آیا طراحی لوگو در موبایل امکان پذیر است؟

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو در موبایل

آیا طراحی لوگو در موبایل امکان پذیر است؟

 

طراحی لوگو در موبایل

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، اپلیکیشن های  زیادی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها لوگوی خود را طراحی کنید.

طراحی لوگو در موبایل تا حدودی شبیه به طراحی لوگو با فتوشاپ است با این تفاوت که ممکن است کیفیت لوگوی طراحی شده شما توسط موبایل از کیفیت لوگوهای طراحی شده از طریق فتوشاپ کمتر باشد ، اما با این وجود ، طرحی قابل قبول را در اختیار شما قرار می دهد.

برای طراحی لوگو در موبایل خود ، به اپلیکیشن های خاصی نیاز دارید. در این جا برخی از مهم ترین و با کیفیت ترین اپلیکیشن های مخصوص به گوشی های اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم.

قبل از معرفی این اپلیکیشن ها ، لازم است بدانید که در نصب و انتخاب اپلیکیشن باید به اصول و معیارهایی توجه کنید. در واقع، برترین اپلیکیشن های طراحی لوگو در موبایل ، از ویژگی هایی برخوردار هستند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب آسان اپلیکیشن

در صورتی که اپلیکیشن شما به راحتی نصب شود ، در مدت زمان کوتاهی نیز می توانید لوگوی خود را طراحی کنید.

قابلیت انتخاب پذیری

اصل انتخاب پذیری به شما می گوید که در هنگام طراحی لوگو ، تا چه حدودی در انتخاب رنگ ، قالب ، سبک ، فرم ، اندازه و…. اختیار کافی دارید.

هزینه نصب

برخی از اپلیکیشن های طراحی لوگو به صورت رایگان نصب می شوند و برخی نیز شامل هزینه خرید می شوند که هزینه آن ها شامل اکانت پرمیوم است.

متناسب بودن

با توجه به این که شما از همه اپلیکیشن ها در طراحی لوگو در موبایل خود نمی توانید استفاده کنید ، بهتر است از نرم افزاری استفاده کنید که پاسخگوی نیاز شما و از سوی دیگر مرتبط با حوزه کسب و کار شما باشد.

طراحی لوگو در موبایل ، این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید ، طرح دلخواه خود را اجرا نمایید. استفاده از نرم افزارهای طراحی لوگو در موبایل بسیار آسان است و به دانش و اطلاعات خاصی نیاز ندارد. برخی نرم افزارها و اپلیکیشن ها به صورت آنلاین هستند و برای طراحی لوگو ی خود با استفاده از آن ها ، نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمی باشد. در این جا برخی از این نرم افزارها را به شما معرفی می کنیم.

۱- نرم افزار  DesignEvo

برنامه DesignEvo     از بهترین و با کیفیت ترین برنامه هایی است که کاربران گوشی های اندروید و همچنین گوشی های آیفون می توانند به راحتی از آن در طراحی لوگو استفاده کنند.

این برنامه توسط PearlMountain Technology توسعه یافته است و طراحان حرفه ای لوگو و همچنین افراد  مبتدی می‌توانند بدون هیچ نگرانی  از آن استفاده کنند. استفاده از  این نرم افزار بسیار راحت است و شما می توانید آن را به صورت کاملا رایگان در موبایل خود نصب کنید و طرح لوگوی خود را به صورت زیبا و خلاقانه طراحی کنید.

۲-  نرم افزار لوگو  Logo Maker

برنامه Logo Maker یکی دیگر از برنامه هایی است که با استفاده از گوشی های هوشمند خود می توانید به راحتی از آن در طراحی لوگو استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی یک لوگوی سفارشی را طراحی کنید.  این برنامه همچنین دارای بیش از

۱۰۰ قالب لوگو قابل تنظیم و قابل ویرایش است که با استفاده از آن‌ها به سادگی می‌توانید لوگوهای مختلفی را طراحی کنید.  علاوه بر آن ، در این نرم افزار ، بیش از ۱۰۰ نوع قلم ، فونت و طرح های پس زمینه نیز وجود دارد که به راحتی و به صورت کاملا رایگان می توانید از آن ها استفاده کنید.

۳-برنامه Free Logo Maker by DesignMantic

برنامه Free Logo Maker  به وسیله  DesignMantic  ساخته شده است و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی بتوانید لوگوهای نامحدود و خاصی را به صورت کاملاً رایگان طراحی کنید.

در این نرم افزار ، شما ابتدا یک طرح برای لوگوی خود انتخاب می کنید و سپس مطابق با سبک و سلیقه خود ، آن را سفارشی سازی می کنید. کار با این برنامه بسیار راحت است و در مدت زمان خیلی کوتاهی و به سادگی می توانید یک لوگوی جذاب و زیبا طراحی کنید.

  1. برنامه Logo Maker by Shopify

برنامه Logo Maker  به وسیله Shopify  برای کاربران گوشی های  اندروید و iOS طراحی شد. این برنامه بسیار محبوب و پرطرفدار است.

ساختار این برنامه به گونه ای است که هم طراحان حرفه ای لوگو هم افراد مبتدی می توانند به راحتی و به صورت کاملا رایگان از آن در طراحی لوگو در موبایل خود استفاده کنند.

۵- برنامه طراحی لوگو  Designapp

با برنامه Designapp   می توانید به راحتی و به صورت کاملا رایگان ، طرح لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید.  این نرم افزار ، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای طراحی لوگو در میان گوشی های اندروید به شمار می رود.

با طی مراحل کامل ساخت لوگو ، به طرح مورد نظر لوگوی خود دست پیدا می کنید. یکی از مزایای استفاده از برنامه Designapp  در طراحی لوگو موبایل این است که در این برنامه ، علاوه بر طراحی لوگو ، امکان طراحی بنر ، پوستر ، کاغذهای مارک دار و…. به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

از دیگر مزایای این برنامه این است که دارای بیش از ۵۰۰ نوع فونت و قلم مختلف و همچنین بیش از ۱۰۰۰ عنصر گرافیکی خاص و ویژه می باشد.  شما به راحتی می‌توانید یکی از طرح‌ های مورد علاقه خود را از میان آن ‌ها انتخاب کرده و شروع به ساختن لوگو با استفاده از تلفن هوشمند خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *