طراحی لوگو اندروید

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو اندروید

طراحی لوگو اندروید

 

طراحی لوگو اندروید

 

امروزه نرم افزارهای لوگو ساز زیادی وجود دارد. این نرم افزارها از طریق اپلیکیشن های گوشی های اندروید نیز قابل دسترس است.  با استفاده از طراحی لوگو اندروید می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای و در مدت زمان کمی لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید.

مزایای طراحی لوگو اندروید

  • در دسترس بودن اپلیکیشن طراحی لوگو

اپلیکیشن لوگوساز اندروید یک راه حل خوب و مناسب برای راه اندازی کسب و کار شما است.

با طراحی لوگو در گوشی اندروید می توانید بدون هیچ ریسکی لوگوی خود را طراحی کنید.  هر فردی می تواند به راحتی در گوشی یا تبلت خود یکی از نرم افزارهای طراحی لوگو اندروید را دانلود کند و لوگوی خود را طراحی کند.

– مشاهده نتایج طراحی لوگو در کوتاهترین زمان

اگر طراحی لوگوی خود را به افراد متخصص در این زمینه و یا یک موسسه طراحی لوگو بسپارید ، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا بتوانید طرح لوگوی خود را تحویل بگیرید. با استفاده از نرم افزار طراحی لوگو اندروید می توانید در مدت زمان کمی به راحتی یک لوگوی حرفه ای طراحی کنید.

– کاهش هزینه ها از طریق طراحی لوگو اندروید

با توجه به اینکه استخدام طراح لوگو به هزینه زیادی نیاز دارد ، با استفاده از نرم افزار طراحی لوگو اندروید می توانید بدون پرداخت هزینه ، لوگوی خود را طراحی کنید. اگر بودجه زیادی در کسب و کار خود ندارید ، بهترین کار این است که از روش طراحی لوگو اندروید استفاده کنید.

– عدم نیاز به مهارت و تجربه در طراحی لوگو اندروید

در نرم افزارهای طراحی لوگو اندروید ، نیازی به تخصص ، تجربه یا مهارت خاصی ندارید و با انتخاب گزینه ها ، تمپلیت ها ، نمادها ، فونت ها ، رنگ ها ، تصاویر و شکل ها ، استیکرها و سایر گزینه های دیگر می توانید یک لوگوی جذاب و حرفه ای طراحی کنید.

در اینجا برخی از نرم افزارهای طراحی لوگو اندروید را به شما معرفی می کنیم.

نرم افزار Logo Maker

این نرم افزار ، یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو ی  حرفه ای برای گوشی های اندروید است. در این نرم افزار گزینه ها و آیکون هایی وجود دارد که با انتخاب آن ها می توانید طرح و سبک لوگوی خود را انتخاب کنید.  ملاک و معیار در انتخاب بهترین نرم افزار طراحی لوگو اندروید ، میزان دانلودها و کاربران آن نرم افزار است. هر نرم افزاری که میزان کاربران بیشتری داشته باشد ، از کیفیت بهتری برای طراحی لوگو برخوردار است.

نرم افزار Logo creator

Logo creator  یک نرم افزاری است که می توانید با استفاده از آن در چند دقیقه یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کار خود طراحی کنید. در این نرم افزار ، قالب ها و طرح های لوگوی شما به صورت آماده و از پیش آپلود شده وجود دارد. می توانید از این قالب ها استفاده کنید. همچنین می توانید آیکون های این قالب ها را با توجه به سبک و سلیقه خود تغییر دهید. به عنوان مثال ، می توانید فونت ، اندازه و ابعاد ، رنگ و یا تصاویر و اشکال این قالب ها را تغییر دهید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار این است که دارای ابزاری برای طراحی لوگو ی دیجیتال است.  از این نرم افزار می توانید هم برای پروژه های کوچک خود و هم پروژه های بزرگ استفاده کنید. ویژگی های این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می کند که تصاویر و شکل های جذاب و منحصر به فردی برای لوگوی خود انتخاب کنید.

یکی از برجسته ترین نرم افزارLogo creator این است که سایز و اندازه همه اجزا و عناصر لوگو مانند حروف ، اعداد ، شکل ها و تصاویر را می توانید تغییر دهید. همچنین می توانید از چند ورژن برای دانلود این نرم افزار استفاده کنید.

نرم افزار  aaa logo

نرم افزار  aaa logo  امروزه به یکی از نرم افزارهای کارآمد و کاربردی برای طراحی لوگو اندروید تبدیل شده است. این نرم افزار ، ابزارها و وسایل ساده ای را در اختیار طراح لوگو قرار می دهد که با استفاده از آن ها می تواند به راحتی و در کمترین زمان ممکن لوگوی خود را طراحی کند.

یکی از عواملی که این نرم افزار را از نرم افزارهای دیگر متمایز می کند ، وجود تمپلیت های طراحی لوگو و غیرتکراری در آن است. پس از انتخاب تمپلیت می توانید نام و عنوان کسب و کار خود را به آن اضافه کنید. پس از گذشت چند دقیقه می توانید اجزا و عناصر تمپلیت های خود را ویرایش کنید. ویرایش اجزای لوگو در این نرم افزار با استفاده از روش  drop & drag یا چرخاندن به راحتی امکان پذیر است. فقط باید در انتخاب رنگ ها و نوع فونت مناسب دقت کنید تا لوگوی نهایی به خوبی با مخاطبین هدف شما ارتباط برقرار کند.

نرم افزار  Logo Maker

Logo Maker  یکی دیگر از نرم افزارهای کاربردی در طراحی لوگو اندروید است.

بسیاری از طراحان حرفه ای لوگو از این نرم افزار در طراحی لوگو استفاده می کنند. در این نرم افزار گزینه ها و لایه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. با انتخاب این لایه ها می توانید به راحتی و در چند دقیقه لوگوی خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید.  این نرم افزار طرفداران زیادی دارد ، زیرا مجهز به یک گالری است که تصاویر و آیکون های زیادی در آن وجود دارد. این نرم افزار را می توانید با ورژن جدید آن با عنوان   Plus Logo Maker  دانلود کنید. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار این است که قابلیت طراحی لوگو سه بعدی و لوگوی متحرک را نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *