طراحی بنر فروشگاه ال ای دی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
بنر فروشگاه ال ای دی

طراحی بنر فروشگاه ال ای دی

 

بنر فروشگاه ال ای دی

 

بنر ال ای دی نوعی تابلوی تبلیغاتی است که در ساخت آن از لامپ های LED استفاده شده است. بنر ال ای دی در مقایسه با سایر بنرهای تبلیغاتی نوشته ها و تصاویر را زیبا نشان می دهد و تصاویر را نیز متحرک و به گونه ای نشان می دهد که چشم هر بیننده ای را خیره می سازد.

در بنر ال ای دی می توانید کاراکترها و سایر المان ها را نیز قرار دهید. این نوع بنر قابل نصب در هر مکانی است. همچنین برخی افراد از آن به عنوان تابلو سر در مغازه ها و یا فروشگاه ها استفاده می کنند.

اگر قصد طراحی بنر فروشگاه ال ای دی را دارید ، سعی کنید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید ؛ زیرا متخصص همه نکات را در نصب و طراحی بنر رعایت می کند. به عنوان مثال اگر بنر ال ای دی شما ۵ ولت باشد ، بنر را به گونه ای طراحی می کنند که ولتاژ کاری آن ۱۲ ولت باشد. ترانزیستور بنر نیز با توجه به مصرف کانال های ال ای دی مشخص می شود.

امروزه طراحی بنر فروشگاه ال ای دی به دلیل زیبایی و ویژگی های منحصر به فردی که دارد ، در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز تبلیغاتی نصب و استفاده می شود. در این بنرها ال ای دی های نصب شده به صورت یک کلمه ، عکس و یا چاپ و نوشتاری نصب می شود و اطراف بنر نیز با ال ای دی پوشانده می شود.

بسیاری از طراحان بنر برای این که بتوانند زیبایی بیشتری در بنر خود به وجود بیاورند ، افکت ها و رقص نورهای جالبی نیز بر روی ال ای دی ها ایجاد می کنند.

اگر قصد طراحی بنر فروشگاه ال ای دی دارید ، به نکات زیر توجه کنید:

  • برای نصب بنر فروشگاه ال ای دی ابتدا اندازه بنر ، سپس متن و نوشته خود را مشخص کنید.
  • طرح بنر را با استفاده از نرم افزارهای مخصوص انجام دهید.
  • مکان مناسب و خوبی برای نصب بنر خود مشخص کنید.
  • در آخرین مرحله ، قیمت بنر شما محاسبه می شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت بنر هم به صورت متری و هم به صورت عددی مشخص می شود.

بنر فروشگاه ال ای دی متری و عددی

در هر یک متر از بنر ال ای دی ، حدود ۱۶۰ لامپ ال ای دی استفاده می شود. هر چقدر اندازه و تراکم بنر شما کمتر باشد ، تعداد لامپ های ال ای دی نیز با توجه به آن کمتر می شود. تعداد ال ای دی های شما با توجه به میزان متن و نوشتار بنر شما محاسبه می شود.

نحوه چیدمان ال ای دی در بنر فروشگاه ال ای دی چگونه است؟

چیدمان لامپ های ال ای دی در بنر فروشگاه ال ای دی به سه شکل روش پرتراکم ، روش متوسط و  روش کم تراکم انجام می شود. انتخاب هر یک از این روش ها به سلیقه مشتری بستگی دارد. چیدمان لامپ های ال ای دی هم بر روی صفحه پلکسی و هم برد مسی انجام می شود. معمولا بردهای مسی به دلیل اتصالات بسیار خوب و مستحکم برای چیدمان لامپ های ال ای دی انتخاب می شود.  زمانی که بنر شما طراحی می شود ، با روشن کردن ال ای دی ها جذابیت و زیبایی بنر شما نیز افزایش پیدا می کند.

مزایای استفاده از بنر فروشگاه ال ای دی
  • نور بسیار زیبایی دارند.
  • مصرف آن ها بهینه و کم است.
  • مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند.
  • در صورت خراب شدن ، به راحتی تعمیر می شوند.
  • برای ساخت به تجهیزات زیادی نیاز ندارند.
  • در همه فضاها قابل نصب و اجرا هستند.
مراحل طراحی بنر فروشگاه ال ای دی
  • ابتدا طرح مورد نظر خود را برای طراحی بنر انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب طرح بنر ، بنر شما در نرم افزار مربوط به آن ترسیم می شود.
  • با توجه به نوع و اندازه متن شما ، تعداد ال ای دی ها و اندازه آن ها مشخص می شود.
  • با توجه به نوع ال ای دی ها سوراخ های آن ها به وسیله دستگاه برش لیزر در بنر ایجاد می شود.
  • برای استحکام لامپ های ال ای دی دو پایه ال ای دی نیز در هر یک از سوراخ های بنر قرار می گیرد. هر چهار ال ای دی به یک دستگاه مقاومتی متصل می شوند.

بسیاری از طراحان بنر برای نصب و قرار دادن ال ای دی در بنر فروشگاه ال ای دی ، از تابلو ال ای دی روان استفاده می کنند.

این تابلو می تواند هر نوع تصویر ، متن و کلماتی را که قصد دارید بر روی بنر استفاده کنید ، به همراه افکت ها و نورپردازی های مختلف به نمایش بگذارد.

در ساخت این تابلوها از روش های مختلفی استفاده می شود. شیوه نمایش ال ای دی در این تابلوها به صورت دیجیتالی است و زیبایی بنر ال ای دی را دو برابر می سازد.

اجزا و قطعاتی که در این تابلوها در طراحی بنر فروشگاه ال ای دی به کار می رود ، شامل: ماژول ، برد کنترلی و منبع تغذیه است. بردهای کنترلی به کار رفته در بنر فروشگاه ال ای دی شامل پورت ورودی usb  است و می توانید آن را به فلش متصل کنید. با اتصال فلش به درگاه  usb  بر  روی برد کنترل ، فایل موجود در حافظه ذخیره و اجرا می شود.  سپس قطعه ای به نام هاب وظیفه برقراری ارتباط بین فایل کنترلر و ماژول های ال ای دی را  بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *