طراحی لوگو در تهران

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
طراحی آرم در تهران

طراحی آرم در تهران

 

طراحی لوگو در تهران

 

یکی از عواملی که می تواند سبب برقراری ارتباط مشتری با شما شود ، طراحی لوگو است. طراحی لوگو با توجه به سلیقه و حوزه کار افراد ، متفاوت است. طرح لوگوی شما بهتر است به گونه ای باشد که بتواند مفهوم و هدف شما را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به مخاطب و بیننده القا کند. طراحی لوگو در تهران نیز مطابق با اصول و استانداردهای خود انجام میشود.

در واقع  ، لوگو نشانه ای برای بیان اعتبار و ارزش شرکت شما است. سعی کنید از تیم های حرفه در طراحی لوگو  ی خود استفاده کنید.

قیمت طراحی لوگو در تهران

قیمت لوگو با توجه به نوع لوگوی انتخاب شده ی شما با یکدیگر تفاوت دارد. لوگوها به سه نوع: لوگو تایپ ، لوگو تصویری و لوگو ترکیبی تقسیم می شوند. شرکت های به طراحی لوگو در تهران می پردازند ، قیمت لوگو را با توجه به نوع آن مشخص می کنند.

مدل ها و سبک های مختلف طراحی لوگو در تهران

لوگوها به سبک های مختلفی طراحی می شوند. از معروف ترین طرح های لوگو می توان به: طراحی لوگو ی نوشتاری ، طراحی لوگو ی نمادین ، طراحی لوگو ی مونوگرام و طراحی لوگو ی ترکیبی اشاره کرد.

طراحی لوگوی نوشتاری

لوگوی نوشتاری ، طرحی است که بسیاری از برندها برای معرفی کردن محصولات خود از آن استفاده می کنند. در لوگوی نوشتاری ، حروف اولیه نام شرکت یا موسسه نوشته می شود. طراحی لوگو در تهران به سبک نوشتاری  نیز به گونه ای است که در آن از فونت های  معمولی و اولیه استفاده نمی شود و طراح لوگو سعی می کند ، این لوگو را به گونه ای طراحی کند که خاص ، ویژه و منحصر به فرد باشد. متن نوشتار شما در لوگوی نوشتاری باید به گونه ای باشد که هم به راحتی خوانده شود و هم در ذهن مخاطب باقی بماند.

طراحان لوگوهای نوشتاری ، معمولا قسمتی از متن و نوشتار لوگو را بولد و ضخیم می کنند تا نمایش و جلوه لوگوی خود را بیشتر کنند. زمانی که نوشتار واضح باشد ، به صورت ناخودآگاه در ذهن مخاطب باقی می ماند و بیننده نیز تمرکز بیشتری در آن دارد. حروف و نوشته های لوگوی نوشتاری می توانند به صورت چند رنگ و یا سایه دار نوشته شوند تا زیبایی و جذابیت آن ها افزایش پیدا کند.  یکی از مشهورترین لوگوهای نوشتاری ، لوگوی VAIO است. حروف این لوگو هرکدام مفهوم خاص خود را دارند. حروف  A و V به معنای سیگنال‌های آنالوگ و در حروف I و O نشان دهنده صفر و یک کامپیوتری است.

طراحی لوگوی نمادین

یکی دیگر از روش های طراحی لوگو در تهران ، طراحی لوگوی نمادین است. لوگوی نمادین به گونه ای طراحی می شود که بیشترین توجه افراد را به سمت خود جلب می کند. این طراحی لوگو در تهران به گونه ای انجام می شود که بیننده و مخاطب به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال ، لوگوی خودروهایی مانند : تویوتا ، برنز ، توییتر ، اندروید و… از نمونه های معروف لوگوی نمادین به شمار می روند.

یکی از مهم ترین ویژگی های لوگوهای نمادین این است که نماد به کار رفته در آن با محصول عرضه شده آن باید تناسب بسیار قوی داشته باشد. در لوگوی نمادین نام محصول در ذهن مخاطب باقی میاند. به عنوان مثال ، لوگوی اندروید که نماد یک ربات است با شکل و تصویر به کار رفته در آن ارتباط زیادی دارد و طرح آن نیز منحصر به فرد است. همه افراد با دیدن این لوگو تصویر سیستم عامل اندروید را در ذهن خود طراحی می کنند.

طراحی لوگوی مونوگرام

یکی دیگر از روش های طراحی لوگو در تهران ، طراحی لوگو مونوگرام است.  مونوگرام ، یک طراحی خاص در لوگو است. این مدل از لوگو زمانی به کار می رود که نام برند شما بسیار طولانی باشد و استفاده از حروف مختصر بیان کننده مفهوم کلی برند شما نباشد.

در طراحی لوگو در تهران از حروف اولیه و مختصر برند برای طراحی لوگو ی مونوگرام استفاده می شود. نمونه های معروف لوگوی مونوگرام شامل: لوگوهای اچ پی، وردپرس و ال جی است.

طراحی لوگوی ترکیبی

طراحی لوگو ی ترکیبی ، یکی دیگر از روش های طراحی لوگو در تهران است. در طرح لوگوی ترکیبی از متن و تصویر در کنار یکدیگر استفاده می شود. در این طرح از لوگو ، شما می توانید مفهوم و هدف برند خود را به راحتی به مخاطب و کاربر منتقل کنید. در طراحی لوگو در تهران نیز از تصاویر و نوشتار برای معرفی لوگو استفاده می شود تا طرح آن در نظر بیننده و مخاطب جذاب و منحصر به فرد باشد.

از معروف ترین لوگوهای ترکیبی می توان به لوگوی سیسکو اشاره کرد. نام  لوگوی سیسکو با سیگنال های دیجیتالی طراحی شده است که معرفی کننده محصولات این شرکت است. یگنال های آن به پل مشهور گلدن گیت در سانفرانسیسکو شباهت زیادی دارد و در قالبی طراحی شده است که برند سیسکو را نیز به نمایش می گذارد.

از میان طرح های مطرح شده در طراحی لوگو در تهران ، لوگوهای تصویری از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند ، زیرا تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب دارند. معروف ترین برندهای دنیا از لوگوهای تصویری برای معرفی محصولات خود استفاده می کنند.

در صورتی که قصد دارید ، یک لوگوی خاص طراحی کنید ، از طراحان و افراد ماهر و با تجربه در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید یک لوگوی اختصاصی و منحصر به فرد رای برای خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *