طراحی لوگو کاشی ساختمانی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو کاشی ساختمانی

طراحی لوگو کاشی ساختمانی

 

طراحی لوگو کاشی ساختمانی

 

یکی از عواملی که سبب رونق کسب و کار شرکت های ساختمانی می شود ، طراحی لوگو است.

در طراحی لوگو کاشی ساختمانی ، همانطور که از اسم آن مشخص است ، از تصاویر و المان های ویژه و مرتبط استفاده می شود. بسیاری از شرکت های ساختمانی ، امروزه نقش مهمی در اجرای پروژه های اجرایی مانند پروژه های ساخت و ساز دارند. به همین دلیل ، در طراحی لوگو های خود از بهترین و برگزیده ترین طرح ها استفاده می کنند. طراحی لوگو کاشی ساختمانی سبب می شود که شما در بازارهای رقابتی بتوانید موقعیت و جایگاه مناسبی به دست بیاورید.

از طرح های ویژه در طراحی لوگو کاشی ساختمان استفاده کنید.

یکی از عواملی که سبب جذابیت و زیبایی لوگوی شما می شود ، طرح و سبک به کار رفته در لوگوی شما است. سعی کنید از طرح ها و قالب هایی در لوگوی خود استفاده کنید که هم جنبه زیبایی شناختی داشته باشد و هم هدف و پیام شما را به مخاطبان و مشتریان شما انتقال دهد.

  • از طرح لوگوهای رقبای خود استفاده نکنید.

با توجه به اینکه شرکت های ساختمانی ، رقابت های سنگینی در زمینه طراحی لوگو با یکدیگر دارند ، بهتر است از طرح های خلاقانه و متمایز در طراحی لوگو ی خود استفامیده کنید. با توجه به اینکه زمینه کارهای شرکت های تولید کننده کاشی ساختمان به یکدیگر یکسان است ، طراحی لوگو آن ها را از یکدیگر متمایز می سازد و کیفیت خدمات آن ها را به طور کامل معرفی می کند.

طراحی لوگو کاشی ساختمان به صورت حرفه ای سبب ماندگاری نام شرکت شما می شود.

زمانی که در طراحی لوگو ی ساختمان خود ، همه اصول و نکات را رعایت کنید ، نام شرکت ساختمانی شما در اذهان ثبت خواهد شد و سبب افزایش اعتبار و ارزش برند شرکت شما می شود.

بسیاری از طراحان مبتدی لوگو کاشی ساختمانی ، از لوگوهای شرکت های دیگر تقلید می کنند. این امر سبب از بین رفتن ارزش و اعتبار شرکت شما می شود.

اگر قصد طراحی لوگو ی کاشی ساختمان به صورت حرفه ای را دارید ، از افراد ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

  • سعی کنید طرح لوگو کاشی ساختمانی خود را تغییر ندهید.

از نظر طراحان لوگو ، تغییر سبک و طرح لوگوی تبلیغاتی امری نامطلوب و ناپسند است. اگر شرکت شما به یک شرکت برجسته و مشهور در دنیا تبدیل شده است ، سعی کنید طرح لوگوی خود را تغییر ندهید. در صورتی که خدمات و محصولات شرکت شما تغییر پیدا کرد  ، می توانید طرح لوگوی خود را متناسب با فعالیت و خدمات خود تغییر دهید. به طور کلی ، با طراحی لوگو ی خود ، جایگاه شرکت و برند خود را برای همیشه در میان رقبا و مشتریان خود ثبیت می کنید.

اصول مهم در طراحی آرم کاشی ساختمانی

  • رعایت اصل قرینگی

قرینگی در طراحی لوگو به معنای رعایت فاصله و اندازه المان های به کار رفته در لوگو است. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو کاشی و سرامیک ساختمان ، از حروف فارسی به صورت یکنواخت و یا قرینه استفاده می شود ، این امر سبب جذابیت لوگوی شما نیز می شود.

سعی کنید از نام و شرکت تجاری خود در طراحی لوگو کاشی ساختمانی استفاده کنید.

به عنوان مثال ، در فضای داخلی لوگوی خود می توانید نام خود را بنویسید. سعی کنید نام و عنوان خود را به گونه ای بنویسید که خوانا و گویا باشد و در معرض دید افراد نیز باشد.

اجرای لوگو برای بسیاری از شرکتها , بانکها و موسسات می تواند مهم باشد . اینکه نام و

در طراحی لوگو کاشی ساختمان از جنبه های هنری و تزئینی استفاده کنید.

عناصر هنری و تزئینی زیبایی و جذابیت لوگوی شما را افزایش می دهند. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو کاشی ساختمانی می توانید از تصویر کاشی شکسته ، کاشی های قدیمی و تصاویر مرتبط با آن ها استفاده کنید و نام شرکت و برند خود را در اطراف و یا میانه تصویر بنویسید.

تصویر کاشی های شکسته و منحنی و همچنین کاشی های ساخته شده از قطعات ریز و کوچک سبب می شود که لوگوی شما طرح و قالب جذابی پیدا کند. طراحان حرفه ای و ماهر از این تکنیک های در طراحی لوگو کاشی ساختمانی استفاده می کنند.

قبل از انتخاب طرح لوگوی خود ، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • با توجه به نوع محصولات خود طرح لوگو کاشی ساختمانی خود را انتخاب کنید.

در صورتی که شما در زمینه تولید یا ساخت کاشی های خاصی فعالیت می کنید ، می توانید از تصویر یا طرح همان کاشی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. امروزه طرح های مختلف و متنوعی برای طراحی لوگو کاشی ساختمان وجود دارد که با رعایت اصول زیبایی شناختی و اصول طراحی لوگو می توانید یک لوگوی حرفه ای طراحی کنید. به عنوان مثال ، اگر در زمینه ساخت کاشی های شطرنجی ، کاشی های طرح دار یا کاشی های طرح سنگ ، فعالیت می کنید ، تصاویر و نوشتار لوگوی شما نیز باید مرتبط با کاشی های شما باشد. این امر سبب می شود که مخاطبان و مشتریان شما با حوزه فعالیت شما به صورت کامل آشنا شوند.

  • از المان های تصویری در طراحی لوگو کاشی ساختمان استفاده کنید.

معمولا در طراحی لوگو های ساختمانی از تصاویر برای انتقال هدف و پیام استفاده می شود. سعی کنید در کنار تصاویر خود از رنگ ها و فونت هایی استفاده کنید که معرفی کننده نوع خدمات و محصولات شما نیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *