طراحی بنر کافی شاپ

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی بنر کافی شاپ

طراحی بنر کافی شاپ

 

طراحی بنر کافی شاپ

 

طراحی بنر تاثیر زیادی بر کسب و کار و افزایش سود شما دارد. در طراحی بنر کافی شاپ سعی کنید از طرح و رنگ های مناسب استفاده کنید. سعی کنید از رنگ های گرم در طراحی بنر کافی شاپ استفاده کنید. به عنوان مثال ، از رنگ زرد طلایی و یا قهوه ای در رنگ پس زمینه بنر کافی شاپ استفاده کنید و از تصاویر نسکافه ، قهوه ، عکس کافه میکس ، فنجان ، پترن و … در تصویر بنر کافی شاپ خود استفاده کنید.

امروزه بیشتر افراد از طرح لایه باز در طراحی بنر کافی شاپ استفاده می کنند. این طرح با فرمت psd طراحی می شود. رنگ بندی آن نیز طبق اصول پالت های رنگی انتخاب شده است.

در این روش ، می توانید طرح خود را تغییر دهید یا ویرایش کنید.

بنر کافی شاپ خود را به گونه ای طراحی کنید که ابعاد و رزولوشن آن با یکدیگر تناسب داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر ابعاد بنر کافی شاپ شما  ۱۵۰ * ۳۰۰ سانتی متر  است رزولوشن ۷۲DPI و مد رنگی CMYK است.  فرمت طرح بنر شما psd است و قابل ویرایش است.

در طراحی بنر کافی شاپ نکات زیر را رعایت کنید:

  • از طرح ساده در طراحی بنر استفاده کنید.

بنر کافی شاپ شما بهتر است به شکلی طراحی شود که در عین سادگی ، اطلاعات مربوط به شما را نیز بیان کند. برای انتقال اطلاعات خود از عکس یا نوشته در بنر استفاده کنید.

عکس ها و تصاویر بنر کافی شاپ شما باید به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر زیبایی و جذابیت ، اطلاعات کاملی در مورد کافی شاپ نیز در اختیار مشتریان قرار دهد.

  • از سایز و فونت مناسب در طراحی بنر کافی شاپ استفاده کنید.

سایز و فونت نوشته شما در بنر کافی شاپ بهتر است به گونه ای باشد که خوانا باشد. از فونت های شکسته یا نستعلیق استفاده نکنید ، زیرا به راحتی خوانده نمی شوند و مخاطب را دچار سردرگمی و گیجی می کند. هنگام انتخاب سایز و رنگ نوشته به این نکته توجه کنید که به گونه ای باشند که در فصل تابستان و در زیر نور آفتاب نیز قابل خواندن باشند. به همین دلیل ، سایز و اندازه نوشته شما در بنر کافی شاپ باید به گونه ای باشد که حتی افرادی که در بینایی مشکلاتی دارند ، بتوانند به راحتی آن را بخوانند.

  • از تکنیک تخفیف و هدایای استفاده کنید.

یکی دیگر از مواردی که در اکثر بنرهای کافی شاپ به کار می رود ، استفاده از پیشنهادات و تخفیف های شگفت انگیز است. این امر تاثیر زیادی در جذب مشتری و مخاطب دارد و علاوه بر آن سبب افزایش مشتریان شما نیز می شود. به همین دلیل ، با ارائه پیشنهادات یا تخفیفات ویژه سعی کنید مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جذب کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از مراکز آموزشی و تفریحی از پیشنهادات ویژه و تخفیفات ۲۰ درصدی در بنر تبلیغاتی خود استفاده می کنند.

  • در طراحی بنر کافی شاپ از ایده ای خلاقانه استفاده کنید.

سعی کنید از ایده ها  و طرح های خلاقانه در طراحی بنر کافی شاپ خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، از طرح های گرافیکی نسکافه ، قهوه ، فنجان و… در بنر خود استفاده کنید. استفاده از تصاویر و المان های گرافیکی سبب می شود که مشتریان بتوانند به اطلاعات کاملی در مورد کافی شاپ شما دست پیدا کنند.

  • از تکنیک های دسترسی سریع در طراحی بنر کافی شاپ استفاده کنید.

بسیاری از مخاطبان و مشتریان ، پس از دیدن بنر کافی شاپ شما تمایل دارند که با شما ارتباط و تعامل برقرار کنند. به همین دلیل ، سعی کنید از راه های دسترسی سریع در بنر تبلیغاتی خود استفاده کنید. این راهها شامل : آدرس ، شماره تماس ، آدرس شبکه های اجتماعی ، آدرس ایمیل و… است. بسیاری از مردم  نیز به دنبال روش های ساده برای گرفتن خدمات و خرید محصول هستند. بنابراین درج این اطلاعات تأثیر بسزایی در معرفی شرکت یا صنایع مختلف دارد.

  • از اندازه و سایز مناسب در طراحی بنر کافی شاپ استفاده کنید.

یکی از اولین نکات برای طراحی بنر، استفاده از اندازه‌های مناسب است. البته می‌توانید با توجه به فضای تبلیغاتی و اهداف خود هر سایز و شکلی را برای بنر خود انتخاب کنید.

در صورتی که بنر کافی شاپ شما ، بنری اینترنتی است ، از سایزها و اندازه های استاندارد برای آن استفاده کنید. سایزهایی که در طراحی بنر های تبلیغاتی رایج هستند عبارت‌اند از:

۱۲۰×۶۰۰ پیکسل

۱۶۰×۶۰۰ پیکسل

۳۰۰×۶۰۰ پیکسل

۹۷۰×۹۰ پیکسل

۲۵۰×۲۵۰ پیکسل

۲۰۰×۲۰۰ پیکسل

۴۶۸×۶۰ پیکسل

۷۲۸×۹۰ پیکسل

۳۰۰×۲۵۰ پیکسل

۳۳۶×۲۸۰ پیکسل

  • از طرح های  شلوغ در طراحی بنر کافی شاپ خودداری کنید.

برخی افراد تصور می کنند که هرچقدر بنر کافی شاپ شما شلوغ باشد ، جذابیت بیشتری دارد. بسیاری از کاربران از دیدن بنرهای شلوغ و درهم خودداری می کنند ، زیرا سبب سردرگمی آن ها می شود. در نتیجه ، سعی کنید از طرح های ساده ، شیک و زیبا در طراحی بنر خود استفاده کنید.

  • از فونت واضح با سایز مناسب در طراحی بنر کافی شاپ استفاده کنید

از دیگر اصول طراحی بنر با فتوشاپ، استفاده از فونت‌های واضح با سایز بزرگ و مناسب برای طراحی بنر است. فونت متن و نوشته شما بهتر است به گونه ای باشد که بیننده در نگاه اول بتواند آن را بخواند. سعی کنید از فونت های بزرگ برای نوشتن متن بنر خود استفاده کنید و توضیحات جزئی را با فونت کوچکتر بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *