایی لوگوی آن ها افزایش پیدا کند. سعی کنید خدمات و محصولات خود را نیز متناسب با همان نماد و نشان ارائه دهید. در انتخاب نوع نماد و نشان از یک طراح ماهر و حرفه ای کمک بگیرید.

  • در طراحی لوگو تابلوسازی به چینش و چیدمان رنگ و عناصر لوگو توجه کنید.

در هر لوگو و هر آرمی از چند رنگ اصلی استفاده می شود. سعی کنید عناصر و رنگ ها را به گونه ای در کنار یکدیگر قرار دهید که چینشی منظم داشته باشند.

– از نوشتار و فونت مناسب در لوگو استفاده کنید.

سعی کنید از فونت های واضح و خوانا در لوگوی خود استفاده کنید. این کار زیبایی و جذابیت لوگوی شما را بیشتر می کند.

  • از طرح های به روز و منحصر به فرد در طراحی لوگو تابلوسازی استفاده کنید.

تنها چیزی که می تواند برند شما را از برند رقبای شما متمایز کند ، استفاده از طرح های جدید و منحصر به فرد است. بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها از طرح های خلاقانه و منحصر به فرد در لوگوی خود استفاده می کنند.

طراحی حرفه ای و منحصر به فرد به این معنا نیست که لوگوی شما هیچ گونه شباهتی به لوگوهای دیگر نداشته باشد ، بلکه به معنای فوق العاده بودن طرح لوگو است. طراحان ماهر و حرفه ای با استفاده از تفکرات خلاقانه و نرم افزارهای مخصوص طراحی لوگو به طرح های جالب و جذابی در طراحی لوگو دست پیدا می کنند. به عنوان مثال ، شرکت مرسدس بنز که تولید کننده ماشین است ، در لوگوی خود از تصویر ماشین استفاده نکرده است و یا لوگوی شرکت هواپیمایی آتلانتیک ، تصویر یک هواپیما نیست. این موارد زیبایی و منحصر به فرد بودن لوگوی شما را چند برابر می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *