طراحی بنر خیاطی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر خیاطی

طراحی بنر خیاطی

 

طراحی بنر خیاطی

 

هدف ما از طراحی بنر انتقال یک پیام به مخاطب است. این پیام هم در فضای مجازی و هم در فضای بیرونی منتقل می شود. یکی از روش های انتقال پیام ، استفاده از بنرهای تبلیغاتی است. طراحی بنر در همه مشاغل کاربرد دارد. به عنوان مثال ، اگر قصد طراحی بنر خیاطی دارید باید بتوانید از المان هایی مانند : عکس ، تصویر ، نوشته ، ساختار و… در کنار یکدیگر به صورت مناسب استفاده کنید. در طراحی بنر می توانید از نرم افزارها و برنامه های مختلفی استفاده کنید. یکی از این نرم افزارها فتوشاپ است. با استفاده از این برنامه، می‌توان المان یا فاکتورهای مختلفی را با هم ترکیب کرد و یک بنر خوب و زیبا طراحی کرد.

نکات مهم در  طراحی پوستر خیاطی

  • قبل از طراحی بنر خیاطی ، محدوده فعالیت و طیف مخاطبان خود را مشخص کنید.
  • از طرحی زیبا و چشم نواز در بنر خود استفاده کنید.
  • از ترکیب رنگ های مناسب در بنر استفاده کنید.
  • از تصاویر و متن ها در بنر خود به شیوه ساده و صمیمانه استفاده کنید.
  • از کلمات سنگین و دشوار در انتقال پیام خود استفاده نکنید.
  • از طرح هایی در بنر خیاطی استفاده کنید که سبب جلب توجه مخاطب و افزایش بازدهی محصولات شما شود.

در صورتی می توانیم این عناصر و المان ها را به خوبی در کنار یکدیگر قرار دهیم که نام محصول و مکان مورد نظر ما مشخص باشد و همچنین پیام و مفهوم اصلی بنر ما به راحتی منتقل شود.

در طراحی بنر خیاطی ، بهتر است تصویر محصول و یا مکان شما به گونه ای باشد که معرفی کننده خدمات شما نیز باشد.

چه نکاتی در طراحی بنر خیاطی اهمیت دارد؟

اکنون که با اصول اولیه طراحی بنر آشنا شده اید و اجزای تشکیل دهنده بنر را شناخته اید ، به بررسی نکات مهم در طراحی بنر خیاطی می پردازیم. این نکات شامل موارد زیر است:

طیف مخاطبان خود را مشخص کنید.

قبل از طراحی بنر خیاطی ، محدوده سنی و طیف مخاطبان خود را بررسی کنید. طراح بنر خیاطی کودکان و بزرگسالان با یکدیگر تفاوت دارد.

از ابعاد مناسب برای طراحی بنر خیاطی استفاده کنید.

در بنرهای خیاطی می توانید از ابعاد و اندازه های افقی ، عمودی و مربعی استفاده کنید. این امر بستگی به سلیقه شما دارد.

از تصاویر و عکس های مناسب و مرتبط در بنر خیاطی استفاده کنید.

استفاده از تصاویر مرتبط سبب شناخت بیشتر شما و محصولات شما می باشد. به عنوان مثال ، در طراحی بنر خیاطی از تصاویر لباس ، متر و … استفاده کنید.

از ترکیب رنگ‌های مناسب در طراحی بنر خیاطی استفاده کنید.

رنگ بنر خیاطی خود را متناسب با نوع و جنس مخاطبان خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر مخاطبان و مشتریان شما افراد جوان هستند ، از رنگ هایی با طول موج کم و سبک استفاده کنید. در طراحی بنر خیاطی ، می توانید از رنگ های مختلف مانند : آبی ، سبز ، قرمز و…. استفاده کنید.

از فیلترهای مناسب در بنر خیاطی استفاده کنید.

فیلتر به معنای تغییر رنگ و متد بنر است. با تغییر طرح و رنگ بنر می توانید عناصر آن  مانند رنگ و طرح را متعادل کنید. علاوه بر آن ، می توانید از فیلترهای برجسته سازی طرح در بنر خود استفاده کنید.

از انیمیشن برای جلب توجه بیشتر در بنر خیاطی استفاده کنید.

یکی از مواردی که سبب جذابیت و زیبایی بنر می شود ، استفاده از انیمیشن در آن است. بسیاری از شرکت ها از این روش در طراحی بنر استفاده می کنند. طراحان و گرافیست ها معمولا از انواع انیمیشن ها و الگوهای طراحی بنر استفاده می کنند. شرکت های معروف و بزرگ نیز در طراحی بنر خود از این روش استفاده می کنند.

بنر خیاطی ایده ال به چه صورت طراحی می شود؟

یکی از رایج ترین طرح هایی که در طراحی بنر خیاطی به کار می رود ، طرح لایه باز است. این طرح قابلیت تغییر و ویرایش را دارد. استفاده از این روش سبب صرفه جویی در زمان نیز می شود.

در این روش ، شما می توانید مدل ها و طرح های مختلف بنرها را به مشتری های خود نشان دهید تا از میان آن ها یک طرح را مطابق با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنند. از مزایای این روش این است که می توانید در صورت نیاز طرح و رنگ آن را تغییر دهید.

انواع بنر  خیاطی  به صورت‌های زیر ارائه می شود:

ارائه بنر به صورت طرح لایه باز تراکت خیاطی

ارائه بنر به صورت طرح لایه باز به منظور معرفی خیاطی

ارائه بنر به صورت طرح لایه باز کارت ویزیت خیاطی

یکی از مواردی که سبب جذابیت طرح بنر خیاطی می شود ، استفاده از رنگ های تند و رنگ های زرد و نارنجی است ، زیرا سبب جذابیت آن می شود.

در طراحی بنر خیاطی ، همچنین می توانید از تعداد کمی از رنگ ها استفاده کنید و با تصاویر و رنگ های کمی ، طرحی زیبا و جذاب خلق کنید.

رعایت موارد زیر سبب می شود که طراحی بنر خیاطی شما با کیفیت خوب و مطلوب انجام شود. این نکات شامل موارد زیر است:

  • استفاده از رنگ زمینه روشن باعث جذابیت و زیبایی بیشتر بنر خیاطی  شما می شود.
  • استفاده از رنگ نارنجی به عنوان نماد جذابیت در بنرهای خیاطی کاربرد  زیادی دارد.
  • استفاده از رنگ زرد به عنوان یک مکمل مناسب برای رنگ نارنجی به شمار می‌آید و مکمل آن است. در بنرهای خیاطی معمولا از این دو رنگ (زرد و نارنجی ) استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *