طراحی لوگو کیف و کفش

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو کیف و کفش

طراحی لوگو کیف و کفش

 

طراحی لوگو کیف و کفش

 

طراحی یک لوگوی مناسب تاثیر زیادی در رونق و گسترش کسب و کار و فعالیت شما دارد. شرکت های تولید کننده برای شناسایی  و معرفی خود به افراد مختلف ، نیاز به طراحی لوگو ی حرفه ای دارند. یکی نمونه از این لوگوها  طراحی لوگو کیف و کفش است. با طراحی حرفه ای این لوگو می توانید در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی حضوری پررنگ داشته باشید و حوزه کار خود را گسترش دهید.

طراحان حرفه لوگو کیف و کفش ، بهترین لوگو را به شما ارائه می دهند. به این نکته هم توجه کنید که قیمت طراحی لوگو ملاک مناسبی برای انتخاب طرح لوگوی شما نیست. در صورتی که از طرح های ارزان و بی کیفیت در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید ، نتیجه خوبی برای شما به همراه نخواهد داشت. در واقع ، ساخت و طراحی لوگو در هر شرکت و سازمانی از قسمت های اصلی و مهم آن شرکت است و هزینه پرداخت شده آن به هیچ عنوان تلف نمی شود.

مراحل طراحی لوگو کیف و کفش

قبل از طراحی لوگو کیف و کفش لازم است به نکاتی توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • ساختار و عملکرد لوگوی خود را مشخص کنید.

ابتدا طرح ، رنگ ، فونت ، شکل های هندسی ، تصاویر و سایر عناصر مربوط به لوگوی خود را انتخاب کنید. با مشخص کردن ساختار لوگو می توانید لوگوی خود را به راحتی طراحی کنید. طراحی یک لوگوی قدرتمند و جذاب سبب می شود که مشتریان زیادی جذب برند شما شوند و طرح لوگوی شما در ذهن آن ها باقی بماند.

زمانی که ساختار و هدف لوگو شما مناسب باشد ، سبب ایجاد اعتماد در مشتری می شود. این امر همچنین سب می شود که مشتریان نسبت به کار و فعالیت شما دید خوبی داشته باشند.

  • لوگوی خود را متناسب با سلیقه مشتری طراحی کنید.

قبل از طراحی لوگو کیف و کفش ، ابتدا با در نظر گرفتن بازار هدف خود ، لوگو را طراحی کنید  ؛ همچنین با توجه به مشتریان خود طرح لوگو را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر شما صاحب یک گل فروشی هستید ، می توانید از فونت های خاص در لوگو استفاده کنید و از رنگ های روشن در طراحی آن استفاده کنید. اما این طرح برای لوگو کیف و کفش مناسب نیست و هر کسب و کاری طرح و سبک خاص لوگوی خود را دارد.

 

  • همیشه از نام شرکت خود در طراحی لوگو استفاده نکنید.

نکته مهم در طراحی لوگو کیف و کفش انتقال کیفیت و رعایت صداقت است. با توجه به اینکه شما قصد دارید شرکت خود را به افراد مختلف معرفی کنید ، استفاده از نام در طراحی لوگو ایده خوبی نیست. در صورتی که نام سازمان یا شرکت شما خیلی طولانی است ، بهتر است از نام شرکت در طراحی لوگو استفاده نکنید. می توانید نام شرکت یا سازمان را به صورت مختصر در لوگو به کار ببرید.

  • لوگو کیف و کفش را در اندازه مناسب طراحی کنید.

اندازه لوگو را متناسب با مکان هایی که قصد قرار دادن لوگو در آن جا را دارید انتخاب کنید.

  • از رنگ بندی مناسب در طراحی لوگو کیف و کفش استفاده کنید.

اگر قصد دارید از رنگ های مختلف در تبلیغات استفاده کنید ، رنگ بندی خاصی در نظر بگیرید و طرحی را انتخاب کنید که در ذهن مخاطب باقی بماند.  استفاده از رنگ های خاص و مخصوص به سازمان ها سبب ایجاد حس آشنایی در مخاطب می شود. در صورتی که شرکت یا سازمان شما از طیف های رنگی خاصی در برند خود استفاده می کند ، این امر سبب می شود که حس آشنایی در بیننده و مخاطب به وجود بیاید.

در صورتی که از رنگ خاصی در طراحی لوگو ی خود استفاده نکنید ، سعی کنید با مطالعه روان شناسی رنگ های مختلف ، یک رنگ مخصوص برای لوگوی خود انتخاب کنید.

  • از لوگوهای معروف الگوبرداری کنید ، اما کپی نکنید.

اگر قصد دارید لوگوی خود را به شیوه برندهای معروف طراحی کنید ، بهتر است کپی برداری نکنید و در الگوبرداری خلاقیت به خرج دهید. کپی برداری نوعی عدم  خلاقیت و بی استعدادی تلقی می شود. برای انتخاب برند مناسب ، ابتدا برندهای معروف را بررسی کنید و مطابق با زمینه کاری خود ، طرح لوگو را انتخاب کنید. برای انتخاب طرح مناسب بررسی کنید که چه چیزی برای لوگوی شما جذاب است و یا چه مواردی سبب عدم جذابیت لوگوی شما می شود ؟

به طور کلی ، یک لوگوی ایده ال ، لوگویی ساده ، به یاد ماندنی و مناسب با فعالیت و کسب و کار است. در طراحی لوگو کیف و کفش به این نکات توجه کنید.

سعی کنید از طرح های ساده در طراحی آرم کیف و کفش استفاده کنید.

در طراحی لوگو کیف و کفش به نکات زیر توجه کنید:

  • از رنگ های زیاد استفاده نکنید.
  • از یک فونت در طراحی لوگو استفاده کنید.
  • از طرح های خلوت و ساده استفاده کنید.
  • لوگوی خود را شلوغ نکنید ، زیرا باعث گیج شدن مخاطب می شود.
  • از عناصر و اجزای زیاد در طراحی لوگو استفاده نکنید ، زیرا درک آن برای مخاطب سخت است و نمی تواند دقت زیادی در آن داشته باشد ، در نتیجه ، پیام لوگو منتقل نمی شود.
ساخت لوگو کیف و کفش

ساخت لوگو کیف و کفش بهتر است ساده و در عین حال زیبا باشد. کالاها و تولیدات مربوط به کیفش و کفش در میان مردم ، اعتبار زیادی دارند ، به همین دلیل ، بهتر است لوگوی آن ها اصولی طراحی شود.

به این نکته توجه کنید ، که لوگوی برند بر روی محصولات آن نیز درج می شود. سعی کنید از لوگویی برای کیف و کفش استفاده کنید که در همه ابعاد قابل چاپ و اجرا باشد. این لوگو باید به گونه ای باشد که دارای جزئیات زیادی نباشد  و ساده باشد.

با توجه به این که محصولاتی مانند کیف پول، کیف دستی، کفش، لباس و غیره هر کدام ابعاد متفاوتی دارند که ریز یا درشت بودن چاپ لوگو  نباید تغییری در لوگوی شرکت ایجاد کند.

طراحی این لوگو را بهتر است به افراد ماهر و باتجربه واگذار کنید تا بتوانید لوگویی منحصر به فرد طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *