طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی

طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی

 

طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی

 

با توجه به اینکه طراحی لوگو تاثیر زیادی در موفقیت تجاری شما دارد ، از طرح ها و سبک های مناسب در طراحی لوگو استفاده کنید . یکی از روش های طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی ، استفاده از لوگوتایپ است. در این سبک ، ابتدا المان های مورد نظر خود را طراحی کنید. در این روش ، از اشکال هندسی منحنی و زاویه دار نیز می توانید استفاده کنید.

در روش لوگوتایپ ، یک چارچوب و قالبی برای لوگوی خود طراحی کنید. پس از انتخاب قالب ، می توانید از حروف و تصاویر در کنار یکدیگر استفاده کنید. این امر سبب می شود که طرح لوگوی شما در ذهن مخاطب باقی بماند.

نکته دیگر در طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی ، استفاده از برند بین المللی است. با توجه به اینکه گوشی و موبایل محدود به شهر یا کشور خاصی نیست ، به همین منظور از المان ها و طرح های بین المللی در طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

نکات مهم در طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی

در طراحی لوازم جانبی گوشی به نکات زیر توجه کنید.

  • از طرح های رقبای خود ایده بگیرید.

قبل از طراحی لوگو ی خود ، طرح ها و سبک های لوگوهای رقبای خود را بررسی کنید. سپس از ایده هایی در طراحی لوگوی خود استفاده کنید که سبب بهبود روند کار شما شود و شما بتوانید از رقبای خود سبقت بگیرید.

  • از طرح ها و المان های سازگار با کسب و کار خود در طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی استفاده کنید. سازگار بودن به این معناست که تصویر و متن و المان های لوگوی شما به گونه ای باشد که در همه مکان ها مانند: وب سایت ها ، رسانه های مختلف ، بیلبوردها و… کاربرد داشته باشد.
  • از عناصر و المان های مناسب در طراحی لوگو لوازم جانبی استفاده کنید.
    المان های لوگوی شما شامل ، فونت ، شکل ، اندازه و … است. برای انتخاب این عناصر باید طرح لوگوی خود را بررسی کنید و متناسب با طرح خود عناصر و المان ها را به کار ببرید.
  • طراحی لوگو ی خود را به افراد ماهر و با تجربه بسپارید.

برای اینکه طرح لوگوی شما حرفه ای و ماندگار باشد ،از افراد ماهر و با تجربه برای طراحی آن استفاده کنید. قبل از آن ، چند طرح مورد پسند خود را انتخاب کنید. این امر سبب می شود که طرح لوگوی شما نهایی شود و از سویی به طراح لوگو کمک می کند که ایده مورد نظر شما را به بهترین شکل ، طراحی کند.

  • از نمادها در طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی استفاده کنید.

نماد لوگوی خود را با توجه به حوزه کسب و کار و فعالیت خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، می توانید از تصاویر و وکتورهای مربوط به حیوانات ، گوشی های مختلف و لوازم جانبی گوشی در لوگوی خود استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید از تصاویری مانند: تبلت ، عینک ، آچار ، پیچ گوشتی و عناصری که مفهوم فعالیت شما را به افراد منتقل می کنند ، استفاده کنید.

به این نکته توجه کنید که لوگوی شما با طرح لوگوی رقبای خود متمایز و متفاوت باشد. سعی کنید از ایده های تازه و جدید در طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی استفاده کنید. این امر سبب می شود که طرح لوگوی شما ماندگار شود. خلق طرح های جدید در لوگوی لوازم جانبی ، سبب شهرت و محبوبیت لوگو و برند شما می شود و آن را از طرح های دیگر متمایز و متفاوت می کند.

به این نکته توجه کنید که استفاده از رنگ مناسب سبب می شود که افراد مختلف به سمت آن جذب شوند. به عنوان مثال ، رنگ قرمز ، شور ، حرارت و انرژی را به افراد منتقل می کند

رنگ صورتی ، شادی و نشاط را به افراد منتقل می کند.

رنگ زرد ، سبب ایجاد انرژی مثبت در افراد می شود.

رنگ مشکی ، نشان دهنده قدرت و ظرافت لوگوی شما می باشد.

  • از رنگ های چاپی در طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی استفاده کنید.

بهترین راه برای استفاده از رنگ در لوگو این است که خودتان آن را چاپ کنید. به این منظور ، لوگوی خود را با یک دستگاه چاپگر  که دارای رنگ های اصلی است ، چاپ کنید. برای بررسی کیفیت رنگ می توانید ابتدا طرح لوگوی خود را بر روی یک کاغذ با کیفیت عکس مشاهده کنید.

  • از طرح های جدید و در عین حال ساده در طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی استفاده کنید.
    برای اینکه بتوانید به طرح های خوبی دست پیدا کنید ، از طرح های جدید ایده بگیرید. همچنین ، می توانید از مشتریان خود در طراحی لوگو لوازم جانبی گوشی ایده بگیرید و لوگوی خود را متناسب با سبک و سلیقه آن ها طراحی کنید. در صورتی که به لوگوهای معروف و مشهور نگاهی بیندازید ، همه آن ها از طرح های ساده ای برخوردارند و عناصر پیچیده استفاده نکرده اند.

     در طراحی لوگوی خود ماهیت شرکت و موسسه خود را در نظر بگیرید.

شرکت ها و موسسات مختلف در طراحی لوگوی خود ، از اصول و قواعدی پیروی می کنند. هنگام طراحی لوگو این موضوع را مورد توجه قرار دهید. می توانید آیتم های مختلف را در طراحی لوگوی خود با یکدیگر ترکیب کنید و طرحی زیبا و جذاب خلق کنید. به عنوان مثال ، لوگوهای هندسی و متقارن ، جذابیت خاصی دارند و در میان شرکت های مختلف ، موسسات آموزشی ، هتل ها و… کاربرد زیادی دارند؛ اما برای یک کافه شاپ ، لوگوی هندسی انتخاب مناسبی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *