طراحی بنر پزشکی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر پزشکی

طراحی پوستر پزشکی

 

طراحی بنر پزشکی

 

طراحی پوستر پزشکی: استفاده از بنرهای تبلیغاتی  در مشاغل مختلف  مانند : مراکز تجاری ، مطب ها ، مراکز درمانی ، فضاهای نمایشگاهی ، بیلبوردها و… سبب جذب مخاطبان و بینندگان زیادی می شود. سعی کنید از ایده ها و طرح های منحصر به فرد در طراحی بنر استفاده کنید.

طراحی بنر پزشکی یکی از مهم ترین اصول در معرفی و تبلیغات مطب ، درمانگاه ها و بیمارستان ها است. معمولا بنرهای پزشکی از جنس pvc ساخته می شوند و اندازه آن ها بزرگ است. بنرهای pvc ضد آب هستند و در برابر گرما و سرما مقاومت بالایی دارند. قیمت بنرهای پزشکی از نوع pvc در مقایسه با سایر بنرهای دیگر مناسب تر و ارزان تر است.

مزایای طراحی بنر پزشکی

  • صرفه جویی در وقت و دسترسی سریع به خدمات پزشکی
  • قابلیت تغییر و ویرایش رنگ و متن و جابه جای عناصر بنر پزشکی
  • کیفیت بسیار بالا در استفاده از طرح لایه باز
  • استفاده از طرح چاپی مناسب در بنر پزشکی
  • معرفی کامل مراکز درمانی و پزشکی

در طراحی بنر پزشکی از طرح لایه باز استفاده کنید. این طرح دارای جذابیت و سادگی خاصی است.  بیشتر افراد نیز به این سبک از طراحی بنر علاقه دارند و به بنرهای شلوغ اهمیت زیادی نمی دهند. برای اینکه بتوانید توجه مخاطبان و بینندگان را جلب کنید ، از محتوا و تصاویری استفاده کنید که با بنر پزشکی  شما تناسب داشته باشد.

استفاده از فایل لایه باز بنر در طراحی پوستر پزشکی

فایل لایه باز در بنر پزشکی ، شامل فایل هایی است که دارای متن و تصاویر لایه باز هستند. این تصاویر را می توانید به راحتی با استفاده از فتوشاپ ویرایش کنید.

یکی دیگر از فایل هایی که در طراحی بنر پزشکی به کار می رود ،  فایل های  psd است. به این فایل ها فایل های سورس بنر نیز می گویند. تصویر ، قیمت و تاریخ این نوع از بنرها را می توانید به راحتی تغییر دهد. برای طراحی بنر پزشکی به این شیوه باید با نرم افزار فتوشاپ تاحدودی آشنایی داشته باشید.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی بنر پزشکی ، دقت و ظرافت است. سرعت و دقت رابطه ای متضاد دارند. سرعت زیاد سبب می شود که دقت و ظرافت کار شما کمتر شود. در طراحی بنر پزشکی داشتن دقت و سرعت دو عامل مهم هستند که تاثیر زیادی در کار طراحی بنر شما می گذارند.

سعی کنید در طراحی بنر پزشکی از افراد ماهر و متخصص استفاده کنید. از آن جا که طراحی بنر پزشکی ، یک کار تخصصی است ، هر فرد مسئول طراحی یک بخش از بنر است. این امر سبب می شود که دقت و ظرافت کار شما افزایش پیدا کند و کار شما با سرعت و دقت بالایی انجام شود. در صورتی که کار طراحی بنر پزشکی خود را به افراد متخصص بسپارید ، اشتباهات کار شما کاهش می یابد و کیفیت بنر شما افزایش پیدا می کند.

سعی کنید از روش های جدید و مدرن در طراحی بنر پزشکی استفاده کنید. در طراحی بنر پزشکی معمولا از تصاویر ، المان ها و متن ها استفاده می شود. به کار بردن عناصر تصویری و متنی در بنر پزشکی سبب  زیبایی و جذابیت بنر شما می شود و در نتیجه ، طرفداران و مشتریان شما نیز افزایش پیدا می کند.

در طراحی بنر پزشکی سعی کنید از محتوا و تصاویر باکیفیتی استفاده کنید. به عنوان مثال ، در طراحی بنر دندانپزشکی سعی کنید از تصاویر واضح و شفاف استفاده کنید تا همه اطلاعات در اختیار مخاطب و بیننده قرار بگیرد. با رعایت این نکته ، تعداد مشتریان شما نیز افزایش پیدا می کند.

در صورتی که بنر پزشکی شما به صورت تخصصی طراحی نشود ، نمی توانید به نتایج دلخواه و مناسب خود دست پیدا کنید.

در طراحی  بنر پزشکی  از رنگ های متناسب استفاده کنید

در بنرهای پزشکی هر رنگی پیام و معنای خاصی را منتقل می کند. رنگ مهم ترین بخش بنرهای پزشکی را تشکیل می دهد. رنگ ها به گونه ای با مشتریان و بیماران شما ارتباط برقرار می کنند ، سعی کنید آن ها را به گونه ای به کار ببرید که پیام و مفهوم شما را منتقل کنند.

 از تصاویر مرتبط در طراحی بنر پزشکی استفاده کنید.

یکی از نکات مهم در طراحی بنر پزشکی ، استفاده از تصاویر مرتبط است. به عنوان مثال ، برخی افراد از تصویر بیمار ، پزشک ، صندلی بیمار ، تصاویر داروها و… در طراحی بنر پزشکی استفاده می کنند تا بتوانند پیام و مفهوم کار خود را به بینندگان انتقال دهند.

رنگ سبز در طراحی بنر پزشکی

سبز نماد شادابی ، سلامت ، طراوت ، بهبودی و ثروت است. معمولا در طراحی بنر پزشکی از این رنگ استفاده می شود زیرا حس زندگی دوباره به افراد می بخشد.

رنگ آبی در طراحی بنر پزشکی

رنگ آبی حس امنیت ، سلامتی ، آرامش ، هوش و طراوت را در افراد به وجود می آورد. بیشتر درمانگاه ها و مراکز درمانی از رنگ آبی در طراحی بنر پزشکی خود استفاده می کنند.

رنگ سفید در طراحی بنر پزشکی

رنگ سفید در بنر پزشکی بیانگر حس تمیزی ، پاکی ، صداقت ، جوانی و هوش در افراد است. به همین دلیل بنرهای مطب های پزشکی معمولا به رنگ سفید طراحی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *