زندگی بدون تلفن ثابت اینترنتی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
تلفن ثابت اینترنتی

تاثیر تلفن اینترنتی در زندگی

تلفن ثابت اینترنتی نقطه عطف بزرگی در دنیای فناوری است و تأثیر زیادی بر زندگی روزمره مردم گذاشته است.

قدرت و کیفیت خدمات ابری بسیار زیاد است – به خصوص تلفن ثابت اینترنتی  که جایگاه مهمی در ارتباطات تجاری به دست آورده است.

به زبان ساده، تلفن ثابت اینترنتی از قابلیت‌های سرورهای ابری برای ارائه تجربیات ارتباطی بی‌عیب، مقرون‌به‌صرفه، هوشمند و با مدیریت آسان برای انواع کسب‌وکارها استفاده می‌کند.

از صنایعی مانند بانکداری و تولیدی گرفته تا تاکسی تلفنی  و مرکز پخش مواد غذایی، تلفن ابری همه جا وجود دارد. بعنوان مثال در اپلیکیشن اسنب از تکنولوژی ابری استفاده شده است که در آن می توان به راحتی تاکسی تلفنی رزرو کرد یا غذای مورد علاقه خود را درسریعترین زمان سفارش داد به طور خلاصه هم راننده وهم مسافر از این  تکنولوژی ابری استفاده کرده اند

تلفن ثابت اینترنتی

تلفن ثابت اینترنتی را می توان با کمک راه حل های بی دردسر و سفارشی و سناریوهای حرفه ای  به طور موثر در هر کسب و کاری اعمال کرد.

فناوری ابری چنان عمیق در زندگی ما نفوذ کرده است که حتی یک روز بدون آن غیر قابل تصور به نظر می رسد. این ممکن است صرفاً به این دلیل باشد که تکنولوژی های ابری برخلاف برنامه‌های کاربردی و سخت‌افزار سنتی همیشه در دسترس هستند.

بیایید نگاهی بیندازیم که زندگی بدون تکنولوژی های ابری چگونه به نظر می رسد:

الف ) مسافرت رفتن بدون تکنولوژی تلفن ثابت اینترنتی

همانطور که قبلا ذکر شد، تاکسی تلفنی ها  به شدت به تلفن ابری برای اتصال یکپارچه رانندگان و مسافران  وابسته هستند. تصور رفت و آمد بدون تلفن بین  دو طرف بسیار سخت و دشوار است.

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن گرنداستریم DP750-DP720

فقدان چنین امکاناتی ، پشتیبانی خدمات مشتری را با مشکل مواجه می کند. بنابراین، تلفن ابری یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای ایجاد شهرت بهتر برای برند است.

 سیستم های تلفن سنتی به دلیل امکانات کم  و دسترسی های  محدودی که دارند درمقابل تلفن ثابت اینترنتی بسیار ضعیف هستند  هستند. تلفن ابری از اینترنت برای ارائه خدمات به تماس‌گیرندگان خود استفاده می‌کند و به سیم‌های حجیم و دستگاه سانترال و تلفن های سخت افزاری وابسته نیست.

ب) مختل شدن ارتباطات تجاری

اگر کسی از شما بخواهد که یک روز در محل کار از هیچ وسیله ارتباطی ( گوشی ، اینترنت و… ) استفاده نکنید چه حسی خواهید داشت ؟ با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها و مشاغل با اینترنت وهم چنین ارتباطات تلفنی انجام می شود نداشتن سیستم تلفن  کاملاً عجیب به نظر می رسد.

همین مورد در مورد سیستم های اداری و تجازی نیز صدق می کند  . که در نبود کارمندان در شرکت هر شخصی یا مشتری  که با شرکت شما تماس بگیرد  وکسی نباشد جوابگوی این تماس ها باشد کل این تماس ها از دست می رود که ممکن است تماس های خیلی مهمی باشد .

علاوه بر این، در غیاب کارمندان ، مشتری نمی‌داند با چه کارشناسی تماس بگیرد و اگر به واحد مربوطه هدایت نشود، زمان و تلاش زیادی هدر می‌رود.

سیستم تلفن ثابت اینترنتی  به عنوان یک گیرنده مجازی عمل می کند و می تواند با استفاده از یک استراتژی موثر تلفن گویا، تماس گیرندگان را به بخش مناسب راهنمایی کند.

ج) هزینه های زیاد  تجهیزات ارتباطی 

تلفن ثابت اینترنتی امکانات کارآمد متنوعی را با حداقل هزینه ارائه می‌دهد . برخلاف تلفن های سانترال  سنتی که برای راه اندازی ان به سخت افزار گران قیمت  و سیم کشی زیادی نیاز دارد، تلفن ابری بر روی اینترنت همراه  ویک سافت فون  اجرا می شود.

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن گرنداستریم Grandstream GRP2614

بدون تلفن ابری ، جهان فاقد راه‌حل‌های خودکار هوشمند خواهد بود و مبلغ زیادی  را صرف برون‌سپاری یا حفظ خدمات ارتباطی دست و پاگیر می‌کند.

د) عدم دسترسی از راه دور بدون تلفن ثابت اینترنتی 

اهمیت دورکاری ( کار در منزل )  و ابزارهای مرتبط پس از همه گیری ویروس  COVID-19 به خوبی شناخته شده است. فقط کسانی که ظرفیت و انعطاف پذیری لازم برای کار در خانه را داشته باشند می توانند در روزهای سخت تلاش کنند . راه حل هایی دسترسی از راه دور  که توسط تلفن ثابت اینترنتی ارائه می شوند، ستون فقرات دورکاری و اساس کار در منزل هستند.

بدون این امکانات  COVID-19 پایان بسیاری از مشاغل کوچک بود. تلفن ابری ویژگی‌هایی مانند کنفرانس ویدیویی و پیام‌رسانی فوری را ارائه می‌کند که کار دورکاری  را تسهیل می‌کند و به کارمندان اجازه می‌دهد بدون توجه به موقعیت مکانی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ه) سیستم های غیر قابل اعتماد و ناامن

سیستم های تلفن سنتی برای پشتیبانی از نیازهای ارتباطی یک کسب و کار به سخت افزار های  گران قیمت وابسته هستند. که در صورت بروز هر گونه مشکلی در زیر ساخت های ارتباطی آنها میبایست توسط متخصص وتکنیسین مربوطه نصب و راه اندازی مجدد گردند که هزینه های نصب و پشتیبانی بسیار بالایی را شامل می شوند .

با این حال، با استفاده از تلفن ثابت اینترنتی ، کسب‌وکارهای امروزی اطمینان حاصل می کنند  که از داده‌های آنها به طور مرتب پشتیبان‌گیری می‌شود و در چندین سرور ذخیره می‌شود. نه تنها این، در صورت بروز اختلالی در زیرساخت های  تلفن ابری  سیستم به صورت خودکار بکاپ را مجدد بازیابی میکند و از حذف شدن داده های جلوگیری می کنند.

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن گرنداستریم Grandstream GRP2615

و) عدم ارتباط با CRM 

تلفن های سنتی قابلیت ارتباط و همگام سازی با CRM  ها را ندارد درحالی که تلفن ابری، انعطاف‌پذیری بالایی  را برای ادغام راه‌حل‌ها با برنامه‌های کاربردی ازقبیل  CRM فراهم می‌کنند.

بیایید به برخی از مزایای دیگر ارائه شده توسط تلفن ابری نگاه کنیم.

  • تلفن ثابت اینترنتی خدماتی مانند مراقبت های بهداشتی، تجارت الکترونیک و ارتباطات را برای همه در دسترس و مقرون به صرفه تر کرده است.
  • سناریوهای تلفن ابری  انعطاف پذیر و مقیاس پذیر هستند و از این رو، همه انواع کسب و کار می توانند مشترک شوند و از مزایای آن بهره مند شوند.
  • نصب سریع و رایگان خدمات تلفن ثابت اینترنتی  را جذاب می کند.
  • به روز رسانی مداوم و تجزیه و تحلیل جامع به مدیران کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *