انجام خدمات تایپ و پاورپوینت

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
انجام خدمات تایپ و پاورپوینت

انجام خدمات تایپ و پاورپوینت

 

انجام خدمات تایپ و پاورپوینت

امروزه انجام خدمات تایپ و پاورپوینت اهمیت زیادی پیدا کرده است. پس از انجام کار خود یا پس از پایان یافتن پژوهش یا سمینار خود می توانید از نمونه ای آماده پاورپوینت برای انجام و طراحی فایل پاورپوینت استفاده کنید.

افرادی که در زمینه کارهای پژوهشی مشغول به کار هستند و دانشجویان در زمان مشخصی فرصت دارند که از طریق ارائه فایل پاورپوینت از پژوهش و پایان نامه خود دفاع کنند. طراحی اسلاید از طریق پاورپوینت سبب می شود که شما تسلط بیشتری بر موضوع پژوهش خود داشته باشید ، علاوه بر آن سبب می شود که داوران نیز درک صحیح و درستی از پژوهش و پایان نامه شما به دست بیاورند. از این رو ، خدمات تایپ و پاورپوینت اهمیت بسزایی دارد و یکی از مهم ترین بخش ها در فرایند ارائه پژوهش و دفاع از پایان نامه به شمار می رود.

بیشتر افراد و دانشجویان برای بالا بردن کیفیت کار خود از تیم های پژوهشی قوی استفاده می کنند. این امر سبب می شود که شما با کمترین هزینه و در مدت زمان بسیار کمی بتوانید فایل پاورپوینت خود را آماده کنید.

انجام خدمات تایپ و پاورپوینت

تهیه فایل پاورپوینت به طور کلی ، یک کار سلیقه ای و انتخابی است. البته ، ضوابط و شرایط مخصوصی نیز برای آن وجود دارد.

شیوه انجام خدمات توشتن و پاورپوینت

  • در فایل پاورپوینت نیازی به توضیحات مفصلی ندارید و به صورت مختصر به موضوع اشاره کنید.
  • هر اسلاید از ۳ تا ۹ خط تشکیل شده است و هر خط شامل ۱۰ کلمه است.
  • با توجه به اینکه زمان زیادی برای ارائه و گزارش پژوهش و پایان نامه خود ندارید ، تعداد اسلایدهای فایل پاورپوینت خود را بر اساس زمان خود تنظیم کنید. معمولا تعداد اسلایدهای ارائه گزارش شما بین ۳۰ تا ۴۰ اسلاید است.
  • هنگام طراحی اسلایدها ، آن ها را شماره گذاری کنید تا هنگام پاسخگویی سوالات داوران بتوانید به شماره اسلاید مراجعه کنید.
  • قبل از پاورپوینت ، بخش های مربوط به هر اسلاید را مشخص کنید.
مطالعه کنید   سفارش - تعرفه و قیمت - نرخ تایپ فوری

مراحل انجام خدمات نوشتن و پاورپوینت

قبل از طراحی فایل  پاورپوینت به نکات زیر توجه کنید:

قبل از اینکه شروع به طراحی فایل پاورپوینت کنید ، فصل های خود را خلاصه کنید. به این نکته دقت کنید که فصل های ۴ و ۵ شما که شامل بحث و نتایج پژوهش شما است ، می باشد.  همچنین ، می توانید از فایل پروپوزال خود برای معرفی فصل ها و نتیجه گیری استفاده کنید.

 طرح و فرمت فایل پاورپوینت خود را انتخاب کنید.

این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از سبک و فرمتی برای فایل پاورپوینت خود استفاده کنید که نیاز به زمان زیادی نداشته باشد. معمولا سبک و تعداد اسلایدهای فایل پاورپوینت شما باید به گونه ای باشد که در ۲۰-۳۰  دقیقه بتوانید آن را ارائه دهید.

از تم ها و پس زمینه های جالب و مؤثر استفاده کنید.

نکته دیگر در انجام خدمات تایپ و پاورپوینت ، استفاده از تم و پس زمینه های مناسب است. برخی از افراد از اسلایدهای صدادار و یا دارای انیمیشن استفاده می کنند. سعی کنید از پس زمینه های ساده استفاده کنید و از به کارگیری پس زمینه های پیچیده پرهیز کنید ، زیرا سبب گیجی داور و افراد دیگر می شود.

از فونت مناسب در طراحی پاورپوینت استفاده کنید.

یکی از نکات مهم در طراحی فایل پاورپوینت این است که آن را پر از متن و نوشته نکنند. سعی کنید خلاصه مطلبی را که قبلا خوانده اید در دو یا سه خط در اسلاید پاورپوینت بنویسید. فونت نوشته های شما باید بزرگ و قابل خواندن باشد.

مطالعه کنید   سفارش تایپ فوری

از نمودارها یا جدول ها در طراحی پاورپوینت و یا تایپ استفاده کنید.

یکی از بهترین راه ها برای انجام خدمات تایپ و پاورپوینت ، استفاده از نمودار یا جدول است. این امر سبب می شود که مطلب شما به صورت مختصر و کوتاه به داور و سایر افراد حاضر در ارائه پژوهش شما منتقل شود.

در برخی موارد دیده می شود که دانشجویان مطالب خود را در فایل پاورپوینت کپی می کنند و سپس از روی آن می خوانند. این روش ، اشتباه است. سعی کنید به جای نوشتن مطلب ، از نمودار یا جدول استفاده کنید.  این روش ، سبب می شود که فایل پاورپوینت شما با استقبال زیادی مواجه شود.

از انیمیشن و گراف در  انجام خدمات تایپ و پاورپوینت استفاده کنید.

یکی از عواملی که سبب می شود فایل پاورپوینت یا تایپ شما جذاب و زیبا شود ، استفاده از گراف و انیمیشن است. گراف و انیمیشن ، قالب و شکلی زیبا و جذاب به کار شما می دهد.

تیم های پژوهشی که کار خدمات تایپ و پاورپوینت را انجام می دهند ، فایل پاورپوینت را بر اساس موضوع پژوهش شما طراحی می کنند.

هزینه انجام خدمات تایپ و پاورپوینت

هزینه ثابتی برای انجام خدمات تایپ و پاورپوینت وجود ندارد. به طور کلی ، هزینه انجام پاورپوینت به تعداد اسلایدها ، طرح و قالب اسلایدها ، تعداد صفحات فایل پاورپوینت و تایپ و…. بستگی دارد. اندازه و و فاصله و حاشیه و دیگر مشخصات در طراحی پاورپوینت، بصورت استاندارد و پیش‌فرض خواهد بود.

فایل پاورپوینت در سطوح مختلف اجرا می شود. این سطوح شامل موارد زیر است:

  • سطح ساده
مطالعه کنید   تایپ ده انگشتی

از این طرح ، برای ایجاد یک فایل پاورپوینت ساده که بدون متن یا تصویر است ، استفاده می شود. متن و تصویر این فایل پاورپوینت بسیار ساده است.

  • سطح پیشرفته

از این سطح برای انجام و ارائه خدمات دانشگاهی ، شرکتی و … استفاده می شود. این سطح علاوه بر متن و تصویر دارای نمودار ، جدول ، چارت ، تصویر متحرک و… است.

در سطح پیشرفته خدمات تایپ و پاورپوینت ، قابلیت درج ویدئو ، الگوریتم ، اسمارت آرت ، چارت زنده و … نیز وجود دارد. علاوه بر آن ، از سیستم های صفحه بندی و کلیدهای حرکتی در اسلایدها نیز استفاده می شود.

به طور کلی ، می توان گفت که فایل پاورپوینت ساده بین ۵ تا ۱۵ اسلاید ، فایل پاورپوینت شامل ۱۰ تا ۲۵ اسلاید و فایل پاورپوینت پیشرفته دارای ۲۰ تا ۳۰ اسلاید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *