طراحی لوگو حرف c

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو حرف  c

طراحی لوگو حرف  c

 

5203 c 17

 

حرف c  به شکل خوابیده بر روی پهلو طراحی شده است. این حرف شبیه به کوهان شتر است و به صورت شبه ناتورالیستی و به سبک خط اندیشه نگار مصری طراحی و ساخته شده است.

در الفبای عبری ، حرف c مانند شکل c برعکس از آینه به نظر می رسد ؛زیرا درخط عبری ، حروف از سمت راست به چپ نوشته می شود. در الفبای اتروسکی ، حرف c به شکل نیم دایره ای است که دهانه آن به سمت چپ کشیده شده است.

این حرف در الفبای لاتین کهن به شکل  مثلثی است که سمت راست آن باز است و در همان سو نیز خمیدگی دارد.

حرف C  آلمانی به شکل نیم دایره ای طراحی شده است و تزئینات و جلوه هایی به آن افزوده شده است. شکل نهایی این حرف چه به صورت دست نوشت و چه به صورت چاپی که امروز وجود دارد ، جزء الفبای ایتالیک محسوب می شود.

طراحی لوگو حرف c

حرف c در صورتی که در طراحی لوگو استفاده شود ، حرفی موضوعی است. به این معنا که در مشاغل به خصوصی از این حرف در طراحی لوگو استفاده می شود. در صورتی که قصد طراحی لوگو حرف c را دارید ، لازم است به مؤلفه های مهم در طراحی این حرف دقت داشته باشید.

به این منظور ، ابتدا درک کاملی از حوزه کسب و کار خود و همچنین ارتباط آن با c به دست بیاورید. پس از آن ، مؤلفه های مهم را در طراحی لوگو رعایت کنید.

همه کسب و کارها در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشند ، لازم است از طرح های خاصی در طراحی لوگو ی خود استفاده کنند. یکی از تکنیک های طراحی لوگو ، طراحی آن با استفاده از حروف لاتین است. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو حرف c  موضوعات و پیام های زیادی وجود دارد که سبب انتقال آن ها به ذهن مخاطب و برقراری ارتباط مؤثر با مشتری و مخاطب می شود.

در این مقاله قصد دارید چگونگی طراحی لوگو حرف c را به شما بگوییم. علاوه بر آن ، چند نمونه از لوگوهای طراحی شده حرف  c    را به شما معرفی کنیم. با مشاهده های نمونه های مختلفی از طراحی لوگو حرف C می توانید به ایده های جذاب و خلاقی در طراحی لوگو دست پیدا کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در طراحی لوگو ی حرف c  از طرح ها و سبک های مشابهی که از قبل طراحی شده اند ، استفاده نکنید. برخی از طراحان حرفه ای لوگو برای طراحی لوگو حرف  c از طرح لایه باز استفاده می کنند. در این روش ، لوگوی خود را می توانید در طیف گسترده و وسیعی طراحی کنید. همچنین در این روش ، می توانید طرح های قبلی لوگوی خود را اصلاح کنید. یکی دیگر از مزایای طراحی لایه باز لوگو حرف C این است که می توانید طرح لوگوی خود را به صورت کامل تغییر دهید که هیچ شباهتی به طرح اولیه شما نداشته باشد. در برخی مواقع ، ممکن است تغییرات شما به چنان مهارتی انجام شود که حتی مخاطبان و مشتریان شما متوجه آن تغییرات نشوند.

در صورتی که قصد طراحی لوگو حرف C  را دارید ، ابتدا تاریخچه برند خود را به دقت بررسی و ارزیابی کنید. این امر به شما کمک می کند که بتوانید به تصمیمی صحیح در مورد طراحی لوگو ی خود دست پیدا کنید. با رعایت اصول و استانداردهای طراحی لوگو حرف c می توانید یک لوگوی حرفه ای و خلاق با طرحی ماندگار طراحی کنید.
برای این که بتوانیم با طراحی لوگو حرف C بیشتر آشنا شویم ، به بررسی لوگوی شبکه تلویزیونی CNN می پردازیم.  می توانیم بگوییم که لوگوی شبکه تلویزیونی CNN از جمله لوگوهایی است که سال های زیادی از زمان تأسیس و طراحی آن می گذرد و تا کنون ، طرح آن بدون تغییر باقی مانده است.

ویژگی های طراحی لوگو حرف C در لوگوی CNN

در صورتی که اخبار و شبکه های خبری را مشاهده کرده باشید، لوگوی شبکه CNN را مشاهده کرده اید. طراحی لوگو حرف C در لوگوی شبکه ی CNN به گونه ای است که هیچ زاویه اضافه ای در آن وجود ندارد و قسمت های مختلف آن دارای پیچ و خم و زوایایی منسجم است. نکته دیگری که در این لوگو قابل توجه است، این است که طراح لوگو برای طراحی و ساخت لوگوی شبکه CNN نیازی نیست قلم خود را از روی کاغذ بردارد و هر سه حرف C  ، N ،  N در یک زاویه مشخص به یکدیگر متصل شده اند و شکل لوگو را به صورت جذابی طراحی کرده اند.

رنگ لوگوی  CNN

یکی دیگر از نکات قابل توجه در لوگو شبکه CNN رنگ آن است. رنگ این لوگو قرمز است.

در صورتی که با روان شناسی رنگ ها در طراحی لوگو آشنایی داشته باشید ، می دانید که هر رنگی تاثیر خاص خود را بر مخاطبان می گذارد. طراح لوگوی CNN به این نکته توجه زیادی کرده است. او با انتخاب رنگ قرمز سعی کرده است که به صورت ناخودآگاه شادی ، هیجان ، نشاط ، استقامت و شهرت را به مخاطبان و بینندگان خود انتقال دهد. در طراحی لوگو حرف C  حتما به رنگ آن با توجه به حوزه کسب و کار خود توجه داشته باشید.

رعایت اصول و استانداردها در طراحی لوگو حرف C و همچنین استفاده از رنگ ، طرح و ساختار مرتبط با حوزه فعالیت و کسب و کار شما از جمله مواردی هستند که سبب ماندگاری طرح لوگوی شما در ذهن مخاطبان و مشتریان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *