طراحی لوگو نرم افزار

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو نرم افزار

طراحی لوگو نرم افزار

 

طراحی لوگو نرم افزار

 

افرادی که در زمینه ساخت و طراحی لوگو فعالیت دارند ، برای معرفی برنامه ها و محصولات مختلف خود ، از روش طراحی لوگو استفاده می کنند. با طراحی لوگو نرم افزار می توانید به راحتی نرم افزار و کاربرد آن را به افراد مختلف معرفی کنید.  امروزه نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که با استفاده از آن ها می توانید یک لوگوی خوب طراحی کنید و برنامه ها و محصولات خود را به افراد معرفی کنید. در اینجا به چند نمونه از این نرم افزارها که در طراحی لوگو نرم افزار نیز کاربرد دارند ، اشاره می کنیم.

روش های طراحی لوگو نرم افزار

برای طراحی لوگو هر نرم افزاری از روش خاصی استفاده می شود. در اینجا به برخی از نرم افزارهای موثر در طراحی لوگو اشاره می کنیم.

  • نرم افزار لوگو میکر پرو (logo Maker Pro)

از این نرم افزار می توانید به روش آنلاین برای طراحی لوگو استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار راحت است. این نرم افزار را نصب کنید و سپس گزینه make a logo را انتخاب کنید. در این نرم افزا ، بیش از ۳۰۰ قالب برای طراحی لوگو وجود دارد. قبل از طراحی لوگو ی خود با این نرم افزار ، شکل و فونت لوگوی خود را انتخاب کنید. در این نرم افزار ، برنامه ها و گزینه های زیادی برای تغییر طرح لوگو وجود دارد و یکی از مزیت های این برنامه محسوب می شود.

  • نرم افزار طراحی لوگو ای ای ای لوگو (AAA LOGO)

یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی لوگو برای نرم افزارها و برنامه ها ، نرم افزار

AAA LOGO  است. در این نرم افزار بیش از ۸۵۰۰ قالب لوگو و ۵۰۰ قالب اختصاصی لوگو وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید نمونه پیش طراحی شده لوگوها را طراحی کنید و آن را چاپ کنید.

  • نرم افزار طراحی لوگو لوگو کریتور (Logo Creator)

این نرم افزار ، یکی از قدرتمند طراحی طراحی لوگو نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی و در کمترین زمان ، لوگوی خود را طراحی کنید. در این نرم افزار ، نمونه لوگوهای از پیش طراحی شده وجود دارد و می توانید آن ها را ببینید.

  • نرم افزارلوگو فاندری  (Logo Foundry)

لوگو فاندری ، یک اپلیکیشن در طراحی لوگو است. با نصب این برنامه ، آیکون ها ، طرح ها و فونت های لوگو در اختیار شما قرار می گیرد. به وسیله آن ها می توانید لوگوی خود را به شیوه دلخواه طراحی کنید. در طراحی لوگو نرم افزار ،  معمولا از این روش استفاده می شود.

شکل ها و طرح های موجود در برنامه لوگو فاندری ، قابلیت ویرایش دارند. خروجی این نرم افزار به دو صورت  JPEG و PNG  است. . نکته جالب توجه این است که پس از پایان کار، می توانید مجدداً اعمال ویرایش و تغییر در لوگو را انجام دهید.

۵. نرم افزار جتای  (jeta)

یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارها برای طراحی لوگو نرم افزار ، نرم افزار جتای است. استفاده از این برنامه ، بسیار راحت است. در این برنامه بیش از ۱۰۰۰۰ شکل و ۴۰۰ قالب لوگو وجود دارد. در این برنامه شما یکی از قالب های مورد نظر لوگوی خود را انتخاب می کنید و سپس شکل و آیکون های آن را به سبک و سلیقه خود تغییر می دهید. استفاده از این نرم افزار ممکن است در ابتدا کمی سخت و مشکل باشد ، اما بعد از طراحی لوگو ی خود می توانید به راحتی از این نرم افزار استفاده کنید.

۶. نرم افزار گیمپ  (Gimp)

یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی لوگو نرم افزار ، نرم افزار گیمپ (Gimp) است. این نرم افزار ، حجم بسیار کمی دارد و با استفاده از آن ، دیگر نیازی به برنامه فتوشاپ ندارید. در این نرم افزار از ابزارها و آیکون های خوبی استفاده شده است که کیفیت لوگوی شما را چند برابر می کند.

به عنوان مثال ، در نرم افزار گیمپ می توانید از خطوط منحنی یا کج در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. این نرم افزار برای افراد مبتدی می توانید  بسیار مفید باشد.

۷. نرم افزار اینکسکیپ (Inkscape)

یکی دیگر از نرم افزارهایی که در طراحی لوگو نرم افزار ، کاربرد دارد ، نرم افزار اینکسکیپ (Inkscape) است. افرادی که تمایلی به استفاده از نرم افزار Adobe Illustrator ندارند ، می توانند از این نرم افزار برای طراحی لوگو ی خود استفاده کنند.

با استفاده از این نرم افزار می توانید با شکل ها و تصاویر برداری و فایل های  SVG نیز کار کنید. یکی از معایب این نرم افزار این است که فرمت Jpeg را پشتیبانی نمی کند.

از ویژگی های خوب نرم افزار  Inkscape این است که با فایل های eps نیز می توانید با آن کار کنید. در نتیجه ، اگر قصد طراحی لوگو دارید و تمایلی به استفاده از نرم افزار Adobe Illustrator ندارید ، از این نرم افزار استفاده کنید.

۸- نرم افزار کانوا (Canva)

برای استفاده از این نرم افزار ، لازم است به سایت آن وارد شوید و طراحی لوگو ی خود را آغاز کنید.  کانوا قالب های آماده لوگوی زیادی دارد و از آن ها می توانید در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید.  کانوا یک نرم‌افزار تحت وب است. یعنی برای استفاده از آن باید آدرس وبسایتش را در مرورگرتان وارد کنید و پس از آنکه سایت لود شد، مشغول یه کار شوید. کانوا تعداد بسیار زیادی قالب آمادۀ لوگو دارد که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی‌هایتان استفاده کنید. یکی از مزایای نرم افزار کانوا این است که با استفاده از آن ، امکان کار مشترک برای لوگو به همراه شخص دیگری نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *