طراحی بنر تسلیت

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر تسلیت

طراحی بنر تسلیت

 

طراحی بنر تسلیت

 

طرح ها و نوشته های به کار رفته در بنرها متناسب با نیاز افراد انتخاب می شود. در چاپ و طراحی بنر تسلیت معمولا از پیام کوتاه تسلیت ، شعر و یا متنی روان استفاده می شود.

در بنر تسلیت  ، علاوه بر متن و شعر می توانید از عکس ها و طرح های مختلفی نیز استفاده کنید. عکس ها و تصاویر بنر تسلیت شامل : گل ، شمع و پروانه است. معمولا از این تصاویر در طراحی بنر تسلیت استفاده می شود.

برخی افراد نیز از تصاویر مربوط به شخص مرحوم در طراحی بنر تسلیت استفاده می کنند که سبب زیبایی  و جذابیت بنر تسلیت می شود.

در بنرهای تسلیت به سبک استند ، افراد با توجه به نیاز خود می توانند از گل های طبیعی یا مصنوعی برای زیباتر شدن بنر استفاده کنند. این بنرها به گونه ای است که در اطراف آن ها گل های مخصوص مجلس ترحیم قرار می گیرد. قیمت این بنرها نسبت به سایر بنرهای دیگر بیشتر است.

طراحی بنر تسلیت برای بیان ارادت و توجه به خانواده عزادار انجام می شود. در واقع ، با چاپ بنر می توانید احساسات خود را به راحتی بیان کنید. بنرهای تسلیت انواع مختلفی دارند و نوع آن را بهتر است متناسب با مراسم خود انتخاب کنید.

قیمت بنر تسلیت مختلف و متفاوت است و با توجه به سلیقه و همچنین مراسم خود می توانید بنر تسلیت را انتخاب کنید.

بنر تسلیت در فرمت ها و ساختارهای مختلفی چاپ می شود. هر بنر از چند جزء تشکیل شده است. به عنوان مثال ، هر بنر تسلیت شامل چند تصویر ، یک متن ، شعر و یا چند المان دیگر است. با توجه به اینکه هدف ما از طراحی بنر تسلیت ، انتقال پیام تسلیت است ، بهتر است بنر ما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد و صرفا انتقال دهنده پیام ما به مخاطب باشد.

می توان گفت که بنر تسلیت ، بنر تبریک ، بنرهای مناسبتی ، بنرهای حجاج و عتبات و …. شباهت زیادی به اسلایدرها دارند. بنرهای تسلیت مدل ها و طرح های مختلفی دارند که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

طراحی بنر تسلیت ایستاده

این بنر   از جمله بنرهای چاپی است که برای اطلاع رسانی از آن استفاده می شود. بنر تسلیت ایستاده معمولا به شکل عمودی و ایستاده ساخته می شود. از این بنر در خیابان ها و مساجد برای مناسبت ها استفاده می شود.

طراحی بنر تسلیت دیواری

یکی دیگر از بنرهای تسلیت ، بنر تسلیت دیواری است. این نوع بنر ، از پرطرفدارترین بنرهای چاپی است.  در بیشتر خیابان ها و کوچه ها از بنر تسلیت دیواری استفاده می شود و همه افراد این نوع بنر را دیده اند.  به طور کلی ، بنرهای تسلیتی دیواری و ایستاده انواع مختلفی دارند.

 رنگ چاپ و طراحی  بنر تسلیت

بنرها در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی می شوند. هر بنر باید رنگ و طرح متناسب با کاربرد و مراسم خود را داشته باشد. معمولا بنرهایی که برای مراسم تسلیت چاپ و طراحی می شوند ، به رنگ مشکی هستند. در صورتی که زمینه بنر شما آبی است ، نوشته های روی بنر باید سفید باشد تا خوانایی آن افزایش پیدا کند.

چاپ و طراحی  بنر تسلیت به همراه پانچ

یکی دیگر از خدماتی که به همراه بنر تسلیت ارائه می شود ، پانچ بنر است. در این بنرها پانچ هایی بر روی بنر قرار می گیرد و نیاز به پایه ندارند. پانچ ها در چهار قسمت بنر قرار می گیرند و با استفاده از طناب می توانید بنر را در قسمت های مختلف نصب کنید.

در طراحی بنر تسلیت ، می توانید بنر را سفارش دهید و علاوه بر آن امکانات نصب بنر را نیز سفارش دهید تا کار شما راحت تر شود. این کار سبب می شود که مشکلی در مورد نصب بنر برای شما به وجود نیاید.

 ابعاد چاپ  و طراحی پوستر تسلیت

بنرهای تسلیت به شکل ، طرح و سایزهای مختلفی طراحی می شوند. یکی از عواملی که بنرها را از یکدیگر متمایز می سازد ، اندازه و ابعاد بنر است. بنرهای تسلیت را می توانید در اندازه ها و ابعاد مختلفی طراحی کنید. به عنوان مثال ، می توانید بنر تسلیت خود را به صورت افقی ، مثلثی و در اندازه های مختلف طراحی کنید. به طور کلی ، هر اندازه که ابعاد و اندازه بنر شما بیشتر باشد ، شما باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. سعی کنید اندازه و ابعاد بنر تسلیت را متناسب با مراسم خود انتخاب کنید. در برخی موارد به همراه بنر تسلیت ، پایه بنر نیز تحویل داده می شود.

برخی افراد بنر تسلیت را بدون پایه و برخی با پایه استفاده می کنند. بنرهای تسلیت به هر دو صورت قابل استفاده هستند. در صورتی که قصد دارید بنر تسلیت خود را بیرون از منزل قرار دهید و آن را به دیوار متصل کنید ، بهتر است از بنر تسلیت بدون پایه استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید از پایه بنر استفاده کنید ، می توانید آن را بر روی پایه مخصوص قرار دهید و راه ساده تری را پیش روی خود قرار دهید.

برخی از بنرهای تسلیت را می توانید به راحتی و بدون استفاده از هیچ ابزاری بر روی زمین قرار دهید. بنرهایی که پایه دار هستند ، زیباتر به نظر می رسند. بنرهای تسلیتی که به شکل استند طراحی می شوند ، میله هایی در پشت آن ها قرار می گیرد و به راحتی بر روی زمین قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *