طراحی لوگو خیاطی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو خیاطی

طراحی لوگو خیاطی

 

طراحی لوگو خیاطی

 

یکی از مهم ترین نکاتی که سبب رونق کسب و کار شما می شود ، طراحی لوگو ی مناسب است. طراحی لوگو یکی از موثرترین جنبه های بازاریابی و تبلیغات شما است که نقش مهمی در جذب مخاطبان و مشتریان شما دارد. در ساخت و طراحی لوگو و مخصوصا لوگو خیاطی نمی توانید به هر طراحی اعتماد داشته باشید. در صورتی که لوگوی شما نامناسب طراحی شود ، نتیجه خوبی برای شما به همراه نخواهد داشت.  با طراحی لوگو خیاطی مناسب می توانید کار خود را منحصر به فرد و متمایز جلوه دهید. از طرف دیگر طراحی لوگو مزون باید به نحوی باشد که جزئی‌ترین نکات هم در آن به نمایش گذاشته شود. از جمله این جزئیات شخصیت برند شما است که توسط لوگو نشان داده می‌شود.

نرم افزار‌  مهم در طراحی لوگو خیاطی

امروزه نرم افزارهای طراحی لوگو سبب شده اند که صاحبان مشاغل بتوانند یک لوگوی خوب و حرفه ای برای خود طراحی کنند و به این ترتیب مشتریان زیادی را جذب کنند. نرم افزارهای زیادی برای طراحی لوگو وجود دارد که در اینجا به معرفی چند نمونه آن ها می پردازیم.

نرم افزار  ایلوستریتور  (Adobe Illustrator)

این نرم افزار اولین بار در سال ۱۹۸۵ ساخته شد. این برنامه یکی از مهم ترین نرم افزارهای موجود در بازار است که به شما کمک می کند لوگوی خود را در مقیاس ها و اندازه های مناسب طراحی کنید. یکی از مهم ترین کاربردهای نرم افزار Illustrator  این است که توانایی وارد کردن تصویر اسکن شده را دارد. این امر سبب می شود که کاربارنی که تصاویر خود را بر روی کاغذ ترسیم کرده اند اما نمی خواهند آن را در سیستم اجرا کنند ، بسیار مناسب است.  در این نرم افزار شما با اسکن کردن تصاویر خود می توانید از اشکال هندسی در آن استفاده کنید و تصویر مورد نظر خود را طراحی کنید.  در طراحی لوگو خیاطی با استفاده از نرم افزار Illustrator   می توانید از برخی کلمات نیز در کنار تصاویر استفاده کنید و همچنین امکان دسترسی به فونت های مختلف در این نرم افزار برای شما وجود دارد.   می توانید رنگ تصاویر و فونت خود را در این نرم افزار تغییر دهید. با استفاده از پالت های  Pantone یا CMYK  می توانید رنگ ها را با یکدیگر مطابقت دهید و از آن برای  چاپ بر روی کارت  ویزیت و یا آگهی های تبلیغاتی استفاده کنید.  به طور کلی ، نرم افزار Illustrator برای طراحی تصاویر وکتور به کار می رود.

 

نکات مهم در طراحی لوگو خیاطی

در طراحی لوگو خیاطی به نکات زیر دقت کنید:

  • از رنگ مناسب استفاده کنید.

در لوگو خیاطی کاربرد رنگ ها اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است در طراحی لوگو خیاطی خود از رنگ هایی استفاده کنید که متناسب با برند و مخاطبان شما باشد. به عنوان مثال ، در لوگوی خیاطی خانم ها و مخصوصا دختران به تصاویر و رنگ ها اهمیت زیادی می دهند. استفاده از رنگ مناسب ، نشان دهنده فاخر بودن لوگوی شما است.

  • از فونت مناسب استفاده کنید.

استفاده از فونت مناسب سبب افزایش زیبایی و محبوبیت لوگوی شما می شود. سعی کنید از فونت مناسب و زیبا استفاده کنید. بهتر است از فونت هایی در لوگو خیاطی استفاده کنید که با رنگ و طرح لوگوی شما هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال ، می توانید از فونت های فانتزی استفاده کنید.

  • از سایزهای استاندارد در طراحی لوگو استفاده کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی لوگو خیاطی باید به آن توجه کرد ، این است که لوگوی خود را به نحوی طراحی کنید که سایز آن استاندارد باشد و زیبا به چشم بیاید. سعی کنید طول و عرض لوگو را متناسب با یکدیگر طراحی کنید. در لوگو خیاطی باید میان طول و عرض تعادلی وجود داشته باشد ، زیرا لوگوهای باریک ، بلند و یا کوتاه سبب گیج شدن بیننده می شوند.

  • از طرح های تکراری در لوگو خیاطی استفاده نکنید.

در طراحی لوگو خیاطی ، ابتدا لوگوهای رقبای خود را بررسی کنید. از طرحی در لوگوی خود استفاده کنید که متمایز و متفاوت با طرح لوگوهای دیگر باشد و شباهتی به آن ها نداشته باشد.

طراحی لوگو خیاطی  چگونه سبب درآمدزایی شما می شود؟

طراحی یک لوگو خیاطی مناسب ، سبب جذب مشتری می شود. در طراحی لوگو ی خود سعی کنید زیبایی و ظرافت زیادی به خرج دهید. در صورتی که به میزان زیادی در لوگوی خود کار کنید ، نتیجه خوبی برای شما به همراه دارد. به عنوان مثال ، می توانید از نمادها و علامت های گرافیکی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید و به این ترتیب ، کسب و کار خود را رونق دهید.

برجسته ترین لوگوهای خیاطی کدامند؟

در طراحی لوگو خیاطی افراد زیادی توانستند به شهرت برسند که در اینجا به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

  • روت کدار

روت کدار در کشور برزیل متولد شد. او توانست در رشته طراحی گرافیک از دانشگاه استنفورد مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کند. روت کدار از اشخاصی است که بر روی لوگوی گوگل کار کرد و تا به امروز نیز از این لوگو استفاده می شود.

  • پاول رند

پاول رند یکی از معروف ترین طراحان لوگو مزون و خیاطی است. او در رشته طراحی در دانشگاه ییل به تحصیل پرداخت و سپس به باشگاه مدیران هنری نیویورک راه پیدا کرد. او نقش زیادی در طراحی لوگوهای مزون داشت.

  • لیندون لیدر

لیندون از مشهورترین طراحان لوگو مزون در جهان است. او توانست لوگو FedEx را طراحی کند. این طرح شامل یک پیکان است که در فضای سفید میان حروف «E» و «X» طراحی شده است.  او با طراحی این لوگو توانست جوایز زیادی را کسب کند و به عنوان یکی از ده طراحان برتر در جهان شناخته شود.

  • دیوید سون

دیوید سون در سال ۱۹۷۱ و در زمانی که دانشجوی دانشگاه پورتلند بود ، لوگوی نایک را طراحی کرد. او تا سال ۱۹۸۳ به کار خود ادامه داد و در سال ۲۰۰۰ نیز بازنشسته شد.
نکته مهم این است که در طراحی لوگو خیاطی از طراحان ماهر و با تجربه استفاده کنید تا بتوانید لوگویی تاثیرگذار و جذاب طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *