لوگو هنر (نقاشی، سیاه قلم)

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو هنر

لوگو هنر (نقاشی، سیاه قلم)

 

لوگو هنر (نقاشی، سیاه قلم)

امروزه مشاغل هنری با طراحی لوگو می توانند شهرت و محبوبیت زیادی به دست بیاورند.

طرح و سبک لوگوی شما بستگی به زمینه فعالیت شما دارد. به عنوان مثال ، اگر در زمینه موسیقی فعالیت می کنید ، می توانید از تصاویر افراد مشهور در زمینه موسیقی و یا تصاویر سازهای مشهور موسیقی در لوگوی خود استفاده کنید.

طراحان لوگوهای هنری به میزان زیادی از جنبه های تزئینی و زیبایی شناسی در طراحی خود استفاده می کنند.

برای طراحی لوگو هنر ( نقاشی ، سیاه قلم) ابتدا طرح و آرم خود را به صورتی دستی طراحی کنید. سپس با رعایت اصول و استانداردها در طراحی لوگو ، طرح نهایی خود را انتخاب کنید.

به طور کلی ، طراحی لوگو هنر (نقاشی ، سیاه قلم) از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل در اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که با رعایت آن ها می توانید به راحتی یک لوگو هنر را طراحی کنید.

– از لحن و نوشتار هنری در طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

نوع نوشتار و طرح به کار رفته در لوگوی هنری می توانید تاثیر زیادی در مخاطب و مشتریان شما داشته باشد. برخی نوشتارها و طرح ها سبب خیره شدن چشم مخاطبان می شود.

به عنوان مثال ، طرح لوگوی UPS به گونه ای است که صدایی را منتقل می کند و نوع و حوزه فعالیت خود را نیز بیان می کند.

برای اینکه بتونید از لحن نوشتاری استفاده کنید ، تصویر برند خود و متن لوگوی خو د را به گونه ای طراحی کنید که با مخاطبان شما به راحتی ارتباط برقرار کند. رنگ هایی که در طرح نوشتاری خود استفاده می کنید نیز می توانید تاثیر زیادی در انتقال لحن لوگوی شما داشته باشد.

– میان عناصر و اجزای لوگو هنر خود تناسب برقرار کنید.

با توجه به اینکه لوگوی شما یک لوگوی هنری است ، اجزا و المان های آن باید رعایت ترتیب های خاصی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. به عنوان مثال ، سبک قلم شما باید با تصویر برند شما و چیدمان اجزای لوگوی شما هماهنگی داشته باشد. رعایت این ترتیب ، زیبایی و جذابیت لوگوی شما را افزایش می دهد.

  • چند طرح مختلف را در طراحی لوگو هنر (نقاشی ، سیاه قلم) در کنار یکدیگر قرار دهید.

برخی افراد تصور می کنند که وجود شکل و طرح های مختلف سبب می شود که لوگوی شما جذابیت زیادی نداشته باشد ؛ در صورتی که اینگونه نیست. در لوگوهای هنری معمولا از چند تصویر برای معرفی سبک و طرح حوزه هنری استفاده می شود.

به عنوان مثال ، در حاشیه لوگوی هنری خود می توانید از تصویر قلم مو و یا سیاه قلم استفاده کنید.

نکته دیگر در طراحی لوگو منفی ، استفاده از فضای خالی لوگو است. اگر فضای لوگوی شما گسترده است سعی کنید از این فضا ، نهایت استفاده را ببرید.

از نظر و ایده مخاطبان خود در طراحی لوگو ی هنری بهره بگیرید. این امر سبب می شود که هواداران شما نیز افزایش پیدا کند.

در انتخاب طرح لوگو هنری خود به هیچ عنوان عجله نکنید و از طراحان ماهر در این زمینه کمک بگیرید. هر اندازه وقت بیشتری برای طراحی لوگو ی هنری خود صرف کنید ، به طرح ها و نتایج بهتری دست پیدا خواهید کرد.

یکی از نکات مهم در طراحی لوگو هنر (نقاشی ، سیاه قلم) رعایت اندازه و سایز لوگوی شما است. قبل از طراحی لوگو ی خود ، اندازه ها و سایز لوگو و حاشیه های آن را به صورت دقیق مشخص کنید.

بسیاری از افرادی که در زمینه های هنری فعالیت می کنند ، معمولا از روش تایپوگرافی یا مونوگرام در طراحی لوگو استفاده می کنند. در این روش ، طراح لوگو می تواند از طرح های مختلف و متنوعی استفاده کند. به عنوان مثال ، نوع فونت ، تصویر ، المان های گرافیکی ، متن لوگو و… را خودتان انتخاب می کنید. نکته مهم در این زمینه ، نحوه چیدمان این عناصر در کنار یکدیگر است.

به چند نکته هنگام انتخاب لوگو هنر توجه کنید:

  • از به کار بردن فونت های تکراری و رایج پرهیز کنید. به عنوان مثال ، از فونت
    omic Sans، کمتر استفاده کنید ، زیرا سبب می شود که طرح لوگوی شما غیر حرفه ای و مبتدی به نظر برسد.
  • از فونت هایی در لوگوی خود استفاده کنید که قابلیت تغییر داشته باشند و خوانا نیز باشند.
  • سعی کنید تنها از یک فونت در طراحی لوگو هنر (نقاشی ، سیاه قلم) استفاده کنید. از به کار بردن چند فونت در کنار یکدیگر خودداری کنید. سعی کنید تنها از یک فونت زیبا و کاربردی در لوگوی خود استفاده کنید. هر اندازه فونت شما اصیل باشد ، طرح لوگوی شما را متمایز و متفاوت جلوه می دهید. بسیاری از لوگوهای موفق هنری تنها از یک فونت در طراحی لوگوهای حرفه ای استفاده کرده اند.
    مهم ترین و معروف ترین فونت های لوگو هنر شامل :  Yahoo! و Twitter و Coca Cola  است.
  • از رنگ های مرتبط و با کیفیت در طراحی لوگو هنر (نقاشی ، سیاه قلم) استفاده کنید.

معمولا از رنگ های روشن  و رنگ های ترکیبی در طراحی لوگو هنر استفاده می شود. این رنگ ها سبب خیره شدن چشم بیننده می شود. انتخاب مناسب رنگ ، تاثیر زیادی در انتقال هدف شما دارد. در کنار رنگ ها ، همچنین می توانید از نمادها و سمبل ها نیز استفاده کنید. این سمبل ها می توانند حوزه کار و فعالیت شما را به افراد معرفی کنند. با رعایت این اصول می توانید یک لوگوی زیبا و جذاب طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *