ساخت لوگو برای تلگرام

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
ساخت لوگو برای تلگرام

ساخت لوگو برای تلگرام

 

ساخت لوگو تلگرام

 

ساخت لوگو برای تلگرام: امروزه لوگو ها در فضاها و محیط های مختلفی قرار می گیرند. طراحی لوگو باید به گونه ای باشد که هم در فضاهای کوچک مانند تلگرام ، اینستاگرام و… و هم در فضاهای بزرگ مانند بیلبوردها قابل طراحی باشند. قبل از طراحی لوگو محیطی که قرار است لوگو را در آنجا نصب و اندازه و ابعاد آن را مشخص کنید.

توسعه اینترنیت و گسترش شبکه ای اجتماعی مانند تلگرام سبب شده اند که با طراحی لوگو ی مناسب در این فضاها رونق کسب و کار شما بیشتر شود و از سوی دیگر شما بتوانید خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید.  نکته مهم در طراحی لوگو ی تلگرام نحوه طراحی لوگو برای پروفایل شما است.

طراحی مناسب لوگو ی تلگرام کمک می کند که شما مشتریان و مخاطبان محصولات خود را بهتر و بیشتر بشناسید و از سوی دیگر نام شرکت و برند شما در ذهن مخاطب و مشتریان برای همیشه ثبت شود.

در این مطلب قصد داریم در مورد اهمیت طراحی لوگو در تلگرام صحبت کنیم. طراحی لوگو برای هر شرکت و هرگونه کسب و کاری اهمیت زیادی دارد.  طراحی مناسب لوگو به مخاطب کمک می کند تا بتواند نام شرکت ، برند ، محصول و حوزه فعالیت آن را به یاد داشته باشد. اشتباهی که طراحان لوگو در رابطه با لوگو دارند این است که تصور می کنند در طراحی لوگو حتما باید از عکس ها  و تصاویر استفاده کنند ، در صورتی که اینگونه نیست و عوامل دیگری علاوه بر تصاویر در طراحی لوگو ی تلگرام تاثیر دارند.

نکات مهم در مورد طراحی لوگوی کانال تلگرام  

  • هنگام طراحی لوگو ی تلگرام و یا هر لوگو ی دیگری ، نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که لوگویی را که برای فعالیت و کسب و کار خود انتخاب می کنید با نوع محصول و حوزه کسب و کار شما تناسب و هماهنگی داشته باشد و به نوعی بیانگر آن باشد. رعایت این نکته جذابیت لوگو ی شما را چند برابر می سازد.
  • شکل لوگو ی خود را به گونه ای طراحی کنید که مخاطب با دیدن آن به حوزه و نوع فعالیت شرکت شما پی ببرد. البته این امر متغیر است و همه جا اینگونه نیست. برخی لوگو ها با حوزه فعالیت و کسب و کار خود مرتبط نیستند اما شناخته شده و معروف هستند. به عنوان مثال لوگو ی شرکت خودروسازی بنز به دلیل سطح کیفی محصولات خود با گذشت زمان شهرت زیادی پیدا کرد. با تبلیغات گسترده ای که این شرکت در فضاهای مجازی انجام داد سبب شد این لوگو در میان مردم محبوب  و شناخته شده باقی بماند.
  • این نکته را در نظر بگیرید که ظاهر لوگو ی شما یعنی کوچک و بزرگ بودن آن اهمیت زیادی ندارد. ممکن است لوگو های به ظاهر کوچک به راحتی برند شما را معروف کنند و به شرکت شما هویت ببخشند. نکته مهم طراحی لوگو ی شماست که نقش زیادی در رونق کسب و کار شما دارد.
  • ساخت لوگو ی تلگرام در واقع ، یک ایده تبلیغاتی برای گسترش و فروش محصولات شرکت شماست. شما با استفاده از این لوگو می توانید محصولات خود را در همه جای دنیا تبلیغ کنید و از این طریق فروش خود را چند برابر سازید.

امروزه نرم افزارها و کانال هایی مخصوصی وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آنها لوگو ی مورد نظر خود را طراحی کنید و ارائه بدهید.

اندازه لوگوی تلگرام چقدر است؟

زمانی که ما در مورد اندازه و ابعاد لوگو صحبت می کنیم، منظورمان تنها ابعاد و اندازه فیزیکی آن نیست. ما در بررسی اندازه لوگو علاوه بر شکل ظاهری به جهت لوگو نیز باید توجه کنیم. اندازه و ابعاد لوگو ی شما در تلگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی به متن ، محتوای لوگو ، برند شرکت ، نام شرکت ، نماد شرکت و شعار شرکت شما بستگی دارد.

در این قسمت برای اینکه راحت تر بتوانید اندازه لوگو ی تلگرام خود را مشخص کنید راهنمایی به شما ارائه داده ایم.

 

در مشخص کردن سایز لوگوی تلگرام به نکات زیر توجه کنید:

  • سایز لوگو ی خود را طوری انتخاب کنید که در هر اندازه ای قابل خواندن باشد.
  • سایز لوگو ی شما باید با رسانه های مورد نظر شما مانند اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک و… هماهنگی داشته باشد و انتقال دهنده پیام برند شما باشد.
  • شکل لوگو ی خود را متناسب با طرح آن به صورت افقی ، عمودی و یا چهارگوش طراحی کنید. این امر بستگی به جهت و نمایش لوگوی شما دارد.

سایز لوگو برای تلگرام

تصویر پروفایل: ۵۱۲ در ۵۱۲ پیکسل

تصاویر پست ها: حداقل ۱۰۰ در ۱۰۰ پیکسل و حداکثر ۱۲۸۰ در ۱۲۸۰ پیکسل

نرم افزارهای طراحی لوگو کدام هستند؟

برای طراحی و ساخت لوگو در تلگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی به نرم افزاراهای مخصوص طراحی لوگو نیاز دارد. این نرم افزارها در مکان ها و پلتفرم های مختلف مانند ویندوز  و سیستم عامل های موبایل قابل اجرا هستند. . این نرم افزارها  شامل : فتوشاپ، ادوبی ایندیزاین و کورل دراو هستند.

همانطور که گفتیم ، لوگو ی شرکت شما معرف برند شماست. همیشه سعی کنید لوگو ی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. در طراحی لوگو ی خود این نکته را در نظر بگیرید که طراحی آن به شیوه ای باشد که هم در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک و… و هم در سایت و سایر فضاهای دیگر قابل اجرا باشد و به خوبی نمایش داده شود.

در طراحی لوگو برای شبکه ها و رسانه های اجتماعی  همیشه به یاد داشته باشید که مهمترین نکته سادگی طرح لوگو ی شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *