فروش b2b با تلفن ابری

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
فروش b2b تلفن گویا

فروش b2b با تلفن ابری

فروش سازمانی فروش یک سازمان به سازمان دیگر است و معمولا در مقابل فروش B2C یا فروش سازمان به مشتری قرار می گیرد. در حالیکه، مشتریان معمولا محصولات را بر اساس قیمت، محبوبیت، وضعیت و سایر محرک های عاطفی انتخاب می کنند، خریداران B2B تصمیماتشان را تنها بر اساس قیمت و سود بالقوه اتخاذ می کنند.

خوب، این راز نیست  ! که خریداران امروز انتظار راه حل هایی دارند که مخصوصاً برای آنها طراحی شده است.

در واقع، ۷۶ درصد از خریداران B2B اکنون بیش از هر زمان دیگری از ارائه دهندگان راه حل انتظار توجه شخصی بیشتری دارند.و با توجه به سطح رقابت امروزی، باید با انتظارات مشتری که به سرعت در حال تکامل است، همگام بود. اما سوال اینجاست که چگونه می توان  این همگام سازی را ایجاد کرد  ؟
سوال بسیار ساده ایست با تلفن ابری  به راحتی میتوان فروش B2B را با سیستم تلفن اینترنتی همگام کرد هم چنین  راه حل های قابل تنظیم، راحت و مقرون به صرفه – ارتباطات یکپارچه به عنوان سرویس (UCaaS) به شما کمک می کند ارتباطات تجاری خود را مدیریت کنید و سرنخ ها را بهتر جذب کنید.

تلفن ابری مجموعه‌ای از امکانات مانند شماره‌های رایگان، سیستم‌های منشی تلفنی  (IVR)، تماس امن ، آهنگ انتظار ، پیامک انبوه ، صف تماس و  غیره را ارائه می‌دهد. اینها نه تنها تجربیات مشتری را بهبود می‌بخشد، بلکه بهره‌ وری و نتایج کسب‌وکار را نیز افزایش می‌دهد.

در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چگونه می توانید از امکانات تلفن ابری برای رشد فروش B2B خود و حفظ موقعیت در بازار استفاده کنید.

  • ارتباطات پیشرفته

خریداران B2B قبل از تصمیم گیری آگاهانه، عمیقاً تحقیق می کنند تا از پیشنهادات شما مطلع شوند. در واقع، ۶۸ درصد از خریداران ترجیح می دهند با کارشناسان فروشی که به نیازهای آنها گوش می دهند و پاسخ های مرتبط را به آنها ارائه می دهند، تعامل داشته باشند.

مطالعه کنید   مزایای مرکز تلفن ویپ (تلفن اینترنتی )

تلفن گویا چند سطحی هیدیکا  دقیقاً در این مورد به شما کمک می کند.
تلفن گویا با استفاده از امکاناتی که دارد راه را برای  تماس گیرندگان تسهیل می کند و آنها را قادر می سازد تا به بخش مورد نظر برسند و توضیحات مربوطه را دریافت کنند. علاوه بر این، بسته به انتخاب آنها از طریق صفحه کلید شماره گیر دستگاه، تماس گیرندگان را به طور خودکار به کارشناس مربوطه هدایت می کند. تمامی این موارد به صورت هوشمند انجام می شود و هیچ گونه  مداخله دستی در فرآیند مذکور نیست

همچنین می‌توانید از سیستم تلفن گویا برای پاسخگویی به پرسش‌های متداول تماس‌گیرنده با پیام‌های از پیش ضبط‌ شده استفاده کنید این کار تاثیر بسیار زیادی را درزمان و بهره وری کارمندان فروش یک شرکت را دارد .

  • جذب سرنخ ها با هزینه کم

فروش b2b با تلفن ابری

تکنولوژی تلفن ابری  نیازی به استراحت ندارد. باتمامی سیستم ها سازگار است و کارایی بیشتری را دارد . بنابراین، اگر عملیات  فروش B2B شما شامل چندین منطقه زمانی است، لازم نیست افراد زیادی را برای شیفت های مختلف استخدام کنید.تلفن ابری ارتباط بی عیب و نقص را بدون محدودیت مکانی ومنطقه ای مناسب با  اندازه یا دامنه کسب و کار شما تضمین می کند.

راه‌حل‌هایی مانند بازاریابی تلفنی و پیامک‌های تبلیغاتی را می‌توان برای ارسال پیام‌های شخصی‌سازی شده در زمان‌هایی که به بهترین وجه برای ذینفعان شما مناسب است، استفاده کرد. شما می توانید هر پیامی را به دلخواه بنویسید و اخلاق و تعهد شرکت خود را نسبت به ارزش های اصلی آن برجسته کنید.

این راه‌حل‌های پویا نه تنها شما را به سرعت با خریداران بالقوه مرتبط می‌کنند، بلکه به شما امکان می‌دهند بدون هیچگونه تخصصی ، سرنخ‌ها را جذب کنید. در واقع، بسیاری از شرکت‌های B2B اکنون رسانه‌های بازاریابی سنتی را کنار گذاشته و برای نتایج بهتر به پیامک‌های تبلیغاتی  و کمپین‌های بازاریابی تلفنی ابری روی می‌آورند. که راه اندازی این سیستم ها آنی و بدون هزینه ست .

مطالعه کنید   تلفن ابری چیست

تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیست سرنخ های هدفمند B2B خود را آپلود درسیستم بازارباب تلفنی ابری بارگذاری کنید، پیامی را ضبط کنید و برنامه زمان بندی  را انجام دهید – تا سیستم به صورت خودکار و هوشمند با مشتریان شما تماس بگیرد.

  • مقیاس پذیری و سفارشی سازی

با توجه به اینکه شرکت‌های B2B اغلب سفارش‌های انبوه و سفارشات با ارزش بالا  را انجام می‌دهند، توانایی افزایش یا کاهش مقیاس برای ارائه تجربیات یکپارچه حیاتی است که تلفن ابری به شما در انجام این کار کمک می کند.

در واقع، مقیاس‌بندی یا سفارشی‌سازی امکانات تلفن ابری برای انطباق با نیازهای در حال تغییر کسب‌وکار، فرآیندی بدون دردسر است. اگر شرکت شما نوپا است  می توانید پلن پایه نقره ای هیدیکا  را انتخاب کنید و فقط برای منابعی که در مدت زمان معین استفاده می کنید هزینه کنید.

  • دسترسی سریع با قابلیت جابجایی 

اگر دفتر کار ندارید ویا دورکار هستید  تلفن ابری به عنوان یک دفتر کار مجازی برای شما محسوب می شود.  با یک سیستم تلفن ابری، می توانید ارتباطات تجاری B2B خود را بدون توجه به مکانی که هستید مدیریت کنید. تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت همراه و یک سافت فون ( زویپر ، GSWAVE  ۳CX )  است .

با تلفن ابری هم تماس ورودی وهم تماس خروجی خواهید داشت که تماس های ورودی کاملا رایگان می باشد ، همچنین می‌توانید انتقال تماس، ضبط تماس را تنظیم کنید، به پست صوتی خود دسترسی داشته باشید، مشتریان را به کارشناسان مربوطه  در هرجایی از دنبا  هدایت کنید.

  • رفع سریع چالش ها  

    چه شرکت شما یک شرکت B2B یا B2C باشد، چالش هایی همیشه وجود دارد و این چالش ها ممکن است در هر زمانی رخ دهد. متأسفانه، به دلیل هزینه‌های بالای زیرساخت و نگهداری، کسب‌وکارها نمی‌توانند همیشه سخت‌افزار اضافی را در دسترس داشته باشند.با این حال، با امکانات تلفن ابری، این چالش ها را می توانید  به اسانی و درسریعترین زمان رفع کنید .

لازم نیست نگران از دست دادن اطلاعات حساس کسب‌وکار باشید، زیرا سیستم های ابری به‌طور خودکار از اطلاعات پشتیبان‌گیری می‌کند و در صورت لزوم، اطلاعات را بازیابی می‌کند. در واقع، RapidScale ادعا می‌کند که ۹۴ درصد از کسب‌وکارها پس از جابجایی به فضای ابری، شاهد بهبود امنیت بودند.

خوب، با وجود تلفن ابری، دیگر نگران این چالش ها نخواهید بود در شرکت هیدیکا از چندین  چندین سرور با فایروال های قدرتمند وهم چنین آپتایم ۹۹.۹۹٪ در دیتاسنترهای مختلف استفاده کرده ایم که تمام اطلاعات کسب و کار شما به طور مداوم در این سرورها بک آپ گیری  می شود. اگر برای یکی از این سرورها اتفاقی بیفتد، داده های شما با خیال راحت در سرورهای دیگر ما ذخیره می شود. وبه هیچ عنوان قطعی تلفنی یا کیفیت صدا نخواهید داشت

نتیجه گیری

از این رو، بر خلاف سیستم های تلفن سنتی، که در آن خطر قابل توجهی از قبیل خرابی سیستم وجود دارد، می توانید به راه حل های تلفن ابری اعتماد کنید.

پشتیبانی فعال مشتری یک مزیت رقابتی برای هر سازمانی در چشم انداز کسب و کار فوق رقابتی امروزی است. و با توجه به اینکه کارشناسان خدمات مشتری B2B با چندین مشتری در یک روز سروکار دارند، برای ایجاد روابط طولانی مدت نیاز به پشتیبانی فوری دارند.
به طور خلاصه، تلفن ابری نیاز حیاتی و ضروری هر سازمان است که می‌تواند به شما کمک کند تا سرنخ‌ها را جذب کنید، قرارداد پروژه ببندید، بهره‌وری را افزایش دهید و مهم‌تر از همه، بدون اینکه هزینه‌ای برای شما داشته باشد، تجربیات فوق‌العاده‌ای به مشتریان ارائه دهید. چون تماس های ورودی تلفن های ابری کاملا رایگان می باشد .

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های تلفن ابری ، با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۸۴۰۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *