طراحی لوگو هاستینگ

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو هاستینگ

طراحی لوگو هاستینگ

 

طراحی لوگو هاستینگ

 

لوگو  ، نمادی است که طراحی آن ممکن است ساده و ابتدایی به نظر برسد. اگر قصد طراحی یک لوگوی حرفه ای را دارید ، پیشنهاد می کنیم از تکنیک طراحی لوگو هاستینگ استفاده کنید. طراحی این لوگو بهتر است به وسیله اشخاص ماهر و با تجربه انجام شود. در طراحی این لوگو به نکات مهمی باید توجه کرد. این نکات شامل موارد زیر است:

  • در طراحی لوگو هاستینگ به جذابیت های بصری توجه کنید.

بسیاری از لوگوهای معروف جهان از تکنیک جذابیت بصری در طراحی لوگو استفاده کرده اند که به آن خلق جذابیت بصری می گویند. در این روش ، طرح لوگو درون یک تصویر انجام می شود. طراحی تصویر به گونه ای است که معنا و مفهوم لوگو و همچنین حوزه کسب و کار را منتقل می کند.

  • از رنگ های جذاب در طراحی لوگو استفاده کنید.

در طراحی لوگو هاستینگ ، از پالت های رنگی مناسبی استفاده می شود. انتخاب رنگ ، خیلی مهم است ، زیرا رنگ ها مفاهیم ، معانی و ایده های شما را منتقل می کنند. در صورتی که رنگ لوگوی شما با سلیقه و سازمان شما همخوانی نداشته باشد ، می توانید از پالت های رنگی مناسب دیگری برای لوگوی خود استفاده کنید.

  • از تکنیک شخصیت پردازی در طراحی لوگو هاستینگ استفاده کنید.

استفاده از تکنیک شخصیت پردازی یکی از روش های موثر و نتیجه بخش در طراحی لوگو است. سعی کنید از شخصیت های منحصر به فرد و مشهور در طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر شرکت تولید کننده خودرو دارید ، می توانید از شکل اسب برای طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. هنگام استفاده از تصاویر و المان ها به این نکته توجه کنید که طراحی تصویر شما با فعالیت و حوزه کسب و کار شما هماهنگی کامل دارد.

  • از روش تایپوگرافی در طراحی لوگو استفاده کنید.

عنصر نوشتار و تایپوگرافی یکی از عناصر مهم در طراحی لوگو هاستینگ است. تایپوگرافی می تواند حس خاص بودن را در لوگوی شما به وجود بیاورد. در لوگوهای معروف و خوب علاوه بر تصویر از فونت های بسیار خوبی نیز استفاده شده است. سعی کنید تایپوگرافی و تصویر را به شکل صحیح در کنار یکدیگر استفاده کنید تا لوگوی شما جذاب تر به نظر برسد.

تایپوگرافی خاص سبب می شود که طول عمر لوگوی شما نیز افزایش پیدا کند. برخی طراحان لوگو در تایپوگرافی از طرح های مبتدی استفاده می کنند ؛ سعی کنید در تایپوگرافی لوگو ، خلاقیت به خرج دهید و زمان کافی را به آن اختصاص دهید تا طرح لوگوی شما جذاب و زیبا شود. اگر طرح تایپوگرافی لوگوی شما جذاب شود ، سایر طراحان نیز از این طرح شما استفاده می کنند.

  • از طرح ساده در لوگو هاستینگ استفاده کنید.

برخی افراد تصور می کنند که در طراحی لوگو هاستینگ حتما باید از طرح های شلوغ و پیچیده استفاده کنند. حتی طراحان ماهر و زبردست نیز با به خاطر سپردن «بیش از حد طراحی نکنید» از عناصر و المان های ساده در لوگوی خود استفاده می کنند. معروف ترین و مشهورترین برندهای جهان نیز از طرح های ساده در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، لوگوی اپل ، یک لوگوی هاستینگ است و طرح به کار رفته در آن ، طرح یک سیب است. شکل و طرح سیب که به صورت تکه است ، سبب ارتقا و شهرت لوگوی آن شده است و آن را از لوگوهای دیگر متمایز کرده است. قبل از طراحی لوگو ، به یک طرح ساده ، زیبا و جذاب فکر کنید و سپس به طراحی لوگو بپردازید.

  • از طرح های متقارن در طراحی لوگو هاستینگ استفاده کنید.

یکی از نکاتی که طراحان لوگو هاستینگ به آن تاکید کرده اند ، استفاده از طرح های متقارن است. برخی طراحان نیز استفاده از طرح های متقارن را بی فایده می دانند در حالی که استفاده از این طرح ها سبب ماندگاری لوگوی شما میشود. به عنوان مثال ، به لوگوی شرکت توییتر توجه کنید ، تقارن به کار رفته در شکل های دایره ها سبب شده است که طرحی خاص به وجود بیاید و تصویر لوگوی آن در ذهن افراد ماندگار شود. در طرح لوگوی اپل نیز از این تقارن استفاده شده است.

  • از فضای خالی لوگو هاستینگ بیشترین استفاده را ببرید.

از آن جا که جذابیت بصری در طراحی لوگو هاستینگ بسیار اهمیت دارد ، سعی کنید از فضاهای خالی اطراف لوگو بیشترین استفاده را ببرید. در فضای خالی لوگوی خود می توانید از طرح ها و المان هایی استفاده کنید که منتقل کننده معنا و هدف فعالیت و شرکت شما باشد.

  • از تصاویر متحرک در طراحی لوگو هاستینگ استفاده کنید.

یکی از مواردی که طراحان لوگو اخیرا به آن اشاره کرده اند ، استفاده از تصاویر متحرک در طراحی لوگو است. تصاویر متحرک می تواند سبب جذابیت و زیبایی بصری لوگوی شما شود و کارآیی آن را نیز افزایش دهد.

زمانی می توانید از لوگوی متحرک استفاده کنید که قصد انتقال مفهومی اعتقادی را داشته باشید. به عنوان مثال ، طراحان لوگوی توییتر ، در زمان ساخت لوگو آن را از حالت نشسته به حالت پرواز درآوردند. طراحان معتقدند که حالت پرواز لوگو مفهوم حس پرواز و فعالیت بیشتر را انتقال می دهد.

اگر قصد انتقال مفاهیم خاصی در طراحی لوگو هاستینگ را دارید ، می توانید از تصاویر و شکل های متحرک در لوگوی خود استفاده کنید. همچنین می توانید از تصاویر بی جان نیز استفاده کنید. به عنوان مثال ،  یک شرکت کشتیرانی می تواند از تصاویر متحرک آب و یا ماهی های در حال حرکت در طراحی لوگو ی خود استفاده کند تا بتواند هدف و مفهوم خود را به مخاطب و بیننده منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *