طراحی لوگو باطری سازی خودرو

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو باطری سازی خودرو

طراحی لوگو باطری سازی خودرو

 

لوگو باطری سازی خودرو

 

امروزه در همه ی کسب و کارها از روش طراحی لوگو استفاده می شود. بسیاری از شرکت های تجاری و مخصوصاً شرکت های خوروسازی و شرکت های مرتبط با لوازم جانبی خودرو از روش طراحی لوگو برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. برای این که بتوانید به طرحی جدید و جذاب در طراحی لوگو باطری سازی خودرو دست پیدا کنید ، سعی کنید طرح های مختلف لوگوها را در فروشگاه ها و سایت های مختلف جستجو کنید تا بتوانید  با ایده ها و طرح های جدید آشنا شوید.

در طراحی لوگو باطری سازی خودرو به نکات زیر توجه کنید:

  • در انتخاب حروف لوگو دقت کافی به خرج دهید.
  • استفاده از حروف به شکل جالب و زیبا سبب محبوبیت لوگوی شما می شود. هدف از این کار دست یابی شما به طرح ساده و زیبا است. سعی کنید حروف را در یک خط مشخص و یا به صورت منحنی در لوگو به کار ببرید. به عنوان مثال ، اگر به لوگوی گوگل دقت کنید ، نحوه انتخاب حروف و استفاده از حروف در آن به سادگی رعایت شده است. سعی کنید از طراحان و کارشناسان حرفه ای در زمینه انتخاب حروف لوگوی خود بهره بگیرید.
  • زیبایی بصری لوگوی خود را افزایش دهید.

زمانی که طرح لوگوی خود را انتخاب کردید ، سعی کنید از روش ها و تکنیک هایی استفاده کنید که سبب زیبایی طرح لوگوی شما شود. عوامل مختلفی مانند: نوع طراحی ، فونت ، نوشته و همچنین نام تجاری شرکت شما تأثیر زیادی در زیبایی بصری لوگوی شما دارد.

  • از طرح و طراحی منحصر به فرد در طراحی لوگو باطری سازی خودرو استفاده کنید.

به کار بردن طرح های ساده در لوگو می تواند عمر لوگوی شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

  • از خطوط و اشکال منحنی در لوگوی خود استفاده کنید.

یکی از روش هایی که طراحان حرفه ای لوگو در بیشتر طرح های خود به کار می گیرند ، استفاده از خطوط و اشکال منحنی و پیچیده است. این امر سبب زیبایی و همچنین خلق یک هویت جدید در برند شما می شود.

  • از فضاهای مختلف در لوگوی خود استفاده کنید.

بسیاری از طراحان لوگو در طراحی لوگو باطری سازی خودرو از فضاهای اطراف لوگو بیشترین بهره را می برند. به عنوان مثال در قسمت راست تصویر لوگو در سمت چپ نوشتار و نام شرکت یا برند لوگو ثبت می شود.  استفاده هوشمندانه از فضاها و فضای منفی در لوگو سبب جلب توجه مخاطب و مشتریان شما می شود. طراحان حرفه ای لوگو از این فضاها برای ایجاد طرح و هویتی منحصر به فرد استفاده می کنند. استفاده از این تکنیک ها سبب ماندگاری طرح لوگوی شما می شود. برای دست یابی به ایده های جدید می توانید از طرح لوگوهای معروف و شناخته شده دیدن کنید.

  • از فضای جذاب و شوخ طبعی در لوگوی خود استفاده کنید.

فضای شوخ طبع در لوگو سبب جذابیت و محبوبیت طرح لوگوی شما می شود. به عنوان مثال ، در طراحی لوگوی شرکت آمازون با استفاده از شکل یک فلش به صورت منحنی ، طرح لبخند در لوگو ایجاد شده است. طرح لبخند از حرف    A تا حرف Z دیده می شود. این خلاقیت و جذابیت در لوگوی آمازون سبب ماندگاری و جذابیت طرح لوگو شده است. در لوگوی اپل نیز سیب گاز زده حس شوخ طبعی در بیننده به وجود می آورد.

  • به روان شناسی رنگ ها در طراحی لوگو باطری سازی خودرو توجه کنید.

استفاده از رنگ مناسب سبب افزایش جذابیت و تاثیرگذاری لوگوی شما می شود. بسیاری از طراحان حرفه ای لوگوهای تبلیغاتی از اصل چرخه رنگ ها در انتخاب رنگ لوگو استفاده می کنند.  اصل چرخه رنگ (color wheel) اولین بار به وسیله ایزاک نیوتن در سال ۱۶۶۶ میلادی طراحی شد.

بر اساس تئوری رنگ ها ، چرخه رنگ (color wheel)  یک وسیله ضروری برای انتخاب رنگ های مناسب در لوگو است. با رعایت اصول بیان شده در چرخ رنگ می توانید از رنگی مناسب و جذاب در لوگوی خود استفاده کنید. در این چرخه ، رنگ ها به دو دسته رنگ های اصلی و رنگ های ثانویه تقسیم می شوند. رنگ های اصلی شامل رنگ های قرمز ، زرد و آبی و  رنگ های ثانویه شامل رنگ های سبز ، نارنجی و بنفش هستند.  د. با ترکیب رنگ های اصلی و ثانویه ۶ رنگ دیگر نیز به چرخه اضافه شده است.

طراحی لوگو باطری سازی خودرو  به صورت سیاه و سفید (تک رنگ)

با توجه به این که رنگ ها تأثیر زیادی در مخاطبان و مشتریان دارند ، برخی از طراحان لوگو از یک رنگ (سیاه و سفید) در طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. لوگوهای تک رنگ نیز تأثیر خود را بر کاربران می گذارند و از سوی دیگر ماندگاری بیشتری نیز دارند.

زمانی که طرح و رنگ لوگوی خود را انتخاب کردید ، سعی کنید آن را به مرحله اجرا دربیاورید. زمانی لوگوی شما ارزش پیدا می کند که آن را مورد استفاده قرار دهد.  تنها استفاده از لوگو در مراحل تجاری سازی و تبلیغ برند شما می تواند به ارزش مند تر شدن نشان سازمانی شما کمک کند.

  • در طراحی لوگو باطری سازی خودرو از دیگران نظرخواهی کنید.

یکی از تکنیک های قوی و مؤثر در طراحی لوگو ، نظرخواهی از دیگران است. افرادی که با حوزه کسب و کار شما آشنایی دارند ، ممکن است نظرات و پیشنهادات سازنده و مفیدی به شما در زمینه ساخت لوگو بدهند. این نظرخواهی زمینه را برای پیشرفت و ارتقای کسب و کار شما فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *