طراحی بنر طلا و جواهر

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر طلا و جواهر

طراحی بنر طلا و جواهر

 

طراحی بنر طلا و جواهر

 

با طراحی بنر طلا و جواهر می توانید محصولات مختلف خود مانند: طلا و جواهر ، الماس ، یاقوت ، سنگ های قیمتی ، برلیان و… را به افراد مختلف معرفی کنید.

بنر طلا و جواهر خود را متناسب با محصولات خود طراحی کنید. به عنوان مثال ، اگر تنها در زمینه طلا و جواهر فعالیت می کنید ، در طراحی بنر خود تنها از طلا و جواهر استفاده کنید.

طراحان بنر ، برای طراحی بنر طلا و جواهر از طرح های لایه باز استفاده می کنند. این بنرها قابل ویرایش هستند و در صورت نیاز ، می توانید طرح های آن را تغییر دهید یا ویرایش کنید.

فرمت به کار رفته در آن نیز  psd است.  برای صرفه جویی در زمان و هزینه می توانید از طرح ها و بنرهای آماده طلا و جواهر استفاده کنید.

اگر قصد طراحی بنر طلا و جواهر را دارید ، از طراحان ماهر در این زمینه استفاده کنید.

نکته دیگر در طراحی بنر طلا و جواهر طرح و رنگ بنر است. رنگ بنر خود را به گونه ای طراحی کنید که چشمگیر و جذاب باشد.

به عنوان مثال ، اگر طرح بنر شما دارای هاله های سفید است ، از تصاویر استوک انگشتر یا حلقه در آن به شکل های مختلف استفاده کنید تا بنر شما جذاب و زیبا شود.

معمولا اندازه و ابعاد بنر طلا و جواهر لایه باز sd 10 *۳۰ با رزولوشن ۳۰۰dpi  است. همچنین  قابلیت افزایش سایز بدون افت کیفیت را نیز دارد.

قبل از طراحی بنر طلا و جواهر ، طرح مورد نظر خود را با نرم افزار فتوشاپ اجرا کنید و اندازه و ابعاد آن را تنظیم کنید. پس از آماده شدن طرح بنر ، می توانید تغییرات دلخواه خود را بر روی طرح مورد نظر انجام دهید و سپس بنر طلا و جواهر خود را چاپ کنید.

استفاده از طرح بنر طلا و جواهر با طرح لایه باز سبب صرفه جویی در زمان و همچنین صرفه جویی در هزینه می شود.

نکته دیگر در طراحی بنر طلا و جواهر استفاده از پس زمینه و بک گراندهای جذاب و مناسب است. به عنوان مثال ، اگر بک گراند شما مشکی است ، از انگشتر  یا حلقه طلایی در تصویر بنر خود استفاده کنید.

برای اینکه در طراحی بنر طلا و جواهر لایه باز با مشکل مواجه نشوید ، سعی کنید از ورژن های۲۰۱۷ به بعد استفاده نمائید. در این روش ، می توانید متن و لایه های بنر طلا و جواهر خود را تغییر دهید و یا جا به جا کنید.

در طراحی بنر و طلا و جواهر به نکات زیر دقت کنید:

  • استانداردها و اصول لازم در طراحی بنر تبلیغاتی را رعایت کنید.
  • از رنگ ها و طرح های جذاب و مدرن در طراحی بنر طلا و جواهر استفاده کنید.
  • طرح بنر شما باید به گونه ای باشد که بر روی بنرهای دیگر نیز قابل چاپ باشد.
  • اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق بر روی بنر طلا و جواهر درج کنید تا افراد مختلف بتوانند به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند.
  • مکان و فضای مناسبی را برای نصب بنر طلا و جواهر خود انتخاب کنید. معمولا بنرهای تبلیغاتی را در مکان های پرتردد و پر رفت و آمد نصب می کنند.

در طراحی بنر طلا و جواهر بهتر است از سایزهای زیر استفاده کنید.

  • ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
  • ۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)

در طراحی بنر طلا و جواهر سعی کنید با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. به این منظور ، هنگام طراحی و چاپ بنر سعی کنید از تکنیک هایی مانند: اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی ، تخفیف ها ، آف ها ، برنامه های آموزشی و ….. در بنر خود استفاده کنید.

افرادی که از بنرهای طلا و جواهر دیدن می کنند ، اهمیت زیادی به تصاویر می دهند ، به همین دلیل ، سعی کنید از تصاویر زیبا و با کیفیت بالا در طراحی بنر طلا و جواهر استفاده کنید.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی بنر طلا و جواهر استفاده درست و به جا از رنگ ها است. رنگ ها تاثیر زیادی در چشم انسان دارند ، به همین دلیل سعی کنید از رنگ های شاد ، زیبا و جذاب در طراحی بنر طلا و جواهر استفاده کنید تا بتوانید توجه افراد را به سمت خود جلب کنید.

در بنر طلا و جواهر رنگ ها را به گونه ای به کار ببرید که در تضاد با رنگ متن بنر شما باشد. 

در طراحی بنر طلا و جواهر اطلاعات زیر را حتما درج کنید

اطلاعات تماس

هنگام دیدن بنر شما ، بازدیدکنندگان قصد دارند با شما ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل ، سعی کنید شماره تلفن ، آدرس محل کار ، آدرس ایمیل ، آدرس شبکه های اجتماعی  ، وب سایت ، شماره فکس ، شماره پیام کوتاه و … را در بنر طلا و جواهر درج کنید.  معمولا شماره تلفن و آدرس شبکه‌های اجتماعی بهترین گزینه برای دسترسی سریع هستند.

لوگو یا نماد شرکت

در طراحی بنر طلا و جواهر خود سعی کنید از لوگو و نماد شرکت خود نیز استفاده کنید. این امر سبب می شود که خدمات و فعالیت های شما بیشتر شناخته شود. علاوه بر این ، استفاده از لوگو و نمادها سبب زیبایی و جذابیت بنر شما نیز می شود. در صورتی که طرح بنر شما ساده باشد ، استفاده از لوگو سبب جذابیت و زیبایی آن می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *