۷ روشی که سانترال ابری می تواند به کسب و کارها کمک کند تا سبز بمانند

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
سانترال ابری

سانترال ابری و تاثیر آن در کسب و کارها

سانترال ابری  و تاثیر آن بر محیط زیست : آلودگی هوا با توجه به پیامدهای زیان‌بارش به یکی از ملموس‌ترین مشکلات زیست‌محیطی تهران، پایتخت ایران و چندین شهر دیگر ایران تبدیل شده‌است. آمارها نشان می‌دهد که در روزهای افزایش آلودگی هوای تهران، شمار بیماران تنفسی «تا ۶۰ درصد» افزایش می‌یابند.

وضعیت محیط زیست ما، به بیان ساده ، روز به روز بدتر می شود. در سطح جهانی نیز، منابع روز به روز در حال کاهش هستند – که تصویری بسیار تاریک را برای آینده نزدیک ترسیم می کند. این امر در اقتصادهای تشنه انرژی مانند ایران مشهودتر است.

آنها می توانند این کار را با کاهش ردپای کربن خود به روش های متعدد انجام دهند. با این حال، در استفاده از این روش ها در صورت به خطر افتادن سود یا اهدافشان تردید دارند.

اما، اگر تکنولوژی وجود داشته باشد که رشد پایدار کسب و کار، بهبود خدمات پس از فروش و کاهش مصرف انرژی را به یکباره تضمین کند، چه؟

تکنولوژی  تلفن ابری، یک راه حل همه جانبه  برای همه چالش های ما ارائه می دهد. و به کسب و کارها کمک می کند تا ارتباطات و تجربه مشتری را افزایش دهند و درآمد را به حداکثر برسانند . در عین حال، این فناوری کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا منابع را ذخیره کنند، از زیرساخت‌ها استفاده مجدد کنند و مصرف انرژی را کاهش دهند.

در اینجا یک اینفوگرافیک وجود دارد که به شما کمک می‌کند راه‌های مختلفی که سانترال ابری می‌تواند به تلاش‌های حفاظتی کمک کند، را به راحتی درک کنید.

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن Yealink T58W

تلفن ابری

  • کاهش زیرساخت های که باعث مصرف انرژی زیادی می شوند

سیستم های سانترال سنتی برای عملکرد صحیح نیاز به مقدار زیادی برق دارند. تغییر به تلفن ابری نیاز به چنین زیرساختی را کاملاً از بین می برد وبه هیچگونه سخت افزار و تجهیزات گران قیمتی وابسته نیست .وبا اینترنت همراه و یک سافت فون به اسانی نصب می گردد ومی توانید از آن استفاده کنید ،  این عمل به طور قابل ملاحظه ای مصرف کلی برق را برای یک کسب و کار کاهش می دهد.

  • روش های بازاریابی سازگار با محیط زیست

کمپین های بازاریابی سنتی روشی بسیار قدیمی هستند که به شدت به محیط زیست آسیب جدی وارد می کند. اقداماتی مانند بنرهای بزرگ، پوسترها، آگهی های روزنامه، تراکت ها  و غیره به شدت ردپای کربن یک برند را افزایش می دهد. نه تنها این، ردیابی عملکرد وفیدبک  چنین کمپین هایی نیز دشوار است.

سناریوهای  پیشرفته تلفن ابری مانند پیامک های تبلیغاتی ، بازاریابی تلفنی ابری ، تلفن گویا چند سطحی و تماس گیر خودکار  نه تنها دسترسی شما را افزایش می دهند، بلکه در منابع نیز صرفه جویی می کنند. شما به راحتی می توانید پیشرفت این کمپین ها را ردیابی کنید و از طریق داشبورد کاربر پسند آن کانال ها را تجزیه و تحلیل کنید.

  • با سانترال ابری ضایعات الکترونیکی را کاهش دهید

سیستم ارتباطی سنتی مستلزم استفاده از سیم‌ها، خطوط ثابت، روترها و غیره است. اینها نه تنها نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه قابل توجهی دارند، بلکه مستلزم هزینه‌های تعمیر و نگهداری منظم هستند.

تلفن ابری سیستم وامکانات پیشرفته‌تری را با راه‌اندازی آسان ارائه می‌دهد. تنها چیزی که یک مشترک نیاز دارد اتصال به اینترنت و یک گوشی هوشمند است. نگهداری به موقع توسط ارائه دهنده خدمات و کیفیت محصولات، طول عمر را تضمین می کند. بنابراین، به کسب و کارها اجازه می دهد تا ضایعات وتجهیزات الکترونیکی را کاهش دهند.

  • مقیاس آسان عملیات ارتباطی

از آنجایی که کسب‌وکارها برای رشد به شدت به ارتباطات خود متکی هستند، باید برای هرگونه تغییر ناگهانی در تعداد درخواست‌ها یا تماس‌های مشتری آماده باشند. برخلاف سانترال ابری، یک سیستم PBX سنتی روش مناسبی را برای آن ارائه نمی دهند.

مطالعه کنید   11 روش افزایش فروش محصولات با تلفن اینترنتی

افزایش تعداد  کانال های ارتباطی مستلزم تهیه زیرساخت های جدید است که پس از افزایش تقاضا به سرعت اضافی می شود. که هم زمان و هم هزینه زیادی را در بر میگیرد .

از سوی دیگر، تلفن ابری این امکان را به شما می دهند  که در آن ارائه‌دهنده خدمات ابری به راحتی سناریوهای خطوط ارتباطی ( افزایش داخلی ها ، تغییر افزایش کانال های خروجی و … )  را طبق تقاضای شما تغییر می‌دهند .

  • سانترال ابری به منابع تجدید پذیر کمک می  کند 

استفاده از منابع تجدیدپذیر انرژی یکی از بهترین راه ها برای کاهش ردپای کربن است. با این حال، تامین انرژی سرورها و سخت افزارهای  سنگین که  برای PBX های سنتی در محل استفاده می‌شود، تنها توسط منابع انرژی جایگزین دشوار است.

همانطور که توضیح دادیم ، تغییر به تلفن ابری مصرف کلی برق را برای یک تجارت کاهش می دهد. از این رو، امکان انتقال آسان تر به منابع تجدید پذیر برق را فراهم می کند.

  • تاثیر سانترال ابری  در دورکاری و ملاقات های کاری

راه اندازی یک دفتر کاری با پرسنل متخصص برای شما خیلی گران تمام میشود فعالیت های روزانه  مستلزم مصرف بالای برق است و ردپای کربن را ساعت به ساعت افزایش می دهد.  جلسات مشتریان، قرار ملاقات ها و غیره شامل هزینه های زیادی می شود.

یک مدل ترکیبی کار می تواند استفاده از منابع مذکور را به صرفه کند. کسب و کارها می توانند از سانترال ابری برای دورکاری  استفاده کنند و استفاده غیر ضروری از منابع اداری و سفر را کاهش دهند.

  • سانترال ابری  جایگزین تبلیغات کاغذی

بسیاری از دفاتر هنوز به ارتباطات مبتنی بر کاغذ برای هماهنگی و عملیات روزانه خود متکی هستند. اغلب، چندین نسخه از یک سند ساخته می شود که منجر به هدر رفتن کاغذ می شود.

مطالعه کنید   آموزش کانفیگ تلفن Yealink T54W

سناریوهای تلفن ابری مانند تلفن گویا، تماس و پیامک‌های تبلیغاتی  راهی آسان برای اصلاح این روش و بهبود ارتباطات داخلی و خارجی را افزایش می‌دهند.

نتیجه گیری 

امیدواریم این اینفوگرافیک به شما در درک راه های مختلفی که سانترال ابری می تواند به سبز شدن کسب و کار شما کمک کند، کمک کرده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل های کسب و کار سبز مبتنی بر تلفن ابری یا  تیم فروش ما با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۸۴۰۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *