طراحی لوگو خدمات ساختمانی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو خدمات ساختمانی

طراحی لوگو خدمات ساختمانی

 

لوگو خدمات ساختمانی

 

امروزه بسیاری از شرکت ها برای فعالیت و زنده ماندن در بازار از روش های تبلیغاتی مانند طراحی لوگو استفاده می کنند. با استفاده از این روش می توانند نام خود را به عنوان یک کسب و کار معتبر ثبت کنند. طراحان لوگو در  طراحی لوگو خدمات ساختمانی  از روش ها و تکنیک هایی استفاده می کنند که تأثیر خوبی در مخاطبان داشته باشد و از سوی دیگر سبب رونق و گسترش کسب و کار آن ها شود.

با توجه به این که دامنه فعالیت شرکت های خدمات ساختمانی بسیار وسیع و گسترده شده است ، این شرکت ها برای رقابت با یکدیگر دست به طراحی لوگو به روش های مختلف می زنند.  در نتیجه ، صاحبان کسب و کار شرکت های خدمات ساختمانی لازم است یک هویت جدیدی برای شرکت های خود ایجاد کنند تا به وسیله مشتریان و مخاطبان شناخته شوند.

طراحان و کارشناسان طراحی لوگو از همه ی استراتژی های بازاریابی در شرکت های خدمات ساختمانی استفاده می کنند تا بتوانند لوگوی جذاب و منحصر به فردی طراحی کنند.

زمانی که لوگوی شرکت شما طراحی می شود ، با گذشت زمان آرم شرکت شما به یک نماد کیفیت تبدیل می شود که افراد مختلف با دیدن آن به هویت تجاری و حوزه کسب و کار شما پی می برند. ماندگاری و جذابیت لوگوی شرکت خدمات ساختمانی سبب می شود که شما پایگاهی از مشتریان وفادار را به سمت خود جذب کنید.

در صورتی که صاحب یک شرکت خدمات ساختمانی هستید ،  طراحی لوگو خدمات ساختمانی  سبب افزایش اعتبار و همچنین رونق کسب و کار شما می شود. در طراحی لوگو ی شرکت خود سعی کنید از نمادها و عناصری استفاده کنید که برای مخاطبان و مشتریان شما شگفت انگیز و جذاب است.

در این جا چند نمونه از لوگو شرکت های خدمات ساختمانی را به شما معرفی می کنیم:

  • شرکت R&D Building Solutions

این شرکت ساختمانی از طرح R & D  در طراحی لوگو ی خود استفاده کرده است. عناصر به کار رفته در این لوگو سبب ایجاد احساس خوبی در مخاطب می شود. هدف این شرکت ایجاد احساس بالقوه در مخاطب و تشویق آن ها به سمت محصولات شرکت می شود.

در این لوگو از نمادها و عناصری مانند پرچم ها ، رنگ های مختلف و ستاره ها استفاده شده است. این نمادها تأثیر زیادی در زیبایی لوگو خدمات ساختمانی دارند.

  • لوگوی شرکت خدمات ساختمانی CM Home Solutions

در طراحی این لوگو از طرح ساده ای استفاده شده است که در نوع خود منحصر به فرد است. در تصویر  این لوگو دو پشت بام طراحی شده است. در پس زمینه آن هم از تصاویر درختانی استفاده شده است که نمادی از شادی و نشاط و محیط زیست هستند.  طرح لوگو پیامی از زیبایی و گستردگی خانه ها را به مردم منتقل می کند. از سوی دیگر ، رنگ سبز به کار رفته در آن تاکید زیادی بر طبیعت و زندگی دارد.

  • لوگوی شرکت خدمات ساختمانی Wise Home Building

طرح به کار رفته در این لوگو به گونه ای است که تصویر آن را به یاد ماندنی کرده است. رنگ ها به صورت هوشمندانه در این لوگو به کار رفته اند. به عنوان مثال ، رنگ نارنجی بیانگر انرژی ، شور و نشاط و امید و زندگی است. به همین دلیل در طراحی لوگو خدمات ساختمانی رنگ به عنوان عنصری منحصر به فرد شناخته می شود.

  • لوگو شرکت خدمات ساختمانی Asphalt Paving

طرح به کار رفته در این لوگو حوزه و زمینه فعالیت شرکت ساختمانی را در نگاه اول به افراد معرفی می کند. با نگاه به طرح لوگو متوجه می شویم که این شرکت در زمینه جاده و پیاده رو فعالیت می کند. رنگ زرد به کار رفته در آن بر رنگ های دیگر غالب است. شکل هندسی شش ضلعی به کار رفته در این لوگو  نیز بیانگر خدمات ساختمانی و ساخت و ساز است.

  • لوگوی شرکت خدمات ساختمانی The Gutter Guy

طرح این لوگو زمینه فعالیت شرکت را به خوبی نشان می دهد. رنگ و طرح به صورت هوشمندانه در این لوگو به کار رفته اند. رنگ سبز نمادی از تمیزی محیط زیست است. تصویر آن نیز پیام و مفهوم شرکت را در نگاه اول منتقل می کند.

  • لوگوی شرکت خدمات ساختمانی Concrete Caulking

این لوگو دارای طرح منحصر به فردی است. در طراحی آن از حروف اولیه نام شرکت استفاده شده است. رنگ لوگو ملایم و کم نور است که زمینه و احساسی حرفه ای بودن در مخاطب و بیننده به وجود می آورد. در طرح آن از تصویر سنتی سقف استفاده شده است که در نگاه اول خدمات شرکت را به مشتریان و مخاطبان معرفی می کند.

  • لوگوی شرکت خدمات ساختمانی Lobo

در طراحی لوگو ی این شرکت ساختمانی ، از تصویری واضح و قوی استفاده شده است که زمینه فعالیت شرکت را به بیننده معرفی می کند. در طرح آن از تصویر شیر استفاده شده است که نشان دهنده کیفیت بالای خدمات شرکت است. طرح و رنگ لوگو نیز بیانگر ارائه خدمات ساختمانی است.

  • لوگوی شرکت خدمات ساختمانی Ennis Roofing

در طراحی لوگو ی این شرکت ، از پس زمینه هایی به شکل برج استفاده شده است که در سمت بالای لوگو شبیه به سقف هستند. در مقابل تصویر برج ها مقداری خانه با سقف های قرمز طراحی شده است. طرح به کار رفته در لوگو یک طرح ترکیبی از برج ها و خانه ها است که حوزه کسب و کار شرکت ساختمانی را در نگاه اول به افراد معرفی می کند.

اگر قصد طراحی لوگو خدمات ساختمانی دارید ، سعی کنید از نمادها و تصاویر مرتبط در طرح لوگوی خود استفاده کنید. این امر سبب افزایش جذابیت و زیبایی لوگوی شما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *