طراحی لوگو گالری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو گالری

طراحی لوگو گالری

 

طراحی لوگو گالری

 

یکی از بهترین و زیباترین لوگوهای روز در جهان ، طراحی لوگو گالری است. در طراحی این لوگو حتما باید از افراد ماهر و متخصص در این زمینه استفاده کنید.

لوگو گالری در سه مرحله طراحی می شود:

  • اولین مرحله اتود زدن طرح اولیه لوگو است.
  • مرحله دوم ، ارائه طرح اولیه لوگو است.
  • مرحله سوم ، ارائه طرح نهایی لوگو است.

از ویژگی های مهم لوگو گالری ، زیبایی و جان دار بودن طرح در آن است. به این معنی که طراحی لوگوی گالری به گونه ای است که عناصر و اجزای آن زنده و شاداب به نظر می رسند.  با طراحی لوگو گالری می توانید یک دیدگاه و تاثیر خوبی در کاربران خود ایجاد کنید. سعی کنید لوگوی گالری خود را انعطاف پذیر طراحی کنید. به عنوان مثال ، طرح لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که قابلیت چاپ در صفحه وب سایت ، سربرگ ها ، پاکت ها ، بنرهای تبلیغاتی و … را داشته باشد.

با توجه به اینکه بازدیدکنندگان لوگوی گالری بیشتر هستند ، سعی کنید در طراحی لوگو ی خود خلاقیت زیادی به خرج دهید تا سبب ماندگاری طرح لوگوی خود در ذهن افراد شوید.

به عنوان مثال ، برخی از طراحان لوگو از حروف ، نشانه ها ، تصاویر ، آیکون های مفهومی و انتزاعی در لوگوی خود استفاده می کنند. استفاده از این موارد ، محبوبیت برند شما را نیز افزایش می دهد.

در واقع ، طراحی  لوگو برای هر کسب و کاری امری ضروری و لازم است. سعی کنید برای طراحی لوگو ی خود به اندازه کافی هزینه کنید تا بتوانید یک طرح ماندگار برای خود خلق کنید.
یکی از عواملی که تاثیر زیادی در طراحی لوگو ی شما دارد ، استفاده از تصاویر و سمبل ها است.  در طراحی لوگو گالری ، استفاده از تصاویر و سمبل ها ، تاثیر زیادی در انتقال مفاهیم دارد. می توانید از طریق آیکون های تصویری ، گرافیکی و نوشتاری لوگوی گالری خود را طراحی کنید.

اگر می خواهید طرح لوگوی گالری شما ماندگار شود ، سعی کنید از افراد ماهر و مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

در طراحی لوگو گالری به نکات زیر توجه کنید:

  • به کیفیت لوگوی خود اهمیت بدهید.
    کیفیت لوگو به این معنی است که اجزا و عناصر لوگوی شما به صورت حرفه ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و مفاهیم و هدف خود را به خوبی به مشتری و کاربران انتقال می دهند. یک لوگوی ضعیف این کارایی را ندارد ، اما لوگوهای قوی ، سبب ایجاد اعتماد به نفس در افراد می شوند.

در طراحی لوگو گالری به سبک و جنبه های زیبایی بصری توجه کنید.

سه ویژگی اصلی در هر لوگویی وجود دارد که سبب شکل گیری آن می شود. این سه ویژگی شامل : مفهوم ، سبک و طراحی بصری لوگو است. مفهوم لوگو ، معرفی کننده نوع و شیوه طراحی لوگو است. سبک لوگو ، نوع طراحی لوگو است و در هر زمانی در حال تغییر است. طراحی بصری نیز به معنای استفاده از روش های تکنیکی قوی در طراحی لوگو است.

سعی کنید از این سه ویژگی در کنار یکدیگر استفاده کنید. در صورتی که از یکی از عناصر به صورت صحیح استفاده نکنید ، نتایج بدی برای شما به همراه خواهد داشت. در صورتی که مفهوم ، سبک و طراحی بصری لوگوی شما به صورت صحیح انجام شود ، یک لوگوی خوب و جذاب طراحی خواهید کرد.

در طراحی لوگو گالری ، خلاقیت به خرج دهید.

با توجه به اینکه استفاده از جنبه های هنری و زیبایی شناسی در طراحی لوگو گالری از اهمیت زیادی برخوردار است ، سعی کنید از تقلید کردن لوگوهای دیگر و یا لوگوهای رقبای خود ، اجتناب کنید. به عنوان مثال ، زمانی که وارد مغازه سوپر مارکت می شوید ، یک ردیف از بطری های آب معدنی را با طرح های لوگوهای مختلف می بینید. شما طرحی را انتخاب می کنید که با طرح های دیگر تفاوت داشته باشد و مفهوم و پیام خود را به شما منتقل کرده باشد.

  • در طراحی لوگو گالری ، از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید.

کلمات و حروف از قوی ترین ابزارها برای انتقال سریع مفاهیم و پیام ها هستند. با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت خود می توانید لوگوی خود را طراحی و پیام خود را انتقال دهید. به عنوان مثال ، اگر قصد طراحی لوگو برای یک شرکت استخدامی را دارید ، می توانید از کلماتی مانند: اشتغال و مردم در لوگوی خود استفاده کنید. در پایان ، یک لیستی از کلمات مرتبط دارید. می توانید این کلمات را در کنار یکدیگر قرار دهید و یک طرح زیبا خلق کنید.

 

از مفاهیم و نمادهای انتزاعی در طراحی لوگو گالری استفاده کنید.

برخی مواقع ، برای افزایش زیبایی و جذابیت لوگوی خود ، نیازی به استفاده از تصویر همان محصول نمی باشد و به جای آن می توانید از تصاویر و نمادهای انتزاعی استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک کفش فروشی هستید ، می توانید از تصویر کفش در لوگوی خود استفاده نکنید و به جای آن از طرح لوگوی خود (مانند نایک) استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر در حال طراحی لوگو برای کسب و کار مرتبط با کفش هستید، نیازی نیست عکس کفش را در لوگوی خود قرار دهید. برخی از اوقات انتزاعی بودن بهتر است. به عنوان مثال لوگوی نایکی، به شکل یک تیک بزرگ است. طرح این لوگو انتقال دهنده حوزه فعالیت و کسب و کار شرکت نایک نیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *