طراحی لوگو حرف f

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو حرف f

طراحی لوگو حرف f

 

 لوگو حرف f

 

امروزه بسیاری از شرکت های شناخته شده و معروف ، از حروف لاتین برای طراحی لوگو ی خود استفاده می کنند. این حروف در صورتی که به صورت و شکل صحیح به کار بروند ، جذابیت زیادی در لوگوی شما به وجود می آورند. یکی از این حروف ، حرف F است.

طراحی لوگو حرف F در برندهای مشهوری مانند فراری و فورد به کار رفته است. با بررسی و مشاهده لوگوی این برندهای معروف می توانید به ایده های جذاب و خلاقی در طراحی لوگو ی خود دست پیدا کنید. در این مقاله برخی از نمونه های معروف و مشهور طراحی لوگو حرف F  را به شما معرفی می کنیم.

 در طراحی لوگو حرف F می توانید به روش های زیر عمل کنید:

  • طراحی لوگو حرف F با استفاده از نرم افزارها

در این روش ، می توانید از نرم افزارهای گرافیکی برای طراحی لوگو ی خود استفاده کنید. در این روش ، حرف F را طراحی کنید و پس از آن ، می توانید با استفاده از گزینه های موجود در نرم افزار ، آن را ویرایش کنید. طراحان معمولا از رزولوشن و ابعاد نامحدود و همچنین فرمت     EPS در طراحی این لوگو استفاده می کنند.

  • طراحی لوگو حرف f به صورت  مکعبی ایزومتریک

در این روش ، با استفاده از طرح لایه باز ، می توانید لوگوی حرف F خود را به صورت مکعب ایزومتریک طراحی کنید. این طرح لوگوی f  از قابلیت تصویربرداری و بزرگنمایی نامحدودی برخوردار است و می توانید از آن برای ساخت طرح هایی با رزولوشن بالا استفاده کنید.

طراحی لوگوی حرف F  در  برند فراری

لوگوی فراری یک لوگوی جذابی است که تصویر آن یک اسب سیاه و کلمه  Ferrari با پس زمینه ای زرد است.  در قسمت بالایی این لوگو ، رنگ های کشور ایتالیا وجود دارد.

اسبی که در طرح این لوگو به کار رفته است ، به اسب چموش معروف است.  این لوگو به وسیله شخصی به نام انزو فراری در سال ۱۹۴۰ طراحی شد.

فونت به کار رفته در طراحی لوگو حرف F در لوگوی فراری

فونت به کار رفته در لوگوی فراری « Ferro Rosso » است. این فونت به وسیله شخصی به نام            FontMesa طراحی شد. این فونت ، قابلیت دانلود دارد و می توانید از آن در پروژ های تجاری خود استفاده کنید.

طراحی لوگوی حرف F در  برند فورد (Ford)

لوگوی شرکت فورد (Ford) از زمان تأسیس شرکت تا کنون تغییرات چندانی نکرده است. طرح این لوگو به صورت سیاه و سفید است و شامل نام و نام خانوداگی کامل شرکت است.

طرح لوگوی فورد در سال ۱۹۱۲ به صورت یک شکل بیضی ساده و کلمه فورد در آن بود تا این که در سال ۱۹۲۸ رنگ آن ، به رنگ آبی تغییر یافت. با توجه به این که طرح بیضی لوگوی فورد ، هر ساله تغییراتی داشته است ، اما تا به امروز ، شکل و طرح آن به همان صورت اولیه باقی مانده است.

نماد لوگوی فورد (Ford))

همانطور که گفتیم ، لوگوی فورد در طول زمان تغییرات بسیار اندکی کرد. این تغییرات در سال های ۱۹۱۲- ۱۹۲۷  صورت گرفت.  در اوابط دهه سال ۱۹۵۰ لوگوی فورد اصلاح و بازطراحی شد و در طرح جدید آن به جای شکل بیضی از نماد و شکل الماس استفاده شد.

رنگ به کار رفته در طراحی لوگو ی حرف  F  در برند فورد

رنگ لوگوی فورد در سال ۱۹۱۲ به دو رنگ نارنجی و آبی بود. طراحی لوگو حرف F در برند فورت با رنگ نقره ای و با پس زمینه آبی ، زیبای و جذابیت آن را چند برابر ساخته است. این طرح ، همچنین بیانگر نشان اشرافیت ، خویشتن داری و شهرت و محبوبیت آن است.

طراحی لوگوی حرف F برای برند فوجیتسور  (Fujitso)

طرح لوگوی شرکت فوجیستو (Fujitso) به صورت نقطه ای بر روی حروف    J و I     دیده می شود. این دو حرف به گونه ای شعار قدیمی این شرکت « امکانات بی نهایت هستند » را نیز بیان می کند.

رنگ لوگوی فوجیتسو (Fujitso)

در طراحی لوگو ی فوجیتسو از پالت های رنگی قرمز و سفید استفاده شده است. این رنگ ها نمادی از جشن های ژاپن و پرچم قرمز و سفید این کشور هستند.  سایه روشن به کار رفته در لوگو فوجیتسو نشان دهنده اشتیاق و شور این شرکت برای پیشرفت در حوزه کسب و کار خود است.

فونت به کار رفته در طراحی حرف F و سایر حروف لوگوی  فوجیتسو (Fujitso)

فونت به کار رفته در این لوگو شبیه به دست نوشته است. استفاده از فونت ترکیبی سبب جذابیت آن شده است. به عنوان مثال ، در نوشتن حرف  U از یک فونت و در نوشتن بقیه حروف از فونت دیگری استفاده شده است.

طراحی لوگو ی حرف   F  در لوگوی فیلا (Filla))

فیلا ، یک شرکت ایتالیایی است که در سال ۱۹۱۱ در شهر فیلا در کشور ایتالیا تاسیس شد.

در لوگوی فیلا () حرف F  در داخل یک باکس به رنگ آبی تیره  که با رنگ سفید پر شده است ، دیده می شود. باکس این لوگو به دو قسمت مختلف تقسیم شده است. یک قسمت آن دارای نوار افقی قرمزی در قسمت بالای آن است و قسمت پایینی آن نیمه دیگر حرف F دیده می شود که شبیه به حرف «L»  است و ۹۰ درجه به سمت راست چرخیده است.

فونت به کار رفته در طراحی لوگو حرف  F  در لوگوی  فیلا (Filla)

فونت و تایپوگرافی لوگوی فیلا به شیوه دست نویس نوشته شده است. شما می توانید از فونت

Contemporary ONE که توسط Yuliyan Ilev طراحی شده است به جای آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *