طراحی لوگو سبزیجات

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو سبزیجات

طراحی لوگو سبزیجات

 

لوگو سبزیجات

 

امروزه طراحی لوگو به یک هدف اصلی برای گسترش  و رونق کسب و کار صاحبان صنایع تبدیل شده است. اجزا ، عناصر و المان های لوگو باید متناسب با حوزه فعالیت و کسب و کار شما انتخاب شود. به عنوان مثال ، طراحان لوگو در طراحی لوگو سبزیجات از تصاویر و المان ها به صورت مناسب و هوشمندانه استفاده می کنند.

در طراحی لوگو سبزیجات ، سعی کنید از طرح های گرافیکی ظریف و زیبا استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید از طرح یک درخت تنومند یا یک میوه استفاده کنید.

همچنین ، می توانید از روش وکتور برای طراحی لوگو سبزیجات استفاده کنید. در این سبک ، می توانید اندازه و طرح تصویر و نوشتار خود را با توجه به سبک و سلیقه خود انتخاب کنید.

یکی دیگر از روش های طراحی لوگو سبزیجات ، استفاده از طرح لایه باز است. استفاده از این روش ، کیفیت طراحی لوگو ی شما را افزایش می دهد. همچنین ، می توانید از نرم افزارهای فتوشاپ و ایلستریتور (ایلاستریتور) در طراحی لوگو سبزیجات استفاده کنید.

قبل از طراحی لوگو ، ابتدا سعی کنید هدف و پیام خود را مشخص کنید. همچنین در تمام مراحل انتخاب سبک  و طرح لوگو و طراحی لوگو از عناصر و تصاویری استفاده کنید که پیام شما را انتقال دهد. بسیاری از طراحان ، معمولا از تصاویر انتزاعی و فانتزی در طراحی لوگو استفاده می کنند.
قبل از انتخاب طرح لوگوی سبزیجات ، لوگوی رقبای خود را بررسی کنید. ابتدا سعی کنید لوگوی رقبایتان را تحلیل کنید و سپس از آن ها برای ایجاد طرحی جدید ایده بگیرید.

در طراحی لوگو سبزیجات از نام تجاری مناسب استفاده کنید.

نام تجاری ، تاثیر زیادی در شهرت و محبوبیت لوگوی شما دارد. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو سبزیجات می توانید از یک حرف مانند: س در سایز بزرگ استفاده کنید.

در طراحی لوگو سبزیجات از رنگ مناسب استفاده کنید.

هر کدام از پالت های رنگی در طراحی لوگو های تبلیغاتی ، کاربرد مخصوص به خود را دارند. سعی کنید از به کار بردن رنگ های متنوع و مختلف پرهیز کنید. قبل از انتخاب رنگ ، ابتدا حوزه کار و فعالیت خود را مشخص کنید. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو سبزیجات ، معمولا از رنگ های سبز ، زرد ، نارنجی و رنگ های برگرفته از طبیعت استفاده می شود. زیرا نقش مهمی در انتقال پیام و معرفی محصولات شما به مخاطبان و مشتریان شما دارد.

مفهوم رنگ نارنجی در طراحی لوگو سبزیجات

رنگ نارنجی یکی از رنگ های هیجان برانگیزی است که سبب ایجاد حس خوش بینی و شور و اشتیاق در افراد می شود. همچنین ، رنگ نارنجی نماد خلاقیت ، شیفتگی ، جذابیت و شجاعت است. استفاده از رنگ نارنجی در لوگوی سبزیجات سبب ایجاد نیرو و قدرت خوبی در افراد می شود و آن ها تشویق به خرید محصولات شما می کند.

رنگ نارنجی ، همچنین بیانگر مفاهیم جوانی ، شادی ، توانایی مالی و در دسترس بودن است.

استفاده از این رنگ در لوگوی سبزیجات نشان دهنده سالم بودن مواد غذایی است. بسیاری از شرکت های تجاری نیز از رنگ نارنجی در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.

رنگ سبز در طراحی لوگو سبزیجات

رنگ سبز ، یادآور طبیعت است. این رنگ از جمله رنگ های پرکاربرد در محیط زیست است. رنگ سبز ، سبب ایجاد حس امید ، آرامش و اعتماد به نفس در افراد می شود. در طراحی لوگو سبزیجات ، بسیاری از طراحان لوگو از رنگ سبز استفاده می کنند. رنگ سبز ، همچنین نماد ثروت و بوم شناسی است.  شرکت ها و صنایعی که در زمینه تولید مواد غذایی ، کالاهای خانگی ، امور مالی و تکنولوژی و فناوری فعالیت می کنند ، از رنگ سبز در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. رنگ سبز ، حس آرامش زیادی در افراد ایجاد می کند و نمادی از آزاد بودن نیز می باشد.

شرکت های مختلف رنگ سبز را زمانی به کار می برند که بخواهند خصوصیات و ویژگی های طبیعت را برجسته جلوه دهند. به عنوان مثال ، شرکت های تولید کننده مواد غذایی ارگانیک ، از رنگ سبز در لوگوی خود استفاده می کنند. علاوه بر این ، رنگ سبز ، نماد و سمبل رشد و هارمونی است و حس امنیت و آرامش را به بیننده انتقال می دهد. معمولا کمپانی های بزرگ و قدرتمند از این رنگ در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.این رنگ ، سمبل پول و ثروت است و از آن برای تبلیغ و معرفی سبزیجات و محصولات سبز استفاده می شود.

قیمت طراحی  لوگو سبزیجات

نمی توان یک قیمت ثابت و مقطوعی را برای لوگوهای تبلیغاتی در نظر گرفت.  طرح های مختلف و متفاوتی در طراحی لوگو های تبلیغاتی وجود دارد. قیمت طراحی لوگو سبزیجات به عوامل مختلفی مانند: نوع و سبک لوگو ، رنگ لوگو ، متریال و مواد به کار رفته در لوگو ، اجزای گرافیکی و المان های لوگو و… بستگی دارد. در صورتی که در زمینه میوه و سبزیجات فعالیت می کنید ، می توانید از تصویر میوه و سبزیجات در کنار یکدیگر استفاده کنید. همچنین ، می توانید لوگوی سبزیجات خود را به روش تایپوگرافی طراحی کنید. در این روش ، می توانید نام فروشگاه و یا سبزیجات خاص خود را با فونت و نوشتار مناسب بنویسید. معمولا از فونت های رایج و متداول برای نوشتن نام و عنوان لوگو استفاده می شود. در این روش ، سعی کنید از حروف بزرگ و برجسته در لوگوی سبزیجات خود استفاده کنید ، زیرا زیبایی و جذابیت لوگوی شما را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *