سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
خدمات سئو وبهینه سازی سایت

سئو چیست ؟

 خدمات سئو وبهینه سازی سایت:  سئو یا همان بهینه سازی سایت هنر استفاده از الگوریتم های موتورهای جستجو به منظور نمایش سایت در صدر نتایج است. این کوتاه ترین تعریفی بود که می توان از این علم ارائه داد. هر کس که به اینترنت دسترسی داشته باشد خدمات یا محصولات خود را در گوگل جستجو می کند و از اولین وب سایتها برای برطرف سازی نیاز خود استفاده می کند.

چرا سئو سایت برای کسب و کارها مهم است؟

نرخ پهنای باند اینترنت و تعداد تلفن های هوشمند در ایران افزایش یافته است، ضریب نفوذ اینترنت در سال ۱۳۹۷ به ۶۰ درصد رسیده و تعداد کاربران اینترنت در ایران از مرز ۴۰ میلیون نفر گذشته است. میلیون ها کاربر ایرانی از گوگل برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود، یافتن محصولات و .. استفاده می کنند.
بازار رقابت فروش محصولات و خدمات بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت سئو را آشکار میکند و همه می خواهند در بالاترین رتبه های گوگل قرار بگیرند، و به عبارت ساده می توان گفت :

هر کجا کاربری حضور دارد، مشتری آنجاست!

بنابراین اگر صاحب یک شرکت، کارخانه، فروشگاه و هر کسب و کاری آنلاین یا سنتی هستید، در قدم اول به یک وب سایت نیاز دارید و بهینه سازی سایت در قدم بعدی می‌تواند به توسعه و رشد کسب و کارتان کمک کند. همچنین استفاده از خدمات سئو وبهینه سازی سایت در کمپین بازاریابی و کمپین تبلیغاتی بسیار متداول است.

 

خدمات سئو وبهینه سازی سایت
خدمات سئو وبهینه سازی سایت – سئو داخلی – سئو خارجی

سئو داخلی یا درون صفحه چیست؟

در سئو داخلی (به انگلیسی: On Page) در واقع تمرکز روی یک برگه یا آدرس سایت است تا بتوانیم آن‌را از لحاظ فنی بررسی و بهینه‌سازی کنیم. ما یک عالمه مطلب در مورد سئو داخلی سایت برای شما آماده کردیم. چرا سری به آنها نمی‌زنید؟ مطمئنم که ضرر نمی‌کنید.

سئو خارجی یا بیرون صفحه چیست؟

OFF PAGE SEO ، روش بهینه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود؛ این شامل تمام چیزهایی است که می‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. OFF PAGE SEO در درجه اول در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند) متمرکز می‌شود سپس با استفاده از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

خدمات سئو وبهینه سازی سایت

افزایش فروش محصولات با خدمات سئو وبهینه سازی سایت

امروزه بیشتر کسب و کارها علاوه بر فعالیت سنتی، به صورت آنلاین نیز فعالیت می‌کنند و اهداف آنها از راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی، کسب درآمد، افزایش فروش محصولات  و در نهایت توسعه کسب و کارشان است. بسیاری از سایت‌های فروش، اهمیتی به روند کسب و کار خود نمی‌دهند و تنها به راه اندازی کسب و کار اینترنتی اکتفا می‌کنند، که نتیجه آن می‌تواند تنها یک فروش گذرا باشد. در حالی که برخی از دیگر سایت‌ها، به طور مداوم به کسب و کار خود توجه دارند و سعی آنها نیز بر این است که با افزایش میزان بازدید از سایت و بهینه‌سازی مطالب و صفحات سایت، گام های بزرگی برای افزایش فروش محصولات و همچنین توسعه کسب و کار بردارند.

 

شش اصل ضروری سئو

یک ) محتوا پادشاه است

تولید محتوا امروزه تغییرات زیادی کرده است. الگوریتم هایی مانند گوگل رنک برین Rankbrain در بازه زمانی تولید محتوا و نحوه انجام آن تغییرات زیادی ایجاد کرده اند. شما امروز علاوه بر تولید محتوای با کیفیت باید به تولید محتوا برای جدیدترین خواسته مخاطبان خود بی اندایشید. اگر نمی توانید محتوایی بهتر از سایت های رقیب ایجاد کنید وقت و سرمایه خود را به هدر خواهید داد.

دو) کلمات کلیدی Long Tail

کلمات کلیدی طولانی مزایای زیادی دارند. آنها دقیقاً منطبق با خواسته مشتریان شما هستند و رتبه گیری برای آنها آسان است. ترافیک این کلمات کمتر از کلمات کلیدی اصلی است. ولی نرخ بازگشت سرمایه ROI در آنها براحتی با کلمات کلیدی اصلی رقابت می کند.

سه ) هاست باآپتایم بالا 

هاست های کلاد Cloud یا رایانش ابری در ایران شروع به کار کرده اند و می توانید برای افزایش سرعت سایت خود و مشتریانتان از آنها بهره بگیرید. زمان Uptime بودن سایت در رتبه گوگل و تجربه کاربری سایت شما موثر است. بنابراین از سرور های سریع که UpTime بالا دارند استفاده کنید.

چهار ) رقبا

رقبای شما بهترین معلمان شما هستند. تنها با آنالیز رقبا می توانید موارد فراوانی را بیاموزید. مثلاً شما می توانید سایت هایی را که در صنعت شما برای دریافت بک لینک مناسب هستند را مشخص کنید.

پنج ) تگ Alt

در سئو تصاویر در تگ ALT خود حتماً از متن بهینه سازی شده بهره بگیرید و این تگ را خالی رها نکنید. شواهد حاکی از آن است که به کارگیری تگ ALT بصورت مناسب می تواند برای سئو سایت شما بسیار مهم و مفید و موثر باشد.

شش ) بک لینک

این جمله برداشتی آزاد از جمله گوگل است که در وبلاگ رسمی خود می گوید: ۱۰ بک لینک با کیفیت از ۱۰۰ بک لینک بی کیفیت نتیجه بهتری در سئو سایت دارد. به صورت کلی از سال ۲۰۱۲ به بعد روز به روز تولید بک لینک به سمتی حرکت می کند که اولیت تولید بک لینک با تولید لینک در سایت های مرتبط و معتبر است.

خدمات سئو وبهینه سازی سای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *