طراحی لوگو ساعت فروشی

شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
شکل
ساعت فروشی

طراحی لوگو ساعت فروشی

 

 لوگو ساعت فروشی

 

لوگو نماد یا تصویری است که معرفی کننده یک شرکت ، محصول ، سایت ، وبلاگ و هویت آن ها است. لوگوها به گونه ای طراحی می شوند که در عین ساده بودن اطلاعات زیادی نیز در مورد شرکت و محصولات و خدمات خود به افراد ارائه دهند. امروزه بسیاری از شرکت ها در همه ی حوزه ها برای گسترش و فروش محصولات خود از روش طراحی لوگو استفاده می کنند. به عنوان مثال ، ساعت فروشی ها برای فروش و رونق کسب و کار خود از روش طراحی لوگو ساعت فروشی استفاده می کنند. یک لوگوی حرفه ای به گونه ای طراحی می شود که در نگاه اول توجه افراد را به سمت خود جلب می کند و ماندگاری زیادی در ذهن افراد دارد.  به عنوان مثال ، شرکت نایک ، یک شرکت تولید کننده کفش های ورزشی است. لوگوی این شرکت به صورت آرم تیک طراحی شده است. جذابیت و سادگی نماد این لوگو سبب شده است که شما در نگاه اول متوجه شوید که این لوگو مربوط به شرکت نایک است.

محصولات مرتبط با زیورآلات و مخصوصا ساعت ها از جمله محصولاتی هستند که زیبا و لوکس بودن آن ها توجه افراد را به سمت خود جلب می کند. به همین دلیل ، طراحی لوگو ساعت فروشی از اهمیت زیادی برخوردار است.

طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگو برای طراحی لوگو ساعت فروشی سعی می کنند از طرح ها و سبک های لوکس و زیبا استفاده کنند. از سوی دیگر ، با توجه به این که سلیقه افراد در انتخاب نوع ساعت و مدل آن با یکدیگر تفاوت دارد ، بهتر است از سبکی در طراحی لوگو ی ساعت فروشی استفاده شود که متناسب با سلیقه بیشتر افراد در هر رده سنی و گروهی باشد.

به عنوان مثال ، مدل ساعتی که یک پسر نوجوان انتخاب می کند با مدل ساعتی که یک خانم میانسال انتخاب می کند ، با یکدیگر بسیار متفاوت است. نقطه مشترک آن ها این است که هر دوی آن ها به دنبال طرحی لوکس ، زیبا و باکیفیت هستند. به همین دلیل ، لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که مورد توجه همه ی رده های سنی قرار بگیرد.

نکات مهم و اصولی در طراحی لوگو ساعت فروشی

برای طراحی یک لوگوی زیبا و جذاب برای فروشگاه ها و کسب و کارهایی که با فروش ساعت سر و کار دارند بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  • از سمبل ها و نمادهای نشانگر زمان در لوگوی خود استفاده کنید.

سعی کنید از نمادها و نشانه هایی در طراحی لوگو ی ساعت فروشی استفاده کنید که زمان را به صورت زیبا و جذاب به شما نشان دهد. برای این منظور می توانید از نمادها و نشانه های مختلفی مانند: طراحی لوگو به صورت عقربه ، اعداد و یا یک صفحه به شکل دایره استفاده کنید. با توجه به این که زمان چیزی است که تکرار می شود و در یک محور می چرخد ، از نمادهایی در لوگوی ساعت فروشی استفاده کنید که امتداد زمان را نشان دهد. از سوی دیگر نمادها و نشانه های لوگوی خود را متناسب با سن افراد و موقعیت های مختلف اجتماعی و اقتصادی انتخاب کنید. امر امر تأثیر زیادی در جلب توجه افراد دارد.

  • از رنگ مناسب در طراحی لوگو ساعت فروشی استفاده کنید.

رنگ ها جزء مهم ترین عناصر در طراحی لوگو محسوب می شوند. سعی کنید رنگ هایی که برای لوگوی ساعت فروشی خود انتخاب می کنید ، تأثیرگذار و جذاب باشند. به عنوان مثال ، از رنگ های طلایی و نقره ای در لوگوی خود استفاده کنید. زیرا این دو رنگ هم بیانگر لوکس و گران قیمت بودن کالای شما است و هم لوگوی شما را زیبا و جذاب می کنند. معمولا در طراحی لوگو های ساعت فروشی دو رنگ طلایی و نقره ای طرفداران زیادی دارند. البته برخی از فروشگاه های ساعت فروشی که ساعت های دیجیتالی و هوشمند را عرضه می کنند از رنگ هایی مانند مشکی و یا سایر رنگ های دیگر در طراحی لوگو ی ساعت فروشی استفاده می کنند.  . با توجه به این که ساعت های دیجیتال در رنگ های متنوع  مختلفی تولید می شوند ، بهتر است در طراحی لوگو ی این ساعت ها از رنگ های مختلف و متنوعی استفاده شود.

  • نام مناسب و جذاب برای لوگوی خود انتخاب کنید.

معمولا نام لوگو از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. بسیاری از صاحبان مشاغل و مخصوصا صاحبان مشاغل زیورآلات مانند ساعت فروشی ها از نام های لوکس و زیبا در لوگوی خود استفاده می کنند. طراحان و کارشناسان حرفه ای لوگوی ساعت فروشی معمولا نام لوگو را به صورت جذاب و زیبا در لوگو طراحی می کنند. به عنوان مثال ، قسمت پایین تصویر لوگو محل خوبی برای نوشتن نام برند یا شرکت شما است.

در نوشتن نام لوگو به این نکته توجه کنید که از حروف فارسی و انگلیسی به صورت جذاب و خوانا در لوگوی خود استفاده کنید. در صورتی که از حروف انگلیسی در لوگوی خود استفاده می کنید ، حروف را در فونت های مختلف که متناسب با نوع محصول است ، بنویسید. به عنوان مثال ، در طراحی لوگو ی ساعت های لوکس و گران قیمت ، از فونت های سنتی و شکیل استفاده می شود. در ساعت های هوشمند و دیجیتال نیز از فونت های مناسب با این محصولات استفاده می شود.

بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان ساعت از سمبل ها و نمادهایی مانند تاج ، الماس و … در لوگوی خود استفاده می کنند. این امر سبب جذابیت لوگوی شما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *