طراحی لوگو پرده سرا

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو پرده سرا

طراحی لوگو پرده سرا

 

لوگو پرده سرا

 

در بسیاری از کسب و کارها ، طراحی لوگو به یک امر رقابتی تبدیل شده است. به طور کلی ، طراحی لوگو اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. با استفاده از تصاویر و المان های مرتبط با طراحی لوگو می توانید یک لوگوی حرفه ای طراحی کنید. اگر قصد طراحی لوگو پرده سرا دارید ، به این نکته توجه کنید.

استفاده از فایل لایه باز در طراحی لوگو پرده سرا

یکی از روش های طراحی لوگو پرده سرا استفاده از طرح لایه باز است. در طراحی لوگو به این روش ، همه معیارها مانند: رنگ ، متن ، تصویر لوگو ، حاشیه های لوگو و …. رعایت می شود.

طرح لایه باز لوگو پرده سرا به گونه ای طراحی شده است که در چیدمان های تصاویر ، متن ، قالب ، طرح لوگو  و یا پس زمینه لوگو تغییراتی را اعمال کنید. از این طرح ، همچنین می توانید برای سایر کسب و کارها و شخصی سازی لوگوی خود استفاده کنید.

استفاده از طرح اولیه ، مهم ترین گام در طراحی لوگو پرده سرا است. سعی کنید ابتدا طرح مورد نظر خود را بر روی کاغذ بنویسید و سپس با استفاده از نرم افزارها طرح خود را اجرا کنید.  با توجه به اینکه سلیقه افراد مختلف در انتخاب پرده با یکدیگر تفاوت دارد ، سعی کنید از ۲۰ یا ۳۰ طرح در طراحی لوگو پرده سرا استفاده کنید.

  • در طراحی لوگو پرده سرا میان لوگو و المان های آن تعادل برقرار کنید.

با توجه به اینکه چشم ما به طور طبیعی طرح های متعادل را بهتر دریافت می کند ، سعی کنید میان المان های لوگوی پرده خود تعادل برقرار کنید. به عنوان مثال ، اندازه ، ابعاد و طرح لوگوی شما باید متناسب باشد تا لوگوی شما زیبا و جذاب شود.

  • از طرح های گرافیکی در طراحی لوگو پرده سرا استفاده کنید.

المان های گرافیکی ، طرح لوگوی شما را جذاب می کند و در ساعت مختلف روز آن را زیبا جلوه می دهد. یکی از مسائل مهم در طراحی لوگو پرده سرا ، رعایت اندازه آن است. اندازه و ابعاد لوگوی شما باید متناسب باشد. زمانی که ابعاد لوگوی شما مناسب باشد ، می توان از آن در مکان های مختلف ، مانند: پوسترها ، بیلبوردها ، وب سایت ها و…. استفاده کنید.

استفاده از کوچکترین مقیاس در طراحی لوگو پرده سرا جلوه خوبی در آن به وجود نمی آورد. سعی کنید ابعاد لوگوی خود را در مقیاس های متعادل طراحی کنید.

  • از رنگ ها در طراحی لوگو پرده سرا هوشمندانه استفاده کنید.

هر رنگی در لوگوهای خاصی کاربرد دارد. طراحان مبتدی نمی توانند از رنگ ها به نحو احسن استفاده کنند ، در صورتی که طراحان ماهر از رنگ ها به صورت اصولی در طراحی لوگو ی پرده استفاده می کنند.

در انتخاب رنگ برای طراحی لوگو پرده سرا به نکات زیر توجه کنید:

– از رنگ قرمز ، رنگ نارنجی ، رنگ زرد و رنگ های هم خانواده آن به تنهایی استفاده نکنید ، زیرا از رنگ هایی هستند که چشم ما در برابر آن ها عکس العمل نشان می دهد.

–  از رنگ های متضاد در کنار یکدیگر در طراحی لوگو پرده سرا استفاده کنید. به عنوان مثال ، از رنگ سیاه و سفید در کنار هم استفاده کنید. در انتخاب رنگ برای لوگوی پرده سرای خود به این نکته توجه کنید که مخاطب شما به چه رنگ و طرحی علاقه مند است. به عنوان مثال ، رنگ قرمز ، شور و هیجان زیادی در بیننده به وجود می آورد. همچنین این رنگ ، سبب انتقال قدرت به مخاطب می شود. به این نکته توجه کنید که ترکیب پالت های رنگی مختلف با یکدیگر سبب جذابیت و زیبایی لوگوی پرده سرای شما می شود.

– از سبک و طرح های مدرن در طراحی لوگو پرده سرا استفاده کنید.

با توجه به اینکه هر روزه سبک و مدل های جدیدی از پرده ها طراحی می شود. لوگوی پرده سرای خود را به گونه ای طراحی کنید که معرفی کننده این سبک ها نیز باشد.

  • در پس زمینه لوگوی خود از شیب و سایه استفاده کنید. این امر توجه مخاطب و بیننده را به سمت خود جلب می کند.
  • از تایپوگرافی مناسب در طراحی لوگو پرده سرا استفاده کنید. نوع و فونت متن خود را به گونه ای انتخاب کنید که قابل خواندن باشد. سعی کنید از فونت های معمولی و عادی استفاده کنید. فونت سن سریف ، بهترین فونت برای لوگوهای تبلیغاتی است. این فونت ، متن لوگوی شما را خوانا و واضح نشان می دهد.
  • از تصویری در لوگوی پرده سرا استفاده کنید که نام تجاری و برند شما را معرفی کند. این امر سبب می شود که طرح لوگوی شما در ذهن مخاطب برای همیشه باقی بماند.

طرح لوگوی پرده سرا را با استفاده از نرم افزارهای خاص طراحی کنید. به عنوان مثال ، از طرح های معکوس استفاده کنید. در این صورت ، شما یک لوگوی حرفه ای طراحی کرده اید.

  • نسبت طول و عرض را در طراحی لوگو پرده سرا رعایت کنید.

طول، عرض و ابعاد لوگوی شما با یکدیگر باید تناسب داشته باشند. اگر لوگوی شما کوتاه ، پهن ، باریک یا بلند باشد ، سبب گیج شدن بیننده می شود و تعادل لوگوی شما را به هم می ریزد.

  • از سبک قرینه سازی در طراحی لوگو پرده سرا استفاده کنید.

قرینه سازی سبب می شود که تعادل خوبی میان اجزا و المان های لوگوی شما به وجود بیاید. به عنوان مثال ، از یک شکل هندسی در لوگوی پرده سرای خود استفاده کنید. میان اجزا و عناصر شکل هندسی تناسب ایجاد کنید تا زیبا و جذاب به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *