طراحی لوگوی تناسب اندام

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگوی تناسب اندام

طراحی لوگوی تناسب اندام

 

لوگوی تناسب اندام

 

لوگوی تناسب اندام: اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید یک لوگو ی حرفه ای برای باشگاه تناسب اندام طراحی کنید، طرح آن را به گونه ای انتخاب کنید که سبب اعتماد افراد به شما شود. در طراحی لوگو ی تناسب اندام سعی کنید از افراد ماهر و متخصص و یا از نرم افزارهای حرفه ای استفاده کنید.

در طراحی لوگو ی تناسب اندام، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه شود. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طراحی لوگو ی تناسب اندام ، به جنس و سن مخاطب توجه کنید.
  • به ویژگی ها و علایق مخاطب خود توجه کنید.
  • لوگو ی خود را به گونه ای طراحی کنید که نشان دهنده ساعت حضور افراد در باشگاه شما نیز باشد.
  • اگر در باشگاه بدنسازی نوع خاصی از ورزشها و تمرینات تخصصی ارائه می شود ، از تصاویر مرتبط با آن ورزش در طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر شما صاحب یک باشگاه ورزشی بوکس هستید، لوگویی را طراحی کنید که از تصویر بوکس هم در آن استفاده شده باشد.

لوگوی تناسب اندام: هدف طراحان از طراحی لوگو ی بدنسازی این است که افراد را به سالن بدنسازی خود دعوت کنند. برای انجام این کار، سعی کنید لوگو ی خود را الهام بخش و تاثیرگذار طراحی کنید. در واقع ، هدف شما این است که مخاطبان از میان باشگاههای بدنسازی ، باشگاه شما را انتخاب کنند ؛ در نتیجه ، لوگویی را انتخاب کنید که تاثیر زیادی در مخاطبان شما داشته باشد.

نکته مهمی که در طراحی لوگو ی بدنسازی باید به آن توجه شود ، ابعاد و مقیاس آن است. در صورتی که طرح خاصی برای لوگو ی خود در نظر دارید ، دقت کنید که قابل اجرا در ابعاد و اندازه های مختلف باشد.

سعی کنید از طرح هایی در لوگو ی باشگاه ورزشی خود استفاده کنید که مرتبط با فعالیت شما باشد. البته در این مورد الزامی وجود ندارد ، اما رعایت این نکته سبب زیبایی و جذابیت لوگو ی شما می شود.

 نکات مهم در طراحی لوگوی بدنسازی

  • از یک نماد برای طراحی لوگوی باشگاه ورزشی یا بدنسازی خود استفاده کنید.

یک تصویر گرافیکی زیبا و پرمفهوم برای لوگوی خود انتخاب کنید. سعی کنید این تصویر به گونه ایباشد که نشان دهنده ویژگی ها و تخصص باشگاه شما باشد. افراد ماهر و متخصص معمولا با مراجعه به وب سایت های مختلف ، سایت های لوگو سازی ، استفاده از نرم افزارها و… تصاویر گرافیکی مورد نظر خود را انتخاب می کنند.  این تصاویر باید با فعالیت و نوع ورزش شما هماهنگی داشته باشد.

  • از یک لوگوی ورزشی جذاب استفاده کنید.

نام و تصویر لوگو ی باشگاه شما باید به گونه ای باشد که پیام شما را به افراد انتقال دهد. به این نکته هم توجه کنید که استفاده از رنگ و فونت تاثیر زیادی در طراحی لوگو ی باشگاه تناسب اندام شما دارد. این عناصر به شما کمک می کنند تا پیام خود را به راحتی به مخاطب منتقل کنید.

  • از نام ها و اسم های متداول در طراحی لوگوی خود استفاده نکنید.

بهتر است از نام های معروف و مشهور که همه افراد آنها را می شناسند در طراحی لوگو ی خود استفاده نکنید. از کلمات و اسم هایی که رقبای شما در لوگو های خود به کار می برند، استفاده نکنید.  از لغات و کلمات خیلی عمومی و یا خیلی تخصصی استفاده نکنید. از کلماتی استفاده کنید که قابل ترجمه به زبان های دیگر باشند.

در صورتی که باشگاه ورزشی شما نام خاص یا نام اختصاری دارد ، و قصد دارید از مونوگرام برای طراحی لوگو ی آن استفاده کنید ، از زیبایی و خوانا بودن آن اطمینان حاصل کنید. استفاده از فونت ها و طرح های ناخوانا شکل لوگو ی شما را بد جلوه می دهد.

  • برای اطلاع از میزان تاثیرگذاری لوگوی خود ، از دیگران نظرخواهی کنید.

زمانی که از چند طرح مختلف برای طراحی لوگو ی باشگاه ورزشی خود استفاده می کنید ، نظر افراد دیگر را هم بپرسید. این کار سبب تقویت و بهبود طرح اولیه لوگو ی شما می شود. زمانی که از طرح لوگو ی خود اطمینان حاصل کردید و مخاطبان شما آن را پسندیدند ، طرح نهایی آن را آماده کنید.

به طور کلی ، سادگی ، تأثیرگذاری ، میزان تطبیق پذیری و  میزان مرتبط بودن لوگو با حوزه کسب و کار و سایر موارد تاثیر زیادی در محبوبیت و شناخته شدن لوگو ی شما دارد.

  • از نظر دیگران در طراحی لوگوی باشگاه خود استفاده کنید.

در طراحی لوگو ی باشگاه ، ابتدا تصویری که در ذهن خودتان است را بر روی یک برگه بنویسد. سعی کنید با دیگران هم در انتخاب نوع طرح خود مشورت کنید. پس از اینکه باشگاه خود را تاسیس کردید ، می توانید با مشتریان خود صحبت کنید و نظرات آنها را برای طرح اولیه لوگو ی خود بدانید. پس از اینکه طرح اولیه لوگو ی خود را انتخاب کردید، با یک گرافیست مشورت کنید و از او بخواهید طرحی ساده و مناسب برای لوگو ی شما طراحی کند. گرافیست های ماهر بر طرح های رایج در بازار مسلط هستند و معمولا از طرح هایی استفاده می کنند که بیشترین تاثیر را در مخاطب و بیننده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *