طراحی لوگو با موبایل

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل

 

طراحی لوگو با موبایل

 

طراحی لوگو با موبایل با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص گوشی های اندروید یا آیفون انجام می شود. در این اپلیکیشن ها قالب ها ، فونت ها و  آیکون هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید لوگوی خود را در زمان کوتاهی طراحی کنید.

برای طراحی لوگو با موبایل مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا اپلیکیشن ساخت لوگو را در موبایل خود نصب کنید.
  • در این برنامه نوع و مدل لوگوی خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، لوگوی نوشتاری یا تصویری را انتخاب کنید.
  • اطلاعات مربوط به حوزه کسب و کار خود را وارد کنید.
  • نماد و سمبل مرتبط با کسب و کار خود را انتخاب کنید.
  • از طریق تصاویر ، فونت و آیکون هایی که در اپلیکشین گوشی شما وجود دارد ، لوگوی خود را بسازید.
  • در انتها لوگوی خود را ذخیره کنید.

کاربرد طراحی لوگو با موبایل

با استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن ها در گوشی خود می توانید به صورت رایگان برای کسب و کار خود لوگو طراحی کنید.

قبل از طراحی لوگو ی خود ، لوگوی رقبای خود را ببینید. طرح و سبک لوگوی خود را متمایز از سبک رقبای خود انتخاب کنید. سعی کنید از لوگوهای رقبای خود کپی برداری نکنید ، زیرا این کار به ضرر شما خواهد بود.

هنگام طراحی لوگو با موبایل سعی کنید از شکل ها و طرح هایی استفاده کنید که متعادل و مناسب باشند. نکته دیگر این است که از طرح هایی استفاده کنید که جذابیت بصری لوگوی شما را افزایش دهد. قبل از ساخت و طراحی لوگو با موبایل خود ، مخاطبان و مشتریان خود را بشناسید و متناسب با سبک و سلیقه آن ها لوگوی خود را طراحی کنید.

مزایای طراحی لوگو با موبایل چیست؟

در این روش از طراحی لوگو ، شما با سرعت بالا و در کوتاهترین زمان ممکن می توانید لوگوی خود را بسازید. یکی دیگر از مزایای این روش این است که نیاز به مهارت خاصی ندارید و می توانید با توجه به سلیقه خود ، طرح لوگو  را انتخاب کنید. از مهم ترین مزایای طراحی لوگو با موبایل این است که این اپلیکیشن ها رایگان هستند و نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمی باشد.

یکی از مزایای این اپلیکیشن ها این است که به روز هستند و طرح های جدید را به شما معرفی می کنند.

طراحی لوگو ی سه بعدی با موبایل

اگر می خواهید لوگوی خود را به صورت سه بعدی طراحی کنید ، از یک طراح ماهر و حرفه ای کمک بگیرید. لوگوی سه بعدی در مقایسه با لوگوهای معمولی مزایایی دارد. یکی از ویژگی ها لوگوی سه بعدی این است که از زیبایی بصری و جذابیت زیادی برخوردار است. صاحبان مشاغل حرفه ای و مشاغل بزرگ و مشهور از لوگوی سه بعدی در معرفی برند خود استفاده می کنند. استفاده از این طرح ، قدرت کسب و کار شما و همچنین اعتماد افراد مختلف به برند شما را نشان می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های لوگوی سه بعدی این است که خواندن و دیدن آن برای کاربران و مخاطبان بسیار راحت است.

نکته دیگر در طراحی لوگو با موبایل این است که با استفاده از طرح لوگوهای سه بعدی می توانید از آیکون ها و ابزارهای مختلفی برای طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که یکی از قابلیت های لوگوی سه بعدی این است که می توانید از فونت ها ، شکل ها و طرح های مختلف و جذابی در آن استفاده کنید. طرح لوگوی سه بعدی به گونه ای است که ماندگاری زیادی در ذهن مخاطبین دارد. این لوگوها در مقایسه با لوگوهای عادی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی می توانند مشتریان و مخاطبان شما را به سوی محصولات و کالاهای شما جذب کنند. به همین دلیل ، بسیاری از شرکت های تجاری در معرفی خود از طرح لوگوی سه بعدی استفاده می کنند.

در طراحی لوگو با موبایل ، به این مسئله توجه کنید که استفاده از آیکون های مختلف و زیبا می تواند جذابیت بصری لوگوی شما را افزایش دهد و نام و شکل لوگوی شما را در ذهن کاربران ماندگار کند.

در این جا یکی  از اپلیکیشن های طراحی لوگو با موبایل را به شما معرفی می کنیم:

اپلیکیشن Intro Maker

برنامه   Intro Maker را می توانید از طریق برنامه گوگل پلی دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن علاوه بر گوشی های اندروید بر روی گوشی های آیفون نیز قابل نصب است.

در این برنامه می توانید لوگوهای جذابی برای خود طراحی کنید. طراحی لوگو در  آن به این صورت است که قالب های آماده ای برای ساخت لوگو موشن ها در موضوعات مختلف وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر موضوع لوگوی شما طبیعت ، مسافرت ، سینما ، گردشگری و… باشد ، قالب های مرتبط با این موضوعات را در اختیار شما قرار می دهد و شما با توجه به سبک و سلیقه خود می توانید یکی از این قالب ها را انتخاب کنید و لوگوی خود را طراحی کنید. می توانید از عکس ، موزیک ، فونت و تصاویر دیگر که در این برنامه موجود است ، در لوگوی خود استفاده کنید.

به طور کلی ، طراحی لوگو با موبایل و با استفاده از اپلیکیشن ها مزایایی دارد که شامل موارد زیر است:

  • با استفاده از این ها شما دسترسی به افزودن آیکون های دیگری مانند: موزیک و تصویر با کیفیت بالا را دارید.
  • بسیاری از این برنامه ها دارای انیمیشن های جذابی برای لوگوی شما هستند.
  • در این برنامه ها قالب ها و سبک های مختلف طراحی لوگو وجود دارد.
  • قابلیت ذخیره سازی لوگو و همچنین ویرایش لوگوی شما در این برنامه ها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *