سیستم همکاری در فروش هیدیکا

با معرفی و فروش تلفن های ابری هیدیکا ۲۰ درصد سود خالص دریافت نمایید درسیستم همکاری در فروش تلفن ابری هیدیکا همان لحظه مبلغ به صورت آنی به حساب شما واریز می گردد .

سیستم همکاری در فروش چگونه است؟

سیستم affiliate یا همان همکاری در فروش، نوعی شبکه بازاریابی اینترنتی است که برای هر بازاریاب یک شناسه منحصربفرد مثلا ref=8 داده میشود که با فرمت خاص به انتهای هر لینکی از سایت هدف قابل اضافه شدن است. مانند لینک www.hidika.net/?ref=8 شما با معرفی و ارائه این لینک به مشتریان خودتان به فروش تلفن های ابری هیدیکا کمک میکنید. سیستم هوشمند سامانه هیدیکا از روی آیدی که در لینک وجود دارد، تشخیص می دهد که این مشتری از لینک شما به سایت ما ارجاع شده است. اگر مشتری تا ۱۵ روز اقدام به خرید تلفن ابری نماید، سود و پورسانت برای شما لحاظ خواهد شد.

سیستم همکاری در فروش چگونه است؟

ثبت نام رایگان در سیستم همکاری درفروش

تا ۲۰ درصد سود خالص با فروش تلفن های ابری هیدیکا

ثبت نام همکار
نحوه ثبت نام بعنوان همکار فروش هیدیکا
همکاری در فروش و کسب درآمد بالا

نحوه ثبت نام بعنوان همکار فروش هیدیکا

عضویت بعنوان همکار فروش کاملا رایگان است و بابت شروع به همکاری در فروش و کسب درآمد هیچ هزینه ای پرداخت نمیکنید. بلافاصله بعد از تکمیل فرم ثبت نام اکانت شما ایجاد شده و لینک همکاری مخصوص نیز برایتان ارائه خواهد شد. یک کارتابل کامل و دقیق برای مشاهده بازدید ها، اراجاعات و فروش های انجام شده راه اندازی کرده ایم تا فعالیت خودتان (رفتار مشتریانی که از لینک شما وارد سایت هیدیکا شده اند) را آنالیز و مشاهد کنید.

shape
shape
shape
shape
shape
shape

میزان درآمد و پورسانت برای همکاران چقدر است؟

در تمام خدمات و سرویس ها همیشه بدنبال این بوده ایم تا نمایندگان و همکاران ما بیشترین سود و درآمد را داشته باشند. این بار هم در سامانه همکاری در فروش هیدیکا ، ۵ تا ۲۰ درصد پورسانت برای فروش تلفن های ابری به همکاران ارائه خواهیم کرد. در ابتدا پورسانت شما روی ۵% میباشد، بعد از پنج ارجاع و فروش موفق پورسانت شما به ۱۰% افزایش خواهد یافت و بعد از پنج فروش موفق دیگر، به پورسانت ۲۰% خواهید رسید و شراکت واقعی و پرسود را با هیدیکا تجربه خواهید کرد.

میزان درآمد و پورسانت برای همکاران چقدر است؟
مزایای همکاری در فروش تلفن های ابری
مزیای همکاری با هیدیکا

مزایای همکاری در فروش تلفن های ابری

  • استفاده از برند محبوب بازدید ایده برای جذب مشتریان
  • پیشنهاد کسب درآمد حرفه ای بدون ریسک مالی
  • سریع و ساده بودن فعالسازی پنل توسط کاربران
  • سلب مسئولیت در قبال پشتیبانی مشترکین
  •  عدم نیاز به سایت 
  • عدم نیاز به سرمایه گذاری برای خرید و فروش تلفن های ابری 
  • سود و درآمد بدون ریسک مالی
  • اعطای سانترال حرفه ای ابری با شماره رایگان به هر همکار بعد از ۱۵ فروش موفق 
shape
shape
shape
shape
shape
shape
سوالات همکاری در فروش

پاسخ سوالات شما پیرامون سیستم همکاری در فروش

همکاری در فروش برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که یک صفحه وب اعم از شبکه اجتماعی، وبلاگ و یا وبسایت دارند میتوانند با درج لینک همکاری و معرفی تلفن ابری هیدیکا اقدام به کسب درآمد کنند. فروشندگان ژاکت، راست چین و سایر مارکت پلیس ها وبسایت های محتوایی حوزه وب و وردپرس برنامه نویسان و شرکت های نرم افزاری وبسایت های هاست، سرور و دامنه دیجیتال مارکتینگ ها مشاورین کسب و کار اینفلوئنسر ها فریلنسر ها سئوکار ها افزونه نویسان طراحان قالب طراحان وبسایت وبلاگ نویسان تولید کنندگان محتوا

مشاوره رایگان با پشتیبانی ۲۴ ساعته - ۰۲۱۹۱۰۱۸۴۰۲
مجوزها ونمادهای اعتماد شرکت تلفن ابری هیدیکا