طراحی لوگو ماشین های اداری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو ماشین های اداری

طراحی لوگو ماشین های اداری

 

لوگو ماشین های اداری

 

امروزه سایت ها ، شرکت ها و فروشگاه های تجاری که مشغول فعالیت هستند ، برای گسترش و رونق کسب و کار خود به یک نشان یا لوگو معتبر نیاز دارند تا از این طریق بتوانند حوزه کسب و کار و همچنین خدمات و محصولات خود را به افراد مختلف معرفی کنند. به عنوان مثال شرکت های تولید کننده ماشین های اداری برای گسترش فعالیت و کسب و کار خود اقدام به طراحی لوگو ماشین های اداری می نمایند.

نکات مهم در طراحی لوگو ماشین های اداری

در طراحی لوگو ماشین های ادرای به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • از تصاویر خلاقانه در لوگوی خود استفاده کنید.

با توجه به این که زمینه فعالیت شما تولید و ساخت ماشین های اداری است ، بهتر است از آیکون ها ، نمادها و تصاویر خلاقانه در طرح لوگوی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، از تصاویر برجسته و زاویه دار در لوگوی خود استفاده کنید.

طرح این آیکون ها و تصاویر  باید به گونه ای باشد که پیام و هدف شما   را به افراد منتقل کنید

 طراحی لوگو ماشین های اداری  با توجه به نوع خدمات و محصولات آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.  در اینجا ایده هایی را برای طراحی لوگو به شما می گوییم.

اگر در زمینه ساخت ماشین های صنعتی فعالیت می کنید ، می توانید از تصویر و نماد شرکت سازنده در لوگوی خود استفاده کنید. سعی کنید. از طرح های ظریف و مدرن در لوگوی خود استفاده کنید. یکی از تکنیک های طراحی لوگو داروخانه استفاده از استراتژی های طراحی لوگو است. به عنوان مثال ، برخی شرکت ها  از روش های سنتی طراحی لوگو استفاده می کنند تا اصالت خود را حفظ کنند و برخی از روش های مدرن و جدید در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.

از اشکال هندسی و منحنی در طراحی لوگو ماشین های اداری  استفاده کنید.

یک روش دیگر در طراحی لوگو های تبلیغاتی ، استفاده از اشکال هندسی است. شکل های هندسی را متناسب با نوع فعالیت خود انتخاب کنید. برای اینکه لوگوی شما جذاب تر به نظر برسد ، می توانید شکل های خود را به صورت زاویه دار طراحی کنید. از رنگ هایی در شکل های خود استفاده کنید که مانع  خوانایی و وضوح لوگوی شما نشود و کیفیت لوگوی شما را پایین نیاورد.

به عنوان مثال ، در طراحی لوگو ماشین های اداری از شکل های هندسی مربع ، مثلث ، خطوط منحنی ، خطوط افقی و یا عمودی استفاده کنید.

سعی کنید از علامت و نمادی استفاده کنید که ماندگاری زیادی داشته باشد و در دوره های بعد نیز از آن استفاده کنید. این امر بستگی به نوع فونت و سبک شکل های به کار رفته در لوگوی شما دارد.

بسیاری از شرکت های موفق در زمینه ساخت و تولید ماشین های اداری  ، از طرح ها و شکل های جالبی استفاده کرده اند. این افراد در لوگوی خود سبک های مختلف را با یکدیگر تلفیق نکرده اند و یا از چند رنگ مختلف استفاده نکرده اند. بنابراین سعی کنید از یک طرح ساده و یک پالت رنگی مناسب استفاده کنید تا لوگوی شما در ذهن افراد باقی بماند.

از روش طراحی دیجیتال در طراحی لوگو ماشین های اداری استفاده کنید.

بسیاری از کارشناسان و طراحان حرفه ای لوگو از نرم افزارها و روش های طراحی دیجیتال در طراحی لوگو ماشین های اداری استفاده می کنند. به عنوان مثال ، می توانید از نرم افزار ایلستریتور  در طراحی لوگو استفاده کنید.

با توجه به این که حوزه فعالیت و کسب و کار شما تخصصی است ، سعی کنید از طرح های اختصاصی در طراحی لوگو ماشین های اداری استفاده کنید.

برای استفاده از روش اختصاصی در طراحی لوگو ، سه روش مشهور و شناخته شده را به شما معرفی می کنیم:

طراحی لوگو ماشین های اداری به روش پیکتوگرام

در این روش از طراحی لوگو از تصویر و همچنین نام شرکت شما استفاده می شود. این طرح از پرکاربردترین طرح هایی است که در بسیاری از مشاغل و حرفه ها کاربرد دارد. سعی کنید طرح پیکتوگرام لوگوی خود را ساده و در عین حال جذاب انتخاب کنید. طرح شما باید به گونه ای باشد که مخاطب با نگاه اول بتواند آن را در ذهن خود ثبت کند. ماندگاری این طرح به اجزا و عناصر به کار رفته در لوگوی شما بستگی دارد.

طراحی لوگو ماشین های اداری به روش لوگوتایپ

در این روش از طراحی لوگو از حروف ، کلمات و یا اعداد به صورت ترکیبی و جذاب استفاده می شود. برخی طراحان لوگو نیز حروف و کلمات نام اول شرکت تجاری را در کنار یکدیگر قرار می دهند تا بتوانند به طرحی جذاب و زیبا در لوگوی خود دست پیدا کنند.

در این روش ، سعی کنید به کلمه ای به صورت مخفف دست پیدا کنید و در کنار آن از یک تصویر یا آیکونی استفاده کنید که زیبایی  و جذابیت لوگوی شما را چند برابر سازد.

. به این روش از طراحی لوگو تایپ  طراحی به   leeeerform نیز می گویند. به عنوان مثال ، لوگوی شرکت ناسا نمونه ای طراحی به روش لوگوتایپ است.

 طراحی لوگو ماشین های اداری به روش ترکیبی

در این روش از طراحی لوگو از ترکیب نوشتار و تصویر در کنار یکدیگر استفاده می شود. متن و تصویر را به گونه ای در کنار یکدیگر قرار دهید که طرحی زیبا و چشمگیر در لوگوی شما به وجود بیاورد. بسیاری از شرکت ها مشهور و بزرگ از این روش ، در طراحی لوگو اختصاصی برای شرکت خود استفاده کرده اند. به عنوان مثال ، شرکت آدیداس از جمله شرکت هایی است که از این روش در طراحی لوگو ی خود استفاده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *