طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو فروشگاه شیشه و آینه

طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه

 

لوگو فروشگاه شیشه و آینه

 

صنعت دکوراسیون و مخصوصا شیشه و آینه از جمله صنایعی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. صاحبان این مشاغل برای معرفی حوزه کسب و کار خود از طرح های زیبا و برجسته ای در طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه  استفاده می کنند.

طرح و سبک به کار رفته از این لوگوها به گونه ای است که هم کیفیت بسیار خوبی دارند و هم عناصر به کار رفته در آن ماندگاری بسیار بالایی دارند.

برخی از طراحان لوگو نیز از طرح شیشه و آینه برای طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. این امر سبب می شود که طرح لوگوی شما جذاب و چشم گیر شود.

اگر قصد طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه را دارید ، سعی کنید از اجزا و المان های با کیفیت استفاده کنید.

نکات مهم در طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه

در طراحی لوگو شیشه و آینه از متریال و موادی استفاده می شود که جنس و نوع لوگوی شما را به خوبی نشان دهد. با توجه به این که شیشه و آینه خصوصیات فیزیکی و ظاهری زیبا دارند ، استفاده از نما و طرح زیبا در طراحی لوگو ی شیشه و آینه اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افرادی که در حوزه دکوراسیون مشغول به فعالیت هستند ، حساسیت خاصی نسبت به طرح شیشه و آینه در لوگوی خود دارند.

طرح شیشه و آینه را به گونه ای در لوگوی خود چاپ کنید که منحصر به فرد و شکیل و زیبا به چشم بیاید. بسیاری از طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگو برای طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه از شیشه ها و آینه های چاپدار در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.

نکته مهم در طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه اندازه و ابعاد آن است. شما می توانید اندازه و ابعاد متفاوتی برای لوگوی خود در نظر بگیرید. با توجه به فضای لوگوی خود می توانید ابعاد و اندازه لوگوی خود را انتخاب کنید. سعی کنید طرح لوگوی خود را خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ انتخاب نکنید. اندازه آن را به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی قابل مشاهده و خواندن باشد.

ارتفاعی که برای لوگوی شیشه و آینه در نظر می گیرید باید به صورت استاندارد مشخص شود. دستگاه های چاپ لوگو معمولاً تا ارتفاع ۱۳ سانتی متر قابلیت چاپ طرح را دارند.

ضخامت لوگوی خود را متناسب با اندازه و فرمت محصولات خود انتخاب کنید. انتخاب بعد و ضخامت لوگوی شما به نوع و  جنس محصولات شما بستگی دارد. در صورتی که قصد طراحی لوگو برای شیشه ها و آینه های ضخیم را دارید ، طرح لوگوی خود را نیز ضخیم انتخاب کنید.

  • از نمادها و سمبل های مرتبط در طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه استفاده کنید.

بسیاری از افرادی که در حوزه دکوراسیون ، شیشه و آینه فعالیت می کنند ، از طرح های تاج ، الماس ، شمع و سایر نمادهای زیبا و جذاب در لوگوی خود استفاده می کنند. معمولا رنگ انتخابی این افراد نیز رنگ های روشن مانند رنگ طلایی ، نقره ای و رنگ های روشن دیگر است. استفاده از این رنگ ها و طرح ها توجه افراد را در نگاه اول به خود جلب می کند.

سعی کنید در طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه از اجزا و المان هایی استفاده کنید که ماندگاری زیادی داشته باشند. سعی کنید تا جایی که ممکن است از رنگ های ترکیبی در طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه استفاده کنید. به عنوان مثال ، از ترکیب ۵ رنگ مختلف در لوگوی خود استفاده کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که رنگ ها را به گونه ای با هم ترکیب کنید که سازگاری و هماهنگی کاملی با یکدیگر داشته باشند. در صورتی که فضای لوگوی شما شلوغ باشد و یا تعداد رنگ ها بسیار زیاد باشد ، لوگوی شما زشت و نافرم می شود. برای این که بتوانید طرح عالی و مناسب برای لوگوی شیشه و آینه انتخاب کنید سعی کنید از طراحان ماهر و با تجربه در این زمینه استفاده کنید.

به دور روش می توانید اجزا و عناصر  لوگوی فروشگاه شیشه و آینه را در لوگوی خود را به کار ببرید.

  • طرح و تصویر مورد نظر را بر روی شیشه چاپ کنید.
  • تصویر و طرح مورد نظر را به صورت معکوس در پشت لوگوی خود چاپ کنید.

استفاده از این روش ها جذابیت و زیبایی لوگوی شما را افزایش می دهد.

در طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه سعی کنید تناسب خوبی میان المان ها برقرار کنید.

برای این که لوگوی شما زیباتر و جذاب تر دیده شود سعی کنید المان ها و تصاویر لوگوی خود را به گونه ای به کار ببرید که طرحی جذاب و چشم نواز در لوگوی شما ایجاد کند. با توجه به این که بیشتر مشتریان و مخاطبان شما خانم ها می باشند ، سعی کنید از طرح ها ، تصاویر و نمادهای جذاب و شیک و همچنین رنگ های روشن در طرح لوگوی فروشگاه شیشه و آینه استفاده کنید.

  • از طرح های گرافیکی در طراحی لوگو فروشگاه شیشه و آینه استفاده کنید.

طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگو برای استفاده از المان های گرافیکی در لوگو از نرم افزارهای تخصصی استفاده می کنند. استفاده از این نرم افزارها سبب می شود که بتوانید المان های گرافیکی و تصاویر با کیفیتی در لوگوی خود به کار ببرید. رعایت اصول و قواعد گرافیکی سبب می شود که طرح لوگوی شما قابلیت استفاده و کاربرد در همه فضاها و مکان ها مانند: پوسترها ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، وب سایت ها و… را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *