آموزش کانفیگ تلفن گرنداستریم Grandstream GRP2613

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613

کانفیگ تلفن گرنداستریم Grandstream GRP2613

تلفن گرنداستریم GRP2613 یک تلفن IP قدرتمند و سه خطی است که کانفیگ آن آسان و مقرون به صرفه است. از ویژگی های قابل توجه می توان به پشتیبانی از حداکثر ۳ حساب SIP، بلندگو با حذف نویز و پژواک صدا ، هم چنین دارای صدای HD و پورت دو گیگابیتی با PoE یکپارچه اشاره کرد.

در این آموزش به تلفن گرنداستریم Grandstream GRP2613  با اطلاعات سرورهای هیدیکا می پردازیم تا بتوانید با استفاده از حساب تلفن ابری هیدیکا تماس های ورودی و خروجی داسته باشید . قبل از شروع آموزش ، لطفاً مطمئن شوید که دستگاه را به درستی به شبکه خود وصل کرده باشید .

توصیه می کنیم قبل از انجام اقدامات مشخص شده در این آموزش ، هر مرحله از آموزش را به طور کامل مطالعه کنید. لازم به ذکر است  این دستگاه امکانات وقابلیت های  پیشرفته زیادی را دارد ،لذا دراین آموزش فقط تنظیمات خاصی را که برای برقراری اتصال اولیه بین تلفن GRP2613 و سرورهای هیدیکا  لازم است، شرح داده ایم . اگر می خواهید تنظیمات حرفه ای تری را در این دستگاه انجام بدید وبه راهنمایی نیاز دارید این مورد را به کارشناسان فنی ما در قالب تیکت ارسال نمایید

 

مرحله اول : از طریق رابط کاربری وب وارد تنظیمات تلفن GRP2613 شوید.

با استفاده از نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض (admin ) که در پشت خود دستگاه قرار دارد، وارد رابط مدیریتی  GRP2613 شوید.

 

کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613

مرحله دوم : پیکربندی اطلاعات داخلی های تلفن ابری  هیدیکا

از نوار منوی بالا، روی گزینه Accounts کلیک کنید. پس از انجام این کار، Account 1 را از منوی فرعی در سمت چپ صفحه انتخاب کنید. اکنون باید در زیرمنو ، گزینه  General Settings را برای وارد کردن نام کاربری ، آی پی سرور ، رمز عبور انتخاب کنید . پس از وارد کردن تنظیمات ، بر روی دکمه Save کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره و اعمال شود

کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613
تنظیمات مقدار
Account Active تیک این قسمت را فعال کنید 
Account Name hidika
SIP Server sip.hidika.net
SIP User ID
شماره داخلی را در این قسمت وارد نمایید . (بعنوان مثال : ۱۷۷۷)
SIP Authentication ID شماره داخلی را در این قسمت وارد نمایید . (بعنوان مثال : ۱۷۷۷)
SIP Authentication Password
Name  نام داخلی را در این قسمت وارد کنید (بعنوان مثال : hidika)
Voicemail Access Number *۱۲۳
مطالعه کنید   ۷ روشی که سانترال ابری می تواند به کسب و کارها کمک کند تا سبز بمانند

 

بعد ازانجام مراحل فوق ، گزینه Network Settings  را در نوار منوی کناری انتخاب کنید. لطفاً تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر انجام شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، بر روی دکمه Save and Apply  (در پایین صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره و اعمال شود .

کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613

تنظیمات مقدار
DNS Mode SRV
NAT Traversal Keep-Alive

بعد از مراحل فوق  گزینه SIP Settings را در نوار منوی کناری کلیک و سپس Basic Settings را انتخاب کنید. لطفاً تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر اعمال  شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، بر روی دکمه Save and Apply (در پایین صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره و اعمال شود .

کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613

 

Setting Value
Unregister on Reboot Instance
Register Expiration ۲

 

بعد از اتمام مراحل بالا ،  SIP Settings را در نوار منوی کناری انتخاب کنید وروی گزینه Security Settings کلیک کنید  و تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر اعمال  شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، بر روی دکمه  Save and Apply (در پایین صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره و اعمال شود.

کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613
تنظیمات مقدار
Check SIP User ID for Incoming INVITE تیک این گزینه میبایست فعال شود

گزینه Codec Settings را در نوار منوی کناری انتخاب کنید و تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر اعمال شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، بر روی دکمه Save and Apply (در پایین صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره و اعمال شود .

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن یالینک W52P

کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613

تنظیمات  مقدار 
Preferred Vocoder PCMU
G729A/B
DTMF In audio
RFC2833

گزینه Call Settings را در نوار منوی کناری انتخاب و تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر اعمال شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، بر روی دکمه Save and Apply (در پایین صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره و اعمال شود.

کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613

تنظیمات مقدار
Dialplan {[x*]+}

بعد از انجام مراحل فوق  گزینه Feature Codes را در نوار منوی کناری انتخاب و تنظیمات خود را با تنظیماتی که در تصویر زیر اعمال  شده است، پیکربندی کنید. پس از انجام این کار، بر روی دکمه Save and Apply (در پایین صفحه) کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره و اعمال شود .

کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613

 

 

تنظیمات مقدار
Enable Local Call Features No

مرحله سوم : بررسی رجیستر شدن داخلی

برای اطمینان از اینکه کانفیگ تلفن گرند استریم GRP2613 شما با موفقیت در سرویس ما ثبت شده است، روی گزینه Status در نوار منوی بالا کلیک کنید و بخش  Account Status  را پیدا کنید. باید ببینید که حسابی که به تازگی پیکربندی کرده اید اکنون ثبت ( Registered ) شده است.

کانفیگ تلفن گرنداستریم GRP2613

 

تلفن ابری هیدیکا طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها وامکانات را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند هزینه‌های تلفن را کاهش دهید ، تیم خود را کارآمدتر آموزش دهید هم چنین به افزایش فروش محصولات و خدماتتان کمک چشمگیری خواهد کرد برای خرید سرویس های تلفن ابری با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره رایگان  ۹۱۰۱۸۴۰۲-۰۲۱ داخلی ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *