طراحی لوگو صنایع دستی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو صنایع دستی

طراحی لوگو صنایع دستی

 

طراحی لوگو صنایع دستی

 

طراحی لوگو برای صاحبان مشاغل صنایع دستی و هنری اهمیت بسیار زیادی دارد ؛ زیرا سبب متمایز شدن آن ها از رقبایشان می شود. اگر قصد طراحی لوگو صنایع دستی را دارید ، بهتر است چند نمونه لوگوی طراحی شده در این زمینه را ببینید و با الهام از طرح آن ها اقدام به طراحی لوگو نمایید. با بررسی این نمونه لوگو ها می توانید به ایده های جدیدی در طراحی و ساخت لوگوی صنایع دستی دست پیدا کنیم.

اگر قصد دارید خودتان اقدام به طراحی لوگو برای صنایع دستی کنید ، چند لوگوی مشهور و معروف را در زمینه صنایع دستی به دقت مورد بررسی قرار دهید و از عناصر و اجزای به کار رفته در آن لوگو برای لوگوی خود استفاده کنید.

اگر به فروشگاه ها و مغازه های صنایع دستی دقت کرده باشید ، می توانید از لوگوهای طراحی شده ی آن ها به رویکردهای مختلف و متنوعی در طراحی لوگو و بازاریابی محصولات خود دست پیدا کنید. به این نکته توجه داشته باشید که همه ی لوگوهای صنایع دستی از یک طرح و سبک خاص و مشابه در طراحی لوگوهیا خود استفاده نکرده اند. با این وجود ، ایده گرفتن از سبک طراحی لوگو ی آن ها می تواند به شما در طراحی لوگو ی خلاقانه و زیبا و جذاب کمک کند. با استفاده از این روش ، می توانید لوگویی جذاب و ماندگار طراحی کنید.

در طراحی لوگو صنایع دستی از چه رنگ هایی استفاده کنیم ؟

توجه به روان شناسی رنگ ها در طراحی لوگو به شما کمک می کند که بتوانید به ترکیب رنگ های جذاب و خلاقی در طراحی لوگو ی خود دست پیدا کنید و رنگ مناسب لوگوی خود را نیز انتخاب کنید.

بسیاری از افراد نسبت به رنگ های مختلف و متفاوت ، واکنش های متفاوتی نشان می دهند. به همین دلیل ، آشنایی با روان شناسی رنگ ها درطراحی لوگو صنایع دستی از اهمیت زیادی برخوردار است. با انتخاب رنگ مناسب می توانید واکنشی خوب و مناسب در مخاطبان و مشتریان خود به وجود بیاورید. این امر سبب رونق کسب و کار شما نیز می شود.

بسیاری از طراحان حرفه لوگو صنایع دستی از چند رنگ متمایز و متفاوت در طراحی لوگو صنایع دستی استفاده می کنند. این تکنیک در میان طراحان لوگو متداول و مرسوم است. با توجه به این که صنایع دستی تنوع بسیار زیادی دارند ، استفاده از رنگ های مختلف و متنوع نیز نشان دهنده این تنوع و زیبایی می باشد.
بسیاری از طراحان و کارشناسان در طراحی لوگو صنایع دستی از زمینه هایی با رنگ های سفید یا مشکی استفاده می کنند. این کار سبب می شود که رنگ های به کار رفته در لوگوی شما به خوبی نشان داده شود. علاوه بر آن ، رنگ سفید سبب ایجاد حس خوبی در مخاطبان می شود و انتخاب این رنگ برای پس زمینه لوگوی صنایع دستی تاثیر بسیار خوب و مثبتی در مشتریان و مخاطبان شما دارد. استفاده از این رنگ در لوگوی شما هیچ گونه پیامد منفی به دنبال نخواهد داشت. رنگ سفید همچنین بیانگر خلوص و پاکی است که با روحیه هنرمندان نیز سازگاری کامل دارد.

با توجه به این که بسیاری از مشتریان صنایع دستی ، هنرمندان و علاقه مندان به هنر را تشکیل می دهند ، تمایل به استفاده از رنگ سیاه و سفید در لوگوهای خود را دارند ؛ زیرا رنگ سیاه حس امنیت و تعادل و رنگ سفید حس آرامش و مثبتی در مخاطبان به وجود می آورد.
رنگ سبز نیز یکی از رنگ هایی است که بسیاری از طراحان و کارشناسان طراحی لوگو صنایع دستی از آن در طراحی لوگو های خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، برند مشهور صنایع دستی جان فابریک از رنگ سبز برای برانگیختن احساسات خوب و مثبت در مشتریان خود استفاده کرده است. این برند توانست طی چند سال به موفقیت های زیادی دست پیدا کند و محصولات خود را در سراسر جهان به فروش برساند.

با توجه به این که بسیاری از صنایع دستی بدون استفاده از ابزار و تکنولوژی های خاصی ساخته می شوند و در ساخت آن ها تنها از دست و خلاقیت استفاده شده است ، رنگ سبز به طبیعی و سنتی جلوه دادن آن ها کمک زیادی می کند.

بسیاری از صاحبان مشاغل و حرفه های صنایع دستی از رنگ های آبی  و نارنجی در ساخت صنایع دستی خود استفاده می کنند. طراحان لوگوی صنایع دستی نیز به صورت هوشمندانه از این رنگ ها در طراحی لوگو صنایع دستی استفاده می کنند.
از ترکیب رنگ های جالب در طراحی لوگو صنایع دستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ترکیب  رنگ های  قرمز –  یشمی

  • ترکیب رنگ های زرد – ارغوانی
  • ترکیب رنگ های سبز – قرمز جوهری

با ترکیب این رنگ ها می توانید تضاد و تقابل بسیار جذابی در لوگوی صنایع دستی خود به وجود بیاورید. همچنین می توانید از لوگوی طراحی شده خود در پلتفرم های مختلف برای جذب مشتریان استفاده کنید.

روش طراحی تایپ فیس لوگو در طراحی لوگو صنایع دستی

یکی از  مهم ترین مواردی که در لوگوی صنایع می تواند پیام برند را به خوبی به مخاطب برساند و با او ارتباط برقرار کند، تایپ فیس لوگو است.

بررسی تایپ فیس  لوگو نشان می دهد که طراح  لوگو از کدام فونت و دست نوشته ها در آن استفاده کرده است.  معمولا  فونت به کار رفته در  طراحی لوگو صنایع دستی یک فونت  جذاب ، زیبا ، تمیز و تاثیرگذار است که در عین حال ، خلاقانه و زیبا به نظر می‌رسد. همچنین می توانید از فونت های نستعلیق نیز در طراحی لوگو صنایع دستی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *