طراحی لوگو آرایشگاه

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو آرایشگاه

طراحی لوگو آرایشگاه

 

طراحی لوگو آرایشگاه

 

امروزه طراحی لوگو یکی از عواملی است که سبب می شود کسب و کار شما رونق پیدا کند. طراحی لوگو آرایشگاه نیز به شما کمک می کند که بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

اگر قصد طراحی لوگو برای آرایشگاه خود دارید ، سعی کنید از لوگویی استفاده کنید که طرح و اندازه دقیق و منحصر به فردی داشته باشد. با استفاده از طرح و اندازه مناسب برای لوگو می توانید توجه افراد را به خود جلب کنید. طراحی لوگو همچنین سبب می شود که نسب به رقبای خود متمایز شوید. در اینجا مواردی را بیان می کنیم که تاثیر زیادی در جذابیت طراحی لوگو آرایشگاه دارد.

  • لوگوی آرایشگاه خود را ساده و زنانه طراحی کنید.

لوگوی آرایشگاه باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند سالن و خدمات آن را به طور کامل معرفی کند. برای انجام این کار لازم است که از طرح ها و مدل های گرافیکی مناسب ، رنگ های مکمل و نمادهای مناسب در لوگوی خود استفاده کند. برای این که بتوانید به ایده های خوبی در لوگو آرایشگاه دست پیدا کنید ، می توانید به لوگوهای معروف و برند در این زمینه مراجعه کنید.

  • در لوگو آرایشگاه ، سبک سالن زیبایی خود را معرفی کنید.

طراحی لوگو آرایشگاه باید به گونه ی باشد که گویای خدمات سالن زیبایی شما باشد و بتواند سبک کار شما را نیز به خوبی معرفی کند. به این منظور ، می توانید از لوگویی با ظاهری زیبا و زاویه های مختلف ، لبه های گرد و رنگ های مختلف استفاده کنید. با استفاده از این روش ، می توانید کسب و کار خود را رونق دهید. در صورتی که سالن زیبایی شما فضای بسیار زیادی دارد ، می توانید این فضا را به گونه ای در لوگو آرایشگاه خود نشان دهید.

۳- در طراحی آرم آرایشگاه از رنگ ها به صورت هوشمندانه استفاده کنید.

به این نکته توجه کنید که استفاده از پالت های رنگی مناسب در لوگو آرایشگاه ، سالن زیبایی و آرایشگاه شما را به بهترین شکل ممکن به افراد مختلف معرفی می کند. رنگ ها را به صورت منطقی انتخاب کنید. به عنوان مثلا ، اگر در سالن زیبایی خود خدمات سلامتی ، محصولات ارگانیک ، خدمات زیبایی صورت و… را ارائه می دهید ، بهتر است از رنگ سبز استفاده کنید.

اگر یک سالن زیبایی شیک و مدرن دارید که مشتری های آن غالبا نیازهای مختلفی دارند، می توانید از پالت های رنگی سیاه و سفید استفاده کنید؛ چرا که اصالت و ارزش را به خوبی نشان خواهند داد.

سالن های زیبایی که خدماتی مانند: پاکسازی پوست ، آرایش صورت ، آرایش مو و .. ارائه می دهند ، بهتر است از رنگ های روشن و نرم  در لوگوی آرایشگاه خود استفاده کنند. سعی کنید در طراحی لوگو آرایشگاه  رنگ ها را به صورت یکپارچه با یکدیگر ترکیب کنید.

۴- از قلم های مناسب در طراحی لوگو آرایشگاه استفاده کنید.

سعی کنید در طراحی لوگو آرایشگاه از قلم های مدرن و جدید استفاده کنید. فونت و قلم ها با توجه به اندازه لوگو آرایشگاه انتخاب می شوند. استفاده از فونت و قلم مناسب جذابیت و زیبایی لوگوی شما را افزایش می دهد و در صورتی که فونت و قلم شما نامناسب باشد ، جذابیت لوگوی شما کاهش می یابد.

در طراحی لوگو آرایشگاه معمولا از فونت های طرح دار ، به هم چسبیده و شلوغ استفاده نمی شود ، زیرا خوانایی لوگو را کاهش می دهد و سبب گیج شدن مخاطب و بیننده می شود.

۵- در طراحی لوگو آرایشگاه نام سالن زیبایی خود را بیاورید.

استفاده از نام سالن زیبایی در لوگو آرایشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا سالن زیبایی شما را به صورت کامل معرفی می کند. برای اینکه بتوانید نام سالن زیبایی خود را در لوگو آرایشگاه به کار ببرید ، بهتر است از تایپوگرافی های زیبا و جذاب استفاده کنید.  نام سالن زیبایی در لوگو آرایشگاه ، به صورت کامل شما را معرفی می کند.

۶-  از اندازه و ابعاد مناسب در لوگو آرایشگاه استفاده کنید.

لوگوی شما باید به گونه ای باشد که نه بسیار بزرگ و نه بسیار کوچک طراحی شده باشد. بهتر است اندازه لوگو آرایشگاه شما با نام سالن زیبایی و تصاویر و اشکال به کار رفته در آن مطابقت داشته باشد و با یکدیگر هماهنگ باشند.

در انتخاب طرح لوگو آرایشگاه دقت داشته باشید که طرحی را انتخاب کنید که در شبکه های اجتماعی مانند : وب سایت ، اینستاگرام ، تلگرام و… به خوبی نشان داده شود. هماهنگ بودن اندازه های اجزای لوگو آرایشگاه یکی از مهم ترین و اصولی ترین مراحل طراحی لوگو آرایشگاه است و عدم هماهنگی اجزای آن سبب زشت شدن لوگو می شود.

در طراحی لوگو آرایشگاه از چه نمادهایی استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید از طرحی خوب در لوگو آرایشگاه خود استفاده کنید ، بهتر است لوگوهای مختلف آرایشگاه های مختلف را جست و جو کنید و از آن ها ایده بگیرید.

ابتدا مجموعه های مختلفی از لوگوهای آرایشگاه را ببینید و به طرح ، شکل ، رنگ ، فونت ، اندازه و نمادهای آن ها دقت کنید. به عنوان مثال ، یکی از طرح ها  و شکل های رایج در لوگو آرایشگاه ، تصویر قیچی است. قیچی نشان دهنده خدمات ارائه شده در آرایشگاه است. می توانید در کنار تصویر قیچی از حروف مختلف نیز در کنار آن استفاده کنید.

هنگام طراحی لوگو آرایشگاه به این نکته توجه کنید که لوگو آرایشگاه برای آرایشگاه زنانه است یا آرایشگاه زنانه؟ این امر می تواند تاثیر زیادی در انتخاب عناصر و طرح های لوگوی آرایشگاه داشته باشد.

به عنوان مثال ، در طراحی لوگو آرایشگاه زنانه بهتر است از تیغ اصلاح استفاده نکنید ، زیرا تصویر تیغ ارتباطی با خدمات آرایشگاه زنانه ندارد و به جای تصویر تیغ می توانید از تصاویر سشوار ، تصاویر زنانه با موهای بلند و …. در لوگو استفاده کنید.  در طراحی لوگو آرایشگاه زنانه سعی کنید از پالت های رنگی مختلف استفاده کنید. بهترین پالت های رنگی برای لوگو آرایشگاه زنانه شامل : رنگ های بنفش ، صورتی و سفید است و همچنین بهترین پالت های رنگی لوگو آرایشگاه مردانه شامل : رنگ های تیره ، مشکی و طوسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *