طراحی بنر مواد غذایی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر مواد غذایی

طراحی بنر مواد غذایی

 

طراحی بنر مواد غذایی

 

طراحی بنر مواد غذایی: از بنر برای تبلیغ یک شرکت ، محصول و یا انتقال یک پیام به مخاطب و کاربر استفاده می شود. بنر تبلیغاتی در همه حوزه های کاری به کار می رود. از بنر مواد غذایی نیز برای معرفی و شناساندن محصولات غذایی یک فروشگاه به افراد مختلف استفاده می شود.

طراحی بنر مواد غذایی به منظور معرفی و تبلیغ فروشگاه یا سوپر مارکت استفاده می شود. برای این منظور ، بهتر است از روش هایی برای طراحی بنر استفاده کنید که سبب جذابیت بنر شما شود و پیام شما را نیز به مخاطب انتقال دهد.

نکات مهم در طراحی پوستر مواد غذایی

اگر قصد طراحی بنر مواد غذایی برای فروشگاه یا سوپر مارکت دارید به نکات زیر توجه کنید:

  • از فونت نوشتاری مناسب در بنر مواد غذایی استفاده کنید.

در بنر مواد غذایی با توجه به اینکه نیاز به نوشتار و توضیح دارید ، سعی کنید از فونت های بیشتر از ۱۰ استفاده کنید و از فونت های خیلی ریز یا کوچک استفاده نکنید.

  • از تصاویر و المان های جذاب در طراحی بنر مواد غذایی استفاده کنید.

برخی تصاویر و المان ها مانند: تصاویر متحرک سبب انتقال پیام شما به مخاطب و بیننده می شوند. برای این منظور می توانید از انیمیشن های زیر ۱۵ ثانیه در بنر خود استفاده کنید. این امر تاثیر زیادی در جذابیت بنر شما نیز دارد.

  • از اندازه های مناسب در طراحی بنر استفاده کنید.

هر بنر تبلیغاتی با توجه به اهداف خاص خود در اندازه های خاصی طراحی می شود. متناسب با این اهداف شما می توانید بنرهای خود را سایز بندی و طراحی کنید.

  • میزان فضای بنر مواد غذایی را به دقت مشخص کنید.

برای اینکه بتوانید از فضای بنر خود به خوبی استفاده کنید ، فضای بنر را خیلی شلوغ یا خیلی خلوت نکنید. بهتر است از فضای بنر خود به خوبی استفاده کنید. تصاویر و نوشته های بنر شما نیز باید به گونه ای باشد که قابل خواندن باشد.

  • از چارچوب مشخص در طراحی بنر مواد غذایی استفاده کنید.

بهتر است یک کادر مشخص و خوش طرحی را برای بنر خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد تبلیغ محصول دارید ، سعی کنید در اطراف و حاشیه های بنر خود از رنگ های خنثی مانند: رنگ طوسی استفاده کنید. استفاده از این رنگ ها سبب ایجاد هارمونی و هماهنگی زیبایی میان اجزای بنر شما می شود.

مدل های مختلف  طراحی پوستر مواد غذایی 

بنرهای مواد غذایی در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. از جمله مدل های بنر مواد غذایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنر طرح لایه باز
  • بنر عادی

از بنر طرح لایه باز در فروشگاه های مواد غذایی ، سوپر مارکت ها ، فروشگاه های بزرگ ، تابلوهای فروشگاه های مواد غذایی و … استفاده می شود. این بنر تاثیر زیادی در صرفه جویی زمان شما دارد.

یکی از مزایای  بنر طرح لایه باز مواد غذایی این است که پس از مدتی ، تصاویر و المان های آن را تغییر دهید. از معایب آن نیز می توان به سفارشی کردن بنر و یا عدم شخصی کردن آن اشاره کرد.

از رنگ مناسب و جذاب در طراحی بنر مواد غذایی استفاده کنید.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی بنر مواد غذایی ، استفاده از رنگ ها و بازی با رنگ ها است. با توجه به این که هر رنگی پیام و احساس خاصی را منتقل می کند ، سعی کنید از رنگ های جذاب و جالب در بنر مواد غذایی استفاده کنید. از رنگ های پر کاربرد در بنر مواد غذایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رنگ سفید

این رنگ بیانگر سادگی و صمیمیت است و سبب جلب توجه افراد می شود.

رنگ قرمز

رنگ قرمز سبب ایجاد هیجان در افراد می شود. سعی کنید از این رنگ در حد متعادل استفاده کنید. این رنگ از جمله پرطرفدارترین و پرکاربردترین رنگ ها در طراحی بنر مواد غذایی و سوپر مارکت محسوب می شود. رنگ قرمز سبب ایجاد اشتها در افراد نیز می شود.

رنگ زرد

یکی دیگر از رنگ های پرکاربرد در بنر مواد غذایی ، رنگ زرد است. این رنگ حس شادی و نشاط را در افراد به وجود می آورد. در اغلب رستوران ها و سوپرمارکت ها از این رنگ استفاده می شود.

این رنگ حس جوانی و شور و نشاط را به انسان هدیه می‌کند. این رنگ برای بنرهای رستوران به خصوص هنگام ارائه پیشنهاد تخفیف انتخاب بسیار مناسب و جذابی است.

رنگ سبز

رنگ سبز سبب ایجاد حس طراوت و شکوفایی در افراد می شود. در بنرهای مواد غذایی از رنگ سبز استفاده می شود ، زیرا بسیار جذاب است و توجه افراد را به خود جلب می کند.

رنگ صورتی

صورتی ، رنگی زنانه است و حس شادابی و لطافت را منتقل می کند. در بنرهای مواد غذایی و مواد آرایشی از این رنگ استفاده می شود.

رنگ نارنجی

نارنجی ، انتقال دهنده حس شادابی ، هیجان و سرزندگی است. می توانید از این رنگ به عنوان دکمه فراخوان در طراحی بنر مواد غذایی استفاده کنید. این رنگ سبب گرایش افراد به محصولات غذایی نیز می شود.

رنگ بنفش

رنگ بنفش ، القا کننده حس آرامش است. این رنگ ، مخصوص زنان اشراف بوده است. در طراحی بنر های فروشگاه های بزرگ مواد غذایی از این رنگ نیز استفاده می شود.

رنگ آبی

رنگ آبی ، حس امنیت و آرامش را به افراد منتقل می کند. در بسیاری از محصولات غذایی این رنگ را مشاهده می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *