طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
سفارش طراحی لوگو

طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو

 

سفارش طراحی لوگو

 

کلمه لوگو ، مخفف کلمه لوگو تایپ است. این کلمه یونانی است و به معنی منقش کردن است.

لوگو یک شاخه ای از رشته گرافیک است و معرفی کننده هویت و شخصیت یک کسب و کار و یا شخص و حرفه ای است. در زبان فارسی به لوگو ، نشان تجاری ، نشان واره ، مارک و یا آرم می گویند.

با طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو ، می توانید سبب جلب اعتماد افراد به سمت خود شوید.

انواع روش طراحی لوگو حرفه ای

 طراحی لوگو به سبک نمادها سمبل ها

در طراحی لوگو به سبک نماد ها ، هدف طراح لوگو ، ایجاد یک شکل یا تصویر بدون استفاده از کلمات و حروف است. این نماد به صورت یک شکل یا تصویر است که به همان سازمان یا شرکت خاص اشاره دارد. طراحی این نماد به گونه ای است که کاربران و مشاهده کنندگان لوگو ، با اولین نگاه به مفهوم و پیام لوگو پی مبرند. در این شیوه از طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو ، نام سازمان یا شرکت ، در یک سمت لوگو نوشته می شود و تاکید اصلی بر روی نماد یا تصویر لوگو است.

طراحی لوگو به سبک نوشتاری

در این سبک از طراحی لوگو حرفه ای ، لوگوتایپ یا همان نوشتار لوگو با استفاده از فونت ها و اندازه های مشخصی بر روی لوگو نوشته می شود.

برخی از طراحان لوگو در استفاده از این روش ، خلاقیت به خرج می دهند  و حروف و کلمات را به صورت منحنی ، خطی ، زاویه دار و … می نویسند. یکی از مهم ترین مزایای این روش از طراحی لوگو حرفه ای ، ماندگاری و عدم نیاز به تغییر در لوگو در طول زمان است.

طراحی لوگو به سبک نمادی

در سبک نمادی لوگو ، که به واتر مارک و مونوگرام مشهور است ، حروف اول و نام شرکت یا سازمان به عنوان نماد در نظر گرفته می شود.  در این روش ، لوگوهایی که نام های تجاری طولانی دارند ، از اشکال و حروف برجسته برای طراحی لوگو به سبک نماد استفاده می شود.

طراحی لوگو به سبک ترکیبی

در این سبک از طراحی لوگو حرفه ای هم از نوشتار و هم تصویر برای طراحی لوگو استفاده می شود. در این روش ، نوشتار و تصاویر در کنار یکدیگر قرار می گیرند. به این نکته توجه کنید که از نوشتار و تصویر لوگو حتما با یکدیگر استفاده کنید و آن ها را به صورت جداگانه طراحی نکنید، زیرا سبب یکنواختی و کسل شدن طرح لوگوی شما می شود.  بسیاری از شرکت های تجاری از سبک ترکیبی برای طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.

لزوم طراحی لوگو حرفه ای

شرکت های بزرگ معمولا از لوگوهای حرفه ای استفاده می کنند. با طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو می توانید هویتی جدید برای شرکت خود ایجاد کنید.  با طراحی یک لوگوی حرفه ای می توانید جذابیت و زیبایی برند خود را چند برابر کنید.

در طراحی لوگو حرفه ای می توانید طرح لوگوی خود را به صورت بین المللی ثبت کنید. این کار سبب می شود که بتوانید با طرح لوگوهای دیگر وارد یک رقابت شوید.

با طراحی لوگو حرفه ای می توانید تبلیغات وسیع و گسترده ای برای آن انجام دهید و بازدید از لوگو و سایت خود را افزایش دهید. به عنوان مثال ، لوگوهای سازمانی حس اعتماد به نفس را از افراد افزایش می دهند.

مراحل  طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو

قبل از انتخاب طرح لوگوی خود ، ابتدا با یک مشاور طراحی لوگو مشورت کنید. طراحان لوگو بر اساس حوزه کار و نیاز شما ، طرح های مختلفی را به شما معرفی می کنند. می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب طرح اولیه لوگوی خود ، رنگ  ، فونت ، عنصرها و المان های لوگوی خود را انتخاب کنید. می توانید اجزا و المان های لوگوی خود را تغییر دهید.

نکته دیگر این است که در چیدمان عناصر لوگوی خود دقت کافی داشته باشید. در این مرحله اجزای لوگو باید با تناسب و فاصله مناسبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا لوگوی شما زیبا به نظر برسد. به عنوان مثال ، خطوط و اشکال را با یک فاصله مشخص در کنار یکدیگر قرار دهید تا هم زیبایی بصری آن ها حفظ شود و هم پیام برند شما به کاربران انتقال پیدا کند.

نرم افزار های طراحی لوگو حرفه ای

امروزه نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلف و متعددی برای طراحی لوگو وجود دارد. این نرم افزارها با توجه به قابلیت های خود ، کارایی هایی نیز دارند.  به این نکته توجه کنید که نرم افزارها و اپلیکیشن های طراحی لوگو حرفه ای را با توجه به زمینه کاری خود و همچنین نیازهای خود انتخاب کنید. سعی کنید از نرم افزارهای خوب و انعطاف پذیر در طراحی لوگو حرفه ای استفاده کنید. بسیاری از نرم افزارهای طراحی لوگو حرفه ای ، در اختیار طراحان قرار دارد. به همین دلیل ، سعی کنید با استفاده از این نرم افزارها یک طرحی متفاوت و خلاق برای لوگوی خود در نظر بگیرید.

لازم است بگوییم که طراحی لوگو حرفه ای و سفارش طراحی لوگو ، سبب بیشتر دیده شدن حوزه کسب و کار و سایت شما می شود.  در طراحی لوگو ، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند ، که سبب موفقیت و پیروزی برند شما می شود. یکی از مزایای طراحی لوگو با استفاده از نرم افزار این است که می توانید طرح لوگوی خود را ذخیره کنید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *