طراحی بنر شبکه های اجتماعی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
پوستر شبکه های اجتماعی

طراحی پوستر شبکه های اجتماعی

 

پوستر شبکه های اجتماعی

 

پوستر شبکه های اجتماعی: دنیای ارتباطات و شبکه های اجتماعی و به طور کلی ، دنیای دیجیتال مارکتینگ ، روز به روز در حال گسترش و تغییر است. تبلیغات بنری تاثیر زیادی در افزایش کاربران و مشتریان شما دارند. با طراحی بنرهای شبکه های اجتماعی می توانید به نتایج و خروجی های خیلی خوب و موفقی دست پیدا کنید.

ساخت و طراحی بنر شبکه های اجتماعی مانند بنرهای سایت و اینستاگرام ، یکی از روش های تبلیغاتی هوشمند اینترنتی است. با انجام این کار شما اعتبار و ارزش برند خود را دوبرابر می کنید. هرچقدر کیفیت طراحی برند شبکه های اجتماعی شما بیشتر باشد ، تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطب شما دارد.

قبل از اینکه اقدام به طراحی بنر شبکه های اجتماعی کنید ، به نکاتی توجه کنید. عدم توجه به این نکات سبب می شود که شما نتوانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

طراحی بنر شبکه های اجتماعی مانند کارت ویزیت است.

در واقع ، شبکه های اجتماعی مانند کارت ویزیتی هستند که حوزه فعالیت شما را معرفی می کنند. طراحی بنر برای شبکه های اجتماعی کارایی شما را نیز افزایش می دهد. طراحی و ارسال بنر در شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی دارد.

یکی از مزیت های طراحی بنر شبکه های اجتماعی این است که می توانید در موقعیت های مختلف ، آن را تغییر دهید. به عنوان مثال ، در مناسبت های مختلف می توانید طرح و رنگ بنر شبکه های اجتماعی خود را تغییر دهید.

سعی کنید از تصاویر و المان های با کیفیت در طراحی بنر شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید ، زیرا سبب افزایش کیفیت ، ارزش و اعتبار کار شما می شود و از سوی دیگر مهارت و کارایی شما را نیز به نمایش می گذارد.

جو مارتین در  مورد شبکه های اجتماعی می گوید : «شبکه‌های اجتماعی بستر مناسبی هستند که شما بوسیله آن‌ها می‌توانید با هر آن کس که بخواهید، ارتباط برقرار کنید.»

دلایل طراحی پوستر شبکه های اجتماعی

اگر از جمله افرادی هستید که زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنید ، به این نکته توجه کنید که با ورود به شبکه های اجتماعی می توانید پیام خود را به صورت گسترده به عموم مردم انتقال دهید. با طراحی یک بنر در شبکه های اجتماعی می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

در طراحی بنر شبکه های اجتماعی خود می توانید از تصاویر و متن ها در ابعاد مناسب استفاده کنید تا کاربران بتوانند مفهوم پیام شما را به راحتی درک کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.

در طراحی بنر شبکه‌های اجتماعی به نکات زیر توجه کنید:

  • به فضای خالی بنر خود توجه کنید و از این فضا در طراحی بنر استفاده کنید.
  • متن برند خود را با ترتیب و منظم بنویسید.
  • متن پیام خود را طوری بنویسید که بتوانید با مخاطب و مشتری ارتباط برقرار کنید.
  • تصویر و المان بنر خود را به گونه ای طراحی کنید که در نگاه اول ، معرفی کننده برند شما باشد.
  • تصاویر به کار رفته در بنر شما باید مرتبط با حوزه کاری شما باشد. در صورتی که تازه کسب و کار خود را شروع کرده اید ، در شبکه های اجتماعی مختلف ، صفحه ای را ایجاد کنید.
  • قبل از طراحی بنر شبکه های اجتماعی با شرکت ها و موسسات مرتبط با حوزه کسب و کار خود مشورت کنید.
  • در طراحی بنر خود آدرس سایت و شماره تماس خود را درج کنید.
  • سعی کنید صفحات زیادی در شبکه های اجتماعی مختلف ایجاد کنید تا بنر و همچنین برند شما شناخته و معروف شود.
  • از طرح و رنگ هایی در طراحی بنر شبکه اجتماعی خود استفاده کنید که مرتبط با حوزه کار و فعالیت شما باشد.
روش طراحی بنر شبکه های اجتماعی

قبل از طراحی بنر شبکه های اجتماعی مراحل زیر را انجام دهید:

طرح اولیه بنر شبکه اجتماعی خود را مشخص کنید.

با توجه به حوزه کسب و کار خود ، ابتدا یک طرح اولیه برای بنر خود در نظر بگیرید و سپس با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی بنر خود را طراحی کنید. این طرح در واقع ، طرح اولیه بنر تبلیغاتی شما است که قصد دارید آن را انجام دهید.

پس از طراحی ، طرح اولیه بنر ، نوع بنر ، متن ، عکس و سایر المان های آن را مشخص کنید.

بعد از مشخص کردن اجزای لوگو ، ابتدا طرح بنر شبکه های اجتماعی را در ذهن خود تصور کنید و آن را بر روی کاغذ طراحی کنید. طرح بنر شما باید ساده و قابل درک باشد و هیچ گونه پیچیدگی نداشته باشد.

ابعاد و اندازه های بنر شبکه های اجتماعی خود را مشخص کنید.

پس از اینکه طرح اولیه بنر شبکه اجتماعی خود را مشخص کردید ، ابعاد و اندازه های بنر خود را مشخص کنید. توصیه ما به شما این است که برای مشخص کردن ابعاد و اندازه های دقیق بنر خود ، از یک متخصص و یک فرد ماهر در زمینه گرافیک کمک بگیرید.

به این نکته هم توجه کنید که هر شبکه اجتماعی ، ابعاد و سایز استاندارد خود را در طراحی بنر دارد. در صورتی که شما اندازه ها و ابعاد استاندارد بنر شبکه های اجتماعی خود را رعایت کنید ، می توانید یک بنر خوب و موفق طراحی کنید.

در جدول زیر به معرفی ابعاد و اندازه های استاندارد بنرهای شبکه های اجتماعی می پردازیم:

 

نام شبکه اجتماعی ابعاد عکس    پروفایل ابعاد عکس (پست) مربع ابعاد عکس  (پست) مستطیل ابعاد استوری
اینستاگرام ۱۱۰*۱۱۰ ۱۰۸۰*۱۰۸۰ ۱۳۵۰*۱۰۸۰ ۱۹۲۰*۱۰۸۰
فیسبوک ۱۸۰* ۱۸۰ ۶۳۰ * ۱۲۰۰ ۳۱۲ * ۸۲۰ ۱۹۲۰*۱۰۸۰
لینکدین ۴۰۰ * ۴۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *