طراحی لوگو دارالترجمه

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
لوگو دارالترجمه

طراحی لوگو دارالترجمه

 

 لوگو دارالترجمه

 

اگر از جمله افرادی هستید که در یک مجموعه علمی فعالیت می کنید ، طراحی یک لوگوی خوب و قوی می تواند در معرفی خدمات شما به افراد مختلف و شهرت برند شما تأثیرگذار باشد.

اهمیت انتخاب  طرح مناسب در طراحی لوگو دارالترجمه

امروزه در همه ی زمینه ها و مخصوصا کسب و کارهایی که در حوزه آموزشی و ترجمه مشغول به فعالیت هستند ، رقابت های شدیدی وجود دارد. به همین دلیل ، طراحی لوگو برای این آموزشگاه ها اهمیت زیادی دارد.

در طراحی لوگو دارالترجمه سعی کنید اصول و استانداردهای طراحی لوگو را رعایت کنید. در صورتی که این اصول را رعایت کنید ، طرح لوگوی شما در مقایسه با طرح لوگوی رقبای شما متفاوت و متمایز جلوه می کند.

در طراحی لوگو دارالترجمه به نکات زیر توجه کنید:

برفرض مثال وقتی به لوگو کانون فرهنگی آموزش یا قلم چی دقت می کنیم استفاده از فونت ساده به همراه یک کاراکتر مرتبط با فارغ تحصیلی توجه ما را به خود جلب می کند. لوگویی که بیننده با دیدن آن نسبت به دیگر لوگو ها بیشتر ترغیب می شود تا از کلاس ها و خدمات این آموزشگاه یا کانون بهره بگیرد. البته بدون در نظر گرفتن قدرت تبلیغات که این مجموعه سال ها است از آن استفاده هوشمندانه می کند.

بررسی رقبا لوگو مدرسه و آموزشگاه

برای آن که بتوانید الهام بگیرید و لوگوی خوبی در حیطه کسب و کار مورد نظر که در این جا منظور آموزشگاه ها می باشند طراحی کنید نیاز است که تک به تک رقبای خود را زیر نظر داشته باشید و آن ها را از نظر لوگویی که دارا هستند آنالیز کنید در این حالت است که متوجه خواهید شد متقاضیان و هنرجویان با کدام یک از لوگو های حاظر در حوزه آموزش ارتباط برقرار کرده اند و از نظرشان جذاب بوده است این نوع تحقیق و پژوهش باعث می شود که شما در راه طراحی لوگو راحت تر عمل کنید و به صورت شفاف و آگاهانه به طراحیه لوگویی منحصر به فرد و کاربردی بپردازید.

نکات طراحی لوگو مدرسه و آموزشگاه

شامل نکات رایجی است که باید در هنگام طراحی لوگو به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید به نحوه احسنت لوگویی مناسب کسب و کاری که مشتریانتان در آن فعالیت دارند طراحی نمایید..

کسب اطلاعات درباره موسسه آموزشی

اگر شما می خواهید اقدام به طراحی لوگو برای آموزشگاه، مدرسه، مجموعه اقداماتی که در موسسه مذکور انجام می گیرد مهم می باشد و می تواند به شما الهام بدهد که چه نوع لوگویی مناسب می باشد.

طراحی لوگو براساس نوع آموزش

برای طراحی لوگو آموزشگاه می بایست نوع آموزشگاه را در نظر بگیریم که چه نوع آموزشگاهی هستیم و طبق هدفی که در آموزشگاه تان وجود دارد لوگویی مناسب آن طراحی نماید در این قسمت انواع آموزشگاه ها را نام برده و تک به تک آن ها را از نظر طراحی لوگو بررسی می کنیم.

طراحی لوگو آموزشگاه موسیقی

در لوگوهای آموزشگاه موسیقی یکی از موارد مهم استفاده از هنر و یا المانی از هنر و یا بهره گیری از برخی سازها یا نت های موسیقی است، زمانی که شما دارای لوگویی مختص آموزشگاهتان هستید، بتوانید از آن بر روی تابلو مغازه خود استفاده نمایید و یا در تبلیغات که برای آموزشگاه تان انجام می دهید با استفاده از لوگویی اختصاصی آموزشگاه موسیقی خود را از آموزشگاه های  موسیقی دیگر متمایز کنید و در این حالت  مشتریانتان به راحتی می توانند شما را در طیف گسترده ای از آموزشگاه های موسیقی دیگر پیدا کرده و جذب گروه هنری شما شود.

طراحی لوگو آموزشگاه خطاطی و خوشنویسی

در لوگوی آموزشگاه خطاطی و خوشنویسی به نسبت آن که هدف آن ها آموزش خط اصیل ایرانی است به همین دلیل در طراحی لوگو عموما از (دوات ، قلم و فونت نستعلیق) بیشترین استفاده را می برند و در واقع همان طور که درباره لوگو آموزشگاه های موسیقی صحبت کردیم در آموزشگاه های خطاطی و خوشنویسی نیز از لوگو های آموزشی خطاطی می توانیم برای متمایز کردن آموزشگاه خود از سایر آموزشگاه ها استفاده کنید.

طراحی لوگو مدرسه و آموزشگاه کامپیوتری یا تعمیرات موبایل

برای طراحی لوگو آموزشگاه های کامپیوتر و تعمیرات موبایل به نسبت این که تکنولوژی مدرن و جدید محسوب می شوند

از المان هایی که مرتبط با تکنولوژی باشد بهره مند می شود.

عدم استفاده از طرح های پیچیده در طراحی لوگو مدرسه و آموزشگاه

به این موضوع دقت نمایید که شما اگر از طرح های پیچیده استفاده نمایید قطعا از میان عام مردم درصد کمی متوجه مفهوم و منظور شما می شوند در این حالت ارتباطی که باید میان شخص و لوگو و در نتیجه رسیدن به هدفی که شما از طراحی لوگو داشتید ناممکن می شود در واقع افرادی که از شما در خواست طراحی لوگو دارند هم به دنبال طراحی لوگو یی هستند که وقتی افراد دیگر آن را مشاهده کردن متوجه معنا و مفهوم آن شوند و برایشان گنگ نباشد، شاید از نظر خیلی از افراد هر چقد لوگو پیچیده تر باشد جذاب تر خواهد بود اما برعکس زمانی که لوگو شما ساده می باشد در این صورت عامه مردم زمانی که لوگو شما را مشاهده می کنند متوجه معنا و مفهوم لوگو مورد نظر می شوند و منظور از هدف از و نماد لوگو را متوجه می شوند.

استفاده از رنگ مناسب برای لوگو طراحی لوگو مدرسه و آموزشگاه

استفاده از رنگ در لوگو تاثیر بسزایی در  تحت تاثیر قرار دادن مخاطب بر لوگو دارد البته باید در این موضوع درباره روانشناسی رنگ ها آگاهی داشته باشیم و آگاهانه از رنگ های مختلف استفاده نماییم.

استفاده از فونت مناسب برای طراحی لوگو مدرسه و آموزشگاه

زمانی که شما از فونت برای طراحی لوگو استفاده می کنید به این نوع طراحی لوگو تایپوگرافی می گویند که در طراحی لوگو های آموزشی که از تایپوگرافی استفاده می شود یکی از مواردی تاثیر گذار بر انتخاب فونت رده سنی افراد می باشد که بسته به رده سنی افرادی که در آموزشگاه مورد نظر وجود دارد از فونت مناسب آن سن می توان استفاده نمود بر فرض مثال برای طراحی لوگو مدرسه  فونتی را انتخاب کنید که مناسب رده سنی دانش آموزانی که در مدرسه حضور دارند باشد طراحی لوگو مدرسه ابتدایی با مدرسه دبیرستانی کاملا متفاوت می باشد و یا طراحی لوگو دانشگاه ها نیز فونت متفاوت و رسمی تر استفاده می شود البته با توجه به توضیحاتی که درباره آموزشگاه های خطاطی و موسیقی نیز داده شد اگر بخواهیم از فونت برای طراحی لوگو استفاده کنیم نوع آموزشی که داخل آموزشگاه داده می شود بر انتخاب فونت تاثیر گذار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *